Jump to content

IVOC

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно IVOC

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. колега само да кажа,че повечето го имаме този луфт между карето и диференциала,но поне аз вибрации нямам.в сервиза ми казаха ,че луфта е нормален за Хонда.а от омбре ми казаха че луфта сега е 1 милиметър и няма проблем поне до 1,5 сантиметра,което казват ,че може да не се случи никога.Мерси за информацията, но луфта е между удължението на дясната полуоска и дясното вътрешно каре, а не в сглобката с диференциала.
  2. Специално при Акорд има процедура за настройка на педала за съединителя, като се измерват свободен ход и подобни. Но не знам дали при теб съединителя е с маслена помпа или с жило, а и параметрите като дължини ще са различни. Намери си FSM и прочети в секцията за съединител какво пише, ако няма информация не виждам какво може да направиш освен да чакаш да дойде времето да смениш съединителя.
  3. Предполагам тези сглобки трябва да са еднакви поне при Акорд 2.0 или 2.4, в смисъл като толеранси на луфтове. Ще взема да скоча пред някой Акорд на улицата Ако някой с Акорд 2.0 или 2.4 бензин 2003-2007 и се намира в София желае да отдели 30мин нека моля да пише.
  4. Сега ти видях отговора. Има 2 балансьора на двете полуоски и са си ОК. Мерси за идеята.Големия луфт е и нагоре надолу и по продължението на полуоската и е в шлицовата сглобка, т.е. м/у касетата на вътрешното каре и удължението на полуоската което идва от скоростната кутия от дясната страна.
  5. Направих една инспекция на маншоните на каретата и изглеждат много добре, т.е. няма шанс да има чужди тела вътре. Единственото притеснително е че има малък радиален луфт/примерно 1мм отклонение/ между касетата на вътрешното каре и сглобката с паразитния вал/имам в предвид удължението на полуоската което стига до скоростната кутия/ от дясната страна. Доколкото можах да видя не е луфт в лагера а в самата шлицева сглобка и се чудя до колко това може да допринася за проблема и доколко е нормално.
  6. При мене от леко до осезаемо се стигна за 3000-4000км.
  7. Колата няма удар, а и преди няколко месеца проблема го нямаше. Тампоните изглеждат супер, поне тези на скоростната кутия. Малко ме съмнява да са тези на двигателя, все пак за това пуснах темата.hondю, vex: и аз мисля че визуално е трудна работа, а и един път щом я разглобят предпочитам направо да сменя каретата заедно с вътрешните и външните маншони и да знам че там съм приключил. Какъв порядък ти излезе едното вътрешно?
  8. ОК, най-вероятно ще сменя вътрешните карета. Ще пиша за резултата.Благодаря!
  9. hondю, vex: това го бях чел някъде, но така и не можах да си обясня, защо и как вътрешно каре ще доведе до такъв ефект и какво точно му се прецаква; бях го отхвърлил като причина, тъй като няма никакви вибрации във волана.logoH: защо така реши?Благодарен съм за бързите отговори.
  10. Привет, на всички.Пиша относно 2 проблема, но реших че ще ги разделя в отделни теми за да не стане объркано.Ето първия: От известно време се получи вибрация в купето, когато двигателя е натоварен - примерно по нагорнище. Купето вибрира ляво-дясно съвсем леко, но с голяма честота, като вибрация във волана няма.Пак подчертавам, че ефекта се получава при ускоряване/натоварен двигател, ако се поддържа наравно скорост всичко е ОК/ на предавки от 2ра до 5та, като зависимост от предавките се проявява на различни обороти след което утихва, един вид за всяка една предавка има определени критични обороти, примерно на 5та се усеща м/у 2000-2500 оборота и след това утихва. С течение на времето си личи леко увеличаване на вибрациите.Какво съм правил и тествал по въпроса:- след зимата, инсталиране на нови предни гуми + баланс; промяна във вибрациите няма- смяна на тампоните на предните носачи, защото бяха леко напукани, но не и скъсани; промяна във вибрациите няма- визуална проверка на трите тампона на скоростната кутия, излеждат в много добро състояние- визуална проверка на останалите три тампона на двигателя - трудна работа тъй като са на неудобни места и покрити с разни планкиВъпросът ми е дали тампоните на двигателя биха били причина за този проблем?Благодаря предварително.
  11. За всички отзовали се, благодаря!Вече Варта-та/139лв с ДДС/ е инсталиран и работи супер.
  12. Вземам Варта този уикенд. Ще пиша как е минала инсталацията.
  13. коки: При официалния вносителплевелчо: Това с тази Варта звучи добре
  14. Нямам намерение за по-голям капацитет. Каквото е казал производителя това ще сложа. Смяната на акумулатора се породи от това че стария се скапа напълно.Благодаря на всички отзовали се до момента.
×
×
  • Създай нов...