Jump to content

malchiki

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно malchiki

  • Ранг
    Начинаещ

Последни посетители

891 профилни разглеждания
  1. Хайде де колеги никой ли незнае ??
  2. Значи колеги едо мое приятелче имаще такъв проблем и няма оправия, накрая отиде на един майстори доколкото се сещам самата чашка, която държи пружината от долу я одрязоха от стъблото с ракета и я завариха 1,5 санта по-нагоре от год и половина кара така и няма никакви проблеми.
  3. Здравейте колеги. Имам пробел с четеца на задното дясно колело на HONDA CR-V 2002г. 2000kb 148bhp, знчи на четеца му е счупен върха и светна ABS-а, нов четец с кабела е 360 лв, но ми се виждат множко за 50 санта кабел. Моля да ми кажете не мога ли да намеря от някаде само четец на по тънкаж цена или някаква друга кола ня която четецът е същия?Благодаря Предварително
  4. Значи виж сега по принцип ролята на термостата е да поддържа оптималната температура на автомобила той така е направен като една тапа когато охлаждащата течност на автомобила все още не е достигнала висока температурна стойност тази вода не се варти, и тя започва да загрява и вече си имат температура термостатите да речем 85 когато сзапочне да стига температурата на охлаждащата течност тази температура този термостат започва да се отваря иводата започва да се върти през системата на автмобила и като преминава през радиатора, който се охлажда от перката на охлаждащата течност температурата започва за спада и когато падне под 85 градуса се повтаря същото , а за парното когато го включиш водата започва да преминава през системата и на парното и се охлажда значително повече течността--------- за мен този термостат не може да затвори и за това когато пуснеш парното водата пада яко надолу, но все пак се консултирай за по сигурно със чичо доктор )
×
×
  • Създай нов...