Jump to content

k_hondichka

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно k_hondichka

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.05.1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    sofia
  1. Според мен и липсват само едни джанти 18-ки с низкопрофилни гуми и ще е върха.Че с тези се губи ефекта на това спортно излъчване
  2. Благодаря , не знаех за темата
  3. Ако някой си я познае да си каже !
  4. Дано и да се вижда нещо :
  5. Здрасти! Първо за джантите-отказвам се ,благодаря.Ще карам зимата 16–ки,така или иначе ,купих зимни гуми,пък лятото,живот и здраве ще взема 17или18 зависи какво си харесам.Ето ти сега и данните за моята хонда от книжката,която си има :4930мм-дължина1847мм-широчина1476мм-височина1480кг-тегло2354куб.см133киловата(180к.с.)223Nm-въртящ момент227км-максимална скорост0.26-въздушно съпротивление13.7-градско6.9-извънградско9.4-комбинирано9.2-ускорение от 0 до 100Двигателя е без номер,за това не го пиша.Колата е от Дубай и явно има някакви разлики с американските.Например-километража си е в километри,даже няма въобще мили и всички други мерки са си като европейските.Именно за това я взех точно от там-хем е американски модел,хем е с европеиски мерки.До тук със всичко ми излезе 55кИ аз съм на 1000км. Щом я взех,първо я подкарах на дълъг път - 250км. минах. Карах много внимателно и не съм вдигал повече от 120км.Даде ми 6.3,невероятно.После минах и 100км. само градско 11.4,но това беше без да спирам.Иначе минавам няколко километра,спирам,след час два пак я подкарвам няколко километра-при това положение ми дава 17-19. Изпробвах я и на магистралата с газ до дупка- 200-240(можеше и още ,но ми дожаля)-изхарчи малко под 10,пак доста ме учуди.Очаквах да е повече.Предишните ми две хонди също бяха с автоматични скорости и леко се замисляха,докато с тази японците са надминали себе си,явно е съвсем нова разработка,нещо уникално е,при много ниски обороти има страшно много сила,а след 4000,направо излита,усещането е все едно се включва турбо.А разхода ми е последна грижа,засичам го само за информация.Карам и едно бмв 525xi-218k.c. 2006г. с ръчни скорости-под 22 градско не пада.На 24000км е вече.И да ме прощават феновете на тази марка,но хондата върви повече.Та за това не ми вярват ,че е само 180коня.Даже и на мен ми е странно-върви като поне 250коня.Не случайно пак си взех хонда.В никакъв случай не плюя другите марки,просто съм обективен и казвам само неща,които лично съм проверил.Също така,в този ред на мисли , ще кажа и за една друга марка.Жена ми кара Опел Астра 1.6 туин порт,както я водят там,115к.с с изитроник(скоростна кутия,която всеки път когато превключва създава впечатление у незапознатите,че се счупва )Та тази прекрасна кола мечта,понеже аз я зареждам един път в седмицата и винаги я пълня до горе-дава разход 14-16(така пише и на компютъра,ама си мислех,че не е в ред)Колата е нова и е в гаранция,карах я няколко пити в сервиза,най-вече заради скоростите,които как все още са здрави,не знам. И нищо-отговаряха ми,че скоростите са си такива-били несполучливи по принцип.А за разхода казваха,че бил така висок заради скоростите...И нищо не могли да направят.Това е от мен за сега ,дано не съм бил много досаден. Друг път мога да разкажа и за други коли...
  6. Ето ти нещо приятно за четене :На пръв поглед, единствената разлика между повечето видове автомобилни гуми е вида на грайфера (и името и марката от страни на гумата). Но погледът върху грайфера няма да ви даде информация за това кои гуми се справят добре на пътя и са най-издръжливи. Може да монтирате само този размер гуми, който е препоръчан от производителя и не можете да правите сравнение между изпълнението при различните видове размери. Така че трябва да започнете с размера, който търсите и след това да помислите какво искате да бъде постигнато от изпълнението.Странични символи по гумитеРазбирането на страничните символи по гумите ще ви помогне да изберете правилния вид за вашата кола:155 – дебелина на гумите в мм;70 – страничен профил на гумата – странична височина, представена като процент от ширината;R – радиална част;13 – диаметър на джантата в инчове;Т – рейтинг на скоростта, който трябва да съвпадне или надвишава максималната скорост на вашия автомобил;S – 180 км/чТ – 190 км/чU – 200 км/чH – 210 км/чV – 240 км/чW(ZR) – 270 км/чY(ZR) – 300 км/чZR – над 240 км/чНикога не монтирайте гуми, които са с различен размер или рейтинг на скоростта от този, посочен от производителя и не използвайте смесица от различни видове гуми, преди това да се допитате до ръководството за автомобила ви или специализиран дилър.СцеплениеКакво ще е сцеплението на гумите със земната повърхност ще зависи от състава на гумата и прорезите в грайфера. Запомнете, че повърхността на гумата е в контакт със земната повърхност и извършва черната работа. Във влажно време, водата намалява връзката между гумите и повърхността, която намалява сцеплението. Когато няма контакт между гумите и пътя, резултатът е липса на контрол. Прорезите в грайфера са направени, за да не позволяват на водата да се промъква между повърхността и гумите. Всеки производител си има свой модел грайфери, за да постигне този резултат. Колкото по-ефективно прорезите отстраняват водата, толкова по-добре гумата ще поддържа сцеплението във влажни условия.В сухи условия, триенето между гумите и пътя (основно зависи от състава на гумата) е основният фактор за поддържане на сцеплението. Ако силно натиснете спирачките, ускорите бързо или завиете бързо, това обикновено превъзмогва силите на триене и ще увеличи износването на гумите. Ако силите на ускорение или намаление на скоростта надвишават силите на триене, гумите ще поднесат.ШумПо-голямата част от шума, който издават гумите, идва от контакта на грайфера с пътя. Така че, издръжливостта на гумата, формата на грайфера и широчината на раменете на гумата (ръбовете на грайфера, които се намират в контакт с пътя) влияят на шума.СъпротивлениеСъпротивлението влияе на икономичността на автомобила. То може да предизвика съществена разлика в разходите за гориво през целия живот на гумите, който за средно статистическия водач може да бъде около две години. Някои гуми имат думи, като 'fuel saver', 'eco' и 'energy' в имената си, което определя ниските стойности на съпротивление, но случая не винаги е такъв.Трябва ли по-малко износените гуми да се монтиран отпред или отзад?От индустриална гледна точка, по-малко износените гуми трябва да се монтират отпред. Теорията е, че ако предната гума се спука, ще загубите контрол над управлението на автомобила. Така че, монтирането на по-малко износените гуми отпред намалява риска от тяхното спукване. Но в наши дни, според направени тестове от производителите, е по-лесно да загубите контрол над предния от колкото над задния мост, а колата е по-вероятно да излезе от контрол ако нещо се случи със задните гуми.Защо е по-добре новите гуми да бъдат напомпани с азот, а не с въздух?Азотът се използва за гумите на състезателните автомобили, защото притежава последователно увеличение на обема си с покачването на температурата, което означава, че може да предвидите какъв ще бъде обема му при затопляне на гумите. От друга страна, въздухът абсорбира влага, което прави трудно изчислението на нарастването му в гумата. Височината на състезателната гума е изключително важна и всяка допусната грешка може да предизвика проблеми в управлението. За обикновените водачи на пътя, потенциалното предимство е малко по-различно.Азотът не може да проникне в порите на гумата толкова бързо колкото кислорода – така че, гумите напомпани с азот има по-малка вероятност да спаднат. Тъй като много собственици не проверяват редовно налягането в гумите, това може да се окаже едно предимство за тях. Поддържането на постоянно налягане в гумите, както и спазването на препоръките на производителя, помага при износването, комфорта, съпротивлението и шума на гумите.Защо налягането на гумите трябва да се проверява в студено време?Температурата във вътрешността на гумите се покачва по време на употребата им, като по този начин налягането се увеличава с до 20%. Това е нещо нормално и е позволено от дизайна на гумите, но ако настроите налягането, когато гумите са топли, резултатът ще бъде недостатъчно напомпване. Гумите се считат за изстинали, когато не са употребявани минимум 1 час, въпреки че няма да има проблем да проверите налягането след шофиране с ниска скорост в продължение на 3 километра, например.Какво трябва да направите ако забележите известна вибрация?Това е знак, че в колата ви има проблем, който се нуждае от внимание. Ако го пренебрегнете, това може да доведе до прекомерно или неравномерно износване на гумите, което в последствие може да навреди на окачването и кормилната система. Поискайте експертно мнение, за да установите източника, който може да се окаже дисбаланс в кормилото или гумите, проблем с кормилната уредба или повреда, или износване в окачването. Първо опитайте с балансиране.Проверявайте налягането в гумите си поне на всеки две седмици и дори по-често, ако изминавате дълги разстояния.Как може да се определи възрастта на гумите?Седмицата и годината на производство на гумите са маркирани отстрани. Гума, която е маркирана с 2501 е произведена в 25-та седмица на 2001г. Производителите маркират гумите и за да покажат в коя фабрика са произведени, така че да може да се проследи кога и къде са произведени некачествени гуми. Но вие също може да желаете да проверите кога е произведена дадена гума. Производителите на гуми определят стриктни условия за съхранение на гумите, тъй като качеството им може да се влоши, ако тези условия не се спазват. Към знаците на времето може да спадат пукнатините в страничната област, в следствие на атаките на озона и обезцветяване, ако е имало контакт с определени химикали. Гумите са обогатени със защитни химикали, които се освобождават при огъването на гумата по време на шофиране, като по този начин те се противопоставят на атаките на озона. Едва ли ще забележите следите от атаките на озона, освен ако гумите не са съхранявани добре преди продажбата им. Но ако забележите нещо подобно по време на купуването на нови гуми, проверете маркираната дата и ги откажете, ако са по-стари от 9 месеца.Michelin Pilot Sport PS 2Bridgestone Poetenza RE050 AТази гума предлага сцепление в мокро време, което е сред най-добрите от нейния размер и има балансирано цялостно изпълнение.Bridgestone Turanza ER300Добре балансирана гума с отлично сцепление в сухи и мокри условия. Моделът 205/55R16V има добро износване, но е доста шумен. Монтира се на различни средни и големи по размер автомобили.Continental SportContact3Добър модел що се отнася до сцепление, комфорт и шум, но не и за съпротивление. Моделът 155/70R13Т се монтира на различни модели supermini и градски коли. Постига рейтинг от 4 звезди във всяка категория от изпълнението си, с изключение на шума.Pirelli P3000 EnergyБалансирана гума с много добро сцепление. Добър рейтинг на износване. Моделът 155/70R13T се монтира на множество модели supermini и градски коли.BFGoodrich G-Force ProfilerТази гума е много издръжлива на сухи пътища, въпреки че е малко слаба при мокро време. Има добър рейтинг за съхранение на околната среда.Michelin Primacy HPТози модел прегръща пътя, износва се добре и има добра продължителност на живот. Това не е най-евтиния избор, тъй като марката определя висока цена.Pirelli P7Pirelli P7 е здрава гума с чудесно изпълнение при мокро време. Монтира се на различни средни и големи по размер автомобили.Pirelli Pzero NeroПредставя се добре при мокри и сухи настилки. Бедният рейтинг на износване е недостатък.Continental EcoContact3Отлично балансирана гума с добро сцепление при сухи и мокри настилки. Добър рейтинг за съхранение на околната среда.Continental Premium Contact2Тези гуми имат добро сцепление, сравнително тихи са, а и екологичния им рейтинг също не е лош.Bridgestone B 330 EvoОтлично балансирана гума с добро сцепление при сухи и мокри настилки.Goodyear HydragripДобре балансирана гума, износването й е единствената слабост.Hankook Optimo K715Hankook Optimo K715 притежава дълъг експлоатационен живот и има добро изпълнение като цяло.Fulda Carat ProgressoГумите Fulda Carat Progresso могат да бъдат монтирани на различни средни по размер и големи автомобили. Не показват най-добрите резултати що се отнася до сцепление, но като цяло са добри гуми. Имат продължителен експлоатационен живот.Michelin Energy E3AДобре балансирана гума с добро сцепление при сухи и мокри настилки.Pirelli P6Справя се добре що се отнася до сцепление и износване, въпреки че резултатите от спиране на суха настилка не са сред водещите. Pirelli трябва да се постараят, за да се съобразят с новите изисквания за опазване на околната среда с тази гума.Uniroyal Rallye 550Тази гума има отлично сцепление, тиха е и се монтира на множество средни по големина и големи автомобили.Bridgestone B250Bridgestone B250 се монтира на различни модели supermini и градски коли. Справя се отлично при спиране на суха настилка, но не толкова добре при спиране на мокро. Цялостното изпълнение е добро и има добър екологичен рейтинг.Dunlop SP 30Dunlop SP 30 е най-тихата гума от размера си. Износва се добре, но е сравнително слаба що се отнася до сцепление при мокра настилка. Монтира се на множество модели supermini и градски коли.Vredestein Sportrac3Като цяло, Vredestein Sportrac3 няма основни недостатъци. Моделът е малко шумен и се монтира на различни средни по размер и големи автомобили.Hankook Ventus Prime K105Цялостното изпълнение на Hankook Ventus Prime K105 е добро с балансирано сцепление, на суха и мокра настилка. Едва ли ще измине километрите на най-добре износващите се гуми, но е на челно място сред защитниците на околната среда. Монтира се на различни средни по големина и големи автомобили.
  7. Благодаря за бързият отговор,ама като и аз не мога да се начудя какво да правя... Сега и аз съм с 16-ки и си мислех ,дали да си взема още едни или да скчам на 17-ки та дори на 18-ки.Колебая се защото,честно казано 16-ки те и на мен ми малеят...,но може би пък за зимата не е лош вариант...,незнам!Относно гумите,ако решиш да купуваш зимни,горещо ти препоръчвам Бриджстон,взех си такива-уникални са.И на сухо и на мокро и на сняг са прекрасни и не на последно място-невероятно тихи са.Сравнявам ги с Дънлоп и Клебер,каквито взех за другите ми две коли.Разликата е осезаема в полза на Бриджстона.Колко харчи твоята Хонда?Ще се радвам да споделиш.При мен разхода е 17 -19 градско и 8 -10 извънградско.А за вървене....думи нямам.Много мой приятели с доста по-силни коли,няма да споменавам марки, се чудят как така не могат да ме стигнат и ме питат дали има чип или нещо дтуго...Направо им се късат сърцата,като знаят,че са дали двойно повече пари за техните...Също така с гордост заявявам,че няма кола от този клас,която да има по комфортна и приятна возия.Накратко казано- само който не е карал Хонда ,може да се заблуждава,че има нещо по-добро!
  8. Здрасти колега ,BatV! Дай ми цена само за джантите,ако искаш.Незнам защо в ''продава'' не можах да те питам,за това го правя тук.
  9. Здрасти ! Ще ти кажа за сони -няма по-добър фотоапарат до 300лв.По специално серията w . Метален корпус,много бърз процесор,HDMI,силна батерия(да 360 снимки),ISO-3200,двоина стабилизация,видео клип със звук и висока резолюция и много други.Занимавам се с това професионално,имал съм възможност да изпробвам и други подобни продукти от различни марки,говорим за този ценови клас,разбира се.Твърдо заставам зад Сони.Виж това,например:http://www.technomarket.bg/product_detail.php?product_id=09027449
  10. Здравейте юнаци ! Последните ми три зареждания на бензин,бяха от Петрол в София,този който е преди Софиа Ленд . Сипвах 96 екстра форс и съм изключително много доволен.Двигателят не се чува и не трепва,а колата,като цяло просто излита.Иначе, в разхода разлика не намирам
  11. Не бих казал че е така - Хонда спечелиха награда за най-добър дизелов двигател. Също така отзивите от този двигател са много добри.Абсолютно верно е това ,което казваш! При Хонда компромиси няма. Или правят нещо както трябва,или изобщо не го правят.Но аз имах предвид,маняшкото усещане,мириса на бензин,високите обороти-това е моето разбиране специално за Хонда.Иначе е въпрос на личен избор. Мое мнение е,че спортният нрав на хондите най-много си пасва със силни бензиновови двигатели !
  12. @К hondichka - Двигателя е 2.0 i-vtec или казано накратко - K20A3Добре,че не си взел дизел.Аз лично,смятам,че хонда и дизел са две взаимоизключващи се неща,от гледна точка на това,че при бензина е много по-голям кефа.А пък хонда е кола за удоволствие,преди всичко.Моята е 2.4 i-vitec с автоматична скоростна кутия и също съм много доволен.Върви не се удържа,а разхода-направо смешен,даже не е за вярване.Успех и само приятни емоций !
  13. Супер е ! Само не разбрах с какъв двигател е
  14. k_hondichka

    Italian Engine

    Извини ме за въпроса – колко алфи си карал през живота си ? Това е въпрос и към всички останали?Кой питаш ? Абсолютно всички,които взимат отношение по този въпрос. И веднага ще кажа - карал съм две алфи и не съм имал никакви проблеми,но истината е,че са доста по-капризни от хонда и изискват специално отношение във всеки един смисъл.Сега пак карам Хонда,просто защото не ми се занимава, а и нямам време за подобни неща.Да ,така е Хонда е най-безгрижната кола на света,но все пак има и други марки достойни за уважение-много ви моля....
×
×
  • Създай нов...