-
Мнения
86 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Това се казва правопис,нищо не схванах!
-
Не колега...с престъргването нямам проблем-разполагам с база в която се изработват ротационни детайли с допуски в биенето от порчдъка на 5 микрона(0.005мм).Проблема е че дисика ляга върху повърхнина с биене!Проблема ще се реши ако престържа диска на място без да го свалям-но пак ще се появи при слагане на нов диск. пс:Естествено че е центрован по базата която ляга върху главината.
-
Така...да споделя до къде стигнах с проблема:намерих нови водачи,но проблема не е от тях.Оказа се голям филм:забелязах че диска има огромно биене(не че не го усещах и на педала)и при въртене апарата постоянно се движи по водачите следвайки кривината на диска.Тъй като не ми се сменят дискове преди зимата престъргах диска,монтирам го слагам индикатора и...отново 1мм-колкото си беше.Махнах отново диска и сложих индикатора на челото на главината-0.4,което премерено на около диаметър 100мм нараства автоматично на 1 мм на диаметър 260-колкото е диска.Сега съм леко в шах какво да правя с тази главина,при положение че няма луфтове и шумове в лагера.Дайте съвет?
-
Така и не разбрах,някой знае ли могат ли да се купят от някъде само водачите?
-
Благодаря за съвета,но засега го изключвам като възможност,понеже когато преглеждах дали буталото е добре при натискане на педала то излиза напред а при пускане се виждаше леко потъване(около 1-2мм.)назад.Ще го проверя отново все пак.
-
Колеги,имам проблем с предния спирачен апарат-буталото се движи нормално,водачите са смазани и се движат лесно,но въпреки това задържа и се нагрява при движение.Съмнява ме,че някой от водачите е крив и проблема е от там.Въпроса ми е купувал ли е някой такива водачи и от къде?Става въпрос за Сивик Аеродек.
-
И моето така се спука!Влязох да взема детето в градината и като излязох беше се спукало!Малка пукнатина в долния десен ъгъл,която за една седмица стигна до средата на стъклото.Като го смених ми казаха,че е от корозия в ъгъла на рамката!Сложих китайско за 130 лв.!
-
Що не прочете че на колегата катализатора му е на колектора?Каква ламарина...кви 30мин...
-
Така е и с моя CIVIC AERODECK нама оправия-странините си се потят и това е!Пръсках ги и с разни спрейчета,но ефекта е минимален!Изобщо по парното на тия коли има доста какво да се желае!Имал съм Пежо 405 (десет години по стара от хондата,)но парното му е в пъти по добро!Тихо,с 7 степени на вентилатора и най-важното-пуснеш ли го край с влагата и студа в колата!
-
Доколкото разбрах колегата не му работи вентилатора на парното-не на охлаждането!
-
И аз го имах тоя проблем!Свалих моторчето,разглобих го и се оказа че вътре е влязла вода и е заминало лагерчето на оста на моторчето(редуктора е с пласмасово колело и там всичко си беше ок)!Смених лагерчето но за мое нещастие при сглабянето ротрния пакет приплъзна спрямо оста и се наложи да купя друго моторче!Лично мое мнение е че не си заслужава ремонта понеже навсякъде е занитено и падна голямо разпробиване,а после нарязване на резби за винтчета и т.н.!Купих си моторче от колега от форума и засега нямам грижи!
-
И на моята чука при ниски обороти на по-голяма предавка ако започна да ускорявам!Аз имам съмнение,че когато я обслужвах нещо ми изместиха един зъб ангренажа,но все не остава време да проверя..и така вече 20 000км.!Иначе и аз пробвах с делкото...с друг бензин...има известна разлика,но не изчезва напълно.
-
Абе,хора вие разлика между писта,планинско и рали правите ли?Жалко,че сме автомобилен форум и то на марка с традиций в моторните спортове!
-
И все пак само го изтърбуши,или смени колектора?