Jump to content

rendz

Фен
  • Мнения

    185
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно rendz

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Днес от отдел резервни части не искаха да ме отразят по телефона, но все пак е Петък и е простено, та за 16 евро с доставка по пощата - https://shop.mcgard.de/customer-key/ Поздрави на всички и не си забравяйте секрета на колелото след употреба
  2. ogi28b, благодаря за отделеното време! Проблема беше решен
  3. DAN_DAN, мерси за насоките, имаме успех, аз го бях отписал, защото си мислех, че картона от опаковката е важния. Та ми светна, че може да имам такова нещо в сервизната книжка и бинго!
  4. Явно съм в заблуда, че този парт номер върши работа, освен него в кутията май имало и друг номер, но нямам такова нещо. Тук казват, че има 20 секрета за този парт номер https://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection?block_01=17SMG601&block_02=08W4201&block_03=16570&block_05=hcr Мерси на всички, няма какво да се губи време.
  5. Иначе според сайтана Дунев ги свалят без да правят бели по джантите, но това вече след седмица-две като стане наложително. Май трябва да поясня, че съм в София. Поздрави.
  6. Здравейте пак, мерси за идеите, но да, идеята е да си ги използвам пак, нов секрет от представиетлите е 35лв с поръчка. Секретите не са чак толкова много на брой(мисля 3) особенно този модел с матираната страница с червеният етикет, от някакъв по-здрав метал е уж за повече сигурност. Та ако някой има точно с този парт номер дори и снимка на секрета или болт ще ми е полезен на първо време. Търся 08W42-SJD-602, а ако някой има да ми снима 08W42-SJD-600 и 08W42-SJD-601 пак ще намаля шанса за грешка.
  7. Здравейте, колеги, поради серия глупави действия се оказах без секретен болт и серийният му номер. Имам предположение кой е серийният номер и ще си поръчам нов, но искам да съм по-сигурен и по възможност да сваля секретите преди Великден. Та дали има някой в София с този секрет да ми услужи? Благодаря.
  8. Колеги, гледам тук е купона да се включа и аз с едно питане. Имам 1.6 спорт 2004-та и се замислям за амортисьори, най-вече предни, преди време гледах един SI EP3, които са 160 коня, и колата беше с 2-3 сантиметра по-висока от моята, като меря от гумата до калника. Отделно окачването беше много по-твърдо и много ми допадна (ама интериора и екстериора бяха тотална щета). А моята хем ниска, хем като лодка отпред. Сегашните предни са Монро, на около 50-60 хил.км. Амортисьори си харесах или bilstein b4, или sachs, обаче имам чувството, че може някой собственик преди мен да е сложил пружини от type-r. Как ви се струва на снимките, нормално ли е за спорт да е такова разстоянието? Между другото гумите са 195/60/15 при нужен 195/65/15... Si Type-R Sport Отпред всъщност ми изглежда нормално - поне с тези гуми; с 16-ките вече по-добре е изпълнено пространството, но пък отзад е бая по-ниско ми се струва.
  9. Здравейте, имам следните летни гуми(http://www.maxxis.com/catalog/tire-67-victra-ma-z4s), 4 броя, които са карани 1 сезон и 1-2 месеца от 2-я след което престояват в маза. Като забележка е, че от рязко спиране още като ги купих имат лека неравност, но с времето се бяха подобрили, усещаше се само на гладък асфалт. Гумите са във Варна, но аз ще съм там 5-8 Март. При желание мога да уредя оглед и в друг момент. Поради цената не мисля да се занимавам с куриери. снимки: https://goo.gl/photos/KxHU9MbgHCfE9xYH6 Цена 40лв. за 4бр. тел. 0894733439 Даниел
  10. Първи опит след 7-8км каране,лявата гумата се въртеше доста лесно https://www.youtube.com/watch?v=KkPfaZbOgc8 дясната, не се сещам преди или след малко припомпване на спирачката https://www.youtube.com/watch?v=KkPfaZbOgc8 пак дясната след още малко каране, тук с дота повече усилие https://www.youtube.com/watch?v=sztjr8cGn5o И двете джанти бяха леко топли около 40 градуса, не успях да го докарамдо свирене на спирачките обаче.
  11. K_ski, да, маркучите ги купих аз и са те.
  12. vesiivanova, не съм. Проблема е идентичен и на двете колела до колкото съм забелязал, а и износването е идентично. Утре ще се опитам да репродуцирам проблема и ще кача видеа.
  13. Мерси, колеги. Днес пак джантите ми бяха топли и нямах инерция по видим наклон(то понякога е измамно на къде е наклона де), а вчера бяха студени като се прибрах. Разхода е добър, то такъв ми е маршрута, самото задържане не е толкова сериозно, но е дразнещо и прави колата неприятна за каране особенно при задръстване. Вдигал съм я на крик, паля, натискам малко спирачката и прави 1/3 оборот, но трява да пробвам на вече загрели. Задните дискове са като нови, а са на минимум 4 години. Някой друг мисли ли, че може да става въпрос за проблем с помпа или серво?
  14. Здравейте колеги, имам следният проблем от край време и не знам какво да правя. Колата е Сивик ЕП2 2004-та 1.6 бензин. Сутрин като изключа от скорост и колата веднага тръгва дори и на почти равно. Като покарам малко и на видими наклони колата стои на място. След като се прибирам проверявам и двата диска колко са загряли, те дори джантите са постоплени, а карам доста икономично и говорим за градски преходи с разход 8л/100км по компютър. До сега в сервизите раздвижваха апарати, тук таме им се стори, че проблема е в едното колело само, човъркат и казват че е добре. Други ми казват, че то така си е нормално. Единият цилиндър го видях, изглеждаше добре, с леко покафеняло петно което изшкуриха и смениха гумичките. Освен това смених маркучите и спирачната течност.Тъй като реших, че първият сервиз ще направят нещо, смених дисковете и накладите. По дисковете идентично доста бързо (3000км, 2000 от които варна - софия) се образува лек ръб. Задържането не е сериозно, но води до загряване и скърцане.
  15. Продадени, моля темата да бъде изтрита.
×
×
  • Създай нов...