Jump to content

altium

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно altium

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic VI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Проблемът се оказа следният: На задницата тъпаците били сложили пружини от предни амортисьори, които са доста по-дебели и твърди от оригиналните задни. Намерих си оригинални задни пружини и ги смених и сега вече вози по-нормално.
  2. Ще вози по-меко, как какво. В момента вози като каруца и е неприятно за децата.
  3. Не са блокирали, просто са твърди оригиналните пружини. И в момента търся инфо откъде мога да се снабдя с по-меки.
  4. Здравейте колеги, понеже моят Civic VI fastback с 5 врати друса като каруца, се чудя как да омекотя возията му. Явно трябва да се сложат по-меки пружини, което си е вид тунинг. Не ми трябва стабилност в завой, а искам да намаля ужасното друсане. Имате ли идея за омекотяване на возията и дали въобще съществуват по-меки от нормалните пружини?
  5. Дидо (Миямото), в двора на Перфект Ауто: 0878/977123 - този му е актуалният телефон
  6. Колега мерси за информативният отговор. Явно ще трябва да правя схемата от първи пост. Е, като пристигнат OBD-2 карантиите ще пробвам да се вържа де... и ако не стане, правя схемата.
  7. Само не успях да разбера въпросният протокол на 3-пиновият конектор на Civic-a, тоест ISO-9141 (K-Line), OBD-2 или 1 се води? Май е 2-ка
  8. Забравих да добавя: в проекта за интерфейс основният чип е L9637 (Monolithic bus driver with ISO 9141 interface). Та въпросът се свежда до следното: ISO 9141 протокола ли в крайна сметка отговаря за OBD-1 на моят Сивик?
  9. Аз търся информация за OBD конектора на моят Civic VI, по всичко личи, че е OBD-1. Под жабката имам зелените конектори, подобни на първите от пост 25 Съответно, имам и OBD-2 диагностика. 1. Върши ли ми работа преходника в пост 58? Всъщност въпроса опира до следното: Стандартният OBD-2 диагностичен конектор по принцип съдържа в себе си 3-4 протокола, единият от които е K-line OBD-1 като за моят Сивик, прав ли съм? 2. Тук е описан (проект) K-Line към USB адаптер, който веднага ме накефи и бих си го направил, понеже проектирам печатни платки и ги правя по фотометод вкъщи. Но по-скоро ме интересува конектора 3+2 под жабката на моят Сивик какъв точно по спецификация и описание протокол е. Модель: Honda CIVIC Модификация: 1.4i (EJ9) (75hp / 55kW) Engine: D14A3 Модельный год: 1997 Двери: 3 VIN: JHMEJ93300Sxxxxxx
  10. Двата важни О-пръстена на капачките на хидравличната помпа са следните: 91370-SV4-000 O-RING, 14.4x1.9 mm - High pressure O-ring, на изходната капачка 91345-RDA-A01 O-Ring (orange) 13.0x1.9 mm - Power Steering Inlet Joint O-ring, на входната капачка, оранжев Така и не разбрах: как се прикачва файл с изображение в този форум?
  11. Уточнение: Налягането на хидравличната течност след помпата при нормално свързване към системата трябва да е не повече от 15 атмосфери (213 psi) - написано е в менуала. А при затапен изход на помпата (за 5 секунди), трябва да вдигне налягане до 73-80 атмосфери. Мери се с включен последователно на системата манометър с винт за спиране след него. PSP (power steering pressure switch) е завит в кормилната рейка и дава информация към ECU за прекалено високо налягане (товарене на системата).
  12. ОТ цял ден четене в нета и гледане на клипове, разбрах следното: 1. Маслото трябва да е задължително оригинално на Хонда PSF-S. Даже има отделна тема за маслото, в която подробно е обсъдено че трябва да е оригинално, заради по-специалните смазочни материали в него. Маслото е прозрачно и е хубаво е да се сменя на 2 години. Строго непрепоръчително е да се ползват други марки (неоригинални масла) поради липсата на споменатите съставки. 2. Мехурчетата в казанчето са от засмукване на въздух откъм тръбите, по които се връща течността. В повечето случаи именно засмукването на въздух е причината за щракането на помпата и съответно хидравликата да не работи и воланът е твърд, понеже помпата не може да нагнети. Лечението е смяна на двата О-пръстена в двата капака откъм маркучите на помпата (нагнетателен и всмукателен) + стягане на всички маркучи върху щуцерите. 3. Ако не се оправи със смяна на О-пръстените, трябва да се разглоби помпата и да се сменят всички семеринги в нея. 4. Помпата е от вида с радиални пластинки в ротора и елипсовиден статор. Смяната на маслото се прави по следния начин: Източва се маслото като се измъкне връщащия към казанчето маркуч и се насочи в съд. Пуска се двигателя и се навива волана наляво и надясно докрай, за да изкара старото масло от камерите на хидравличните бутала в рейката. Като свърши маслото, веднага се спира двигателя за да не задерат пластинките на помпата. Връща се маркуча на мястото, налива се новото масло, върти се волана докрай, докато спрат мехурчетата и т.н. 5. Трябва да се погледне и рейката долу - за смачкани тръби най-вече, запушени елементи в разпределителя и изтичане покрай хидравличните цилиндри на рейката. Ако всичко е наред с горните точки и още не е оправен проблема, трябва да се смени цялата помпа. 6. Налягането в помпата е около 55-60 атмосфери (8000-1000 psi). Автоматичното регулиране на това налягане става чрез вграден в помпата (откъм нагнетателния изход) клапан с пружина, който шунтира излишното налягане във вътрешен кръг. Той се тества чрез надуване за да се види дали има изтичане покрай него, с О-пръстен е.
  13. Тук само за пример показвам разрез на хидравлична рейка. Високото налягане от помпата при въртене на волана се разпределя към Power cylinders - съответно ляв или десен. А от Cylinder pipe излишната течност пак през кормилният шибърен разпределител се връща към To reservoir. Налягането след помпата колко е всъщност, не беше ли от 1 до 3 атмосфери? Все още не ми е ясно: какво става с излишното налягане от помпата - дали циркулира през регулиращ (изпускателен) клапан накъсо? Някъде по системата виждам по диаграмите и "клапан за налягане" - той пък за какво точно е, регулиращ може би? Ето я системата на Акорда, Pump outlet hose е тръбата за високото налягане след помпата. Абе хора, как се прикачва файл тук? Рових яко из всички настройки, "мои файове" и т.н., но така и не намерих откъде се прикача файл, затова пускам линка, но след време ако се скапе този линк, поста става кух.
  14. Ок, марката на течността Хонда ли трябва е или може да се налеят и други? Оказа се, че на много Акорди от същия модел им се прецаква хидравликата на кормилото. Днес говорих с един пич със същата (1,8i 2000 г. с климатроник), който се е оправил след смяна на хидр. помпа. Чакам да ми дадат телефон на друг, който има същия проблем като мен (шумене/товарене на помпата и твърд волан). Ще видим при него какво ще стане просто като разменим помпите, понеже се свалят лесно. Явно е нещо като производствен дефект и ми е много интересно да открия истинската причина, защото явно не съм първият с такъв проблем. Дори предлагам след като открия причината, да пусна отделна тема само за хидравликата, в която подробно да опиша историята.
  15. Knock sensor (детонационен) е нещо съвсем различно. Аз като проектант на запалителни системи за мотоциклети с управляемо изменение на аванса ги знам тези неща за неоптимално подаденият момент на запалване. Там е друга история... Колега Krasi-mir, не е била причината в шоков сензор, даже ми стана интересно дали имам въобще такъв и къде се намира. А иначе почвам да чета по у-вото на хидравличният усилвател. Ако нещо не ми е ясно, понеже в менуала японеца го е написал много грамотно, ще питам тук.
×
×
  • Създай нов...