Здравейте на всички от този форум !
Въпросната Купра е моя, това е и причината да се регна тук... след като прочетох всичко(доста интересни неща) сметнах за необходимо да поясня някои неща...
Това е очакваният 3-ти старт между наХтовата Купра и Турбо Хондата от снощи http://www.youtube.com/watch?v=0V6TBzEiBrs
в допълнение на клипа Ви споделям , че след 600-700-ият метър Хондата ме изравни и на 1,4 км от старта беше с 2-3 коли пред мен!
За максимална скорост Купрата печели засега.
Относно какво е правено по печката ... нищо кой знай кво специално, силовият и тунинг е осъществен благодарение на TST Racing (Тони и Миро) и се състои в ЧЕП и ГЕНЕРАЦИЯ (отлично свършена работа според мен)... има и спортен филтър(нещо което го има всеки прохождащ рацер). Сменена е и скоростната кутия, причина за , което НЕ Е АВАРИЯ (подчертавам за тези които се съмняват в издръжливостта на печката) а нещо като настройка .
Двигател не е отварян, дюзи не са сменяни, карам дори със заводския кулер . Колата вече е на 56 000 км и не е имала проблем, кара се всеки ден , както на къси така и на дълги разтояния ...на кратко казано 14 секундна евридейка с разход 6л/100км комбинирано и V-max 260+ ...общо взето мен си ме кефи.
Относно Турбо Хондата... вложено е много и ефекта е налице , може да се гордеете със съфорумци като Драгича