Yasen6275
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Yasen6275
-
Ранг
-=Шемет=-
- Рожден ден 25.12.1978
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Много ми е любопитно как ги мислиш тея.Матеряла вложен ли е?Машини ползвани ли са?Минали ли са качествен контрол?Предполагам се сещаш какъв е отговора на тези въпроси.Ха сега ми обясни защо цената на чарка за стара и нова кола трябва да се различават драстично?
-
И 8-9 пъти по малко втора ръка.
-
Бушона го смених.Трябва ли пак да изчакам малко на празен ход да видя дяли ще се завърти?
-
В момента съм около последната споирка на Младост 4. Така че пътя няма да е много. Проверих бушоните. Има един 7.5 ампера който е заминал. Надписа на кутията е "back up" което според ме няма връзка с вентилатора. Направих теста с загряването на тръбите и изходящята от радиатора не се загрява. Тякаче явно термостата е проблема. Мога ли да направя нещо в полеви условия или по добре да ме изтегли някой? Освен хамалския начин, с жички към акомулатора, има ли друг начин да пусна вентилатора? // chavdu мисля че кипяща течност в радиатора е доста показателна.
-
ОК ще го имам в предвид.Така като гледам май са ме метнали с вида на двигателя. Или пък в талона не пище истинската мошност. 83 KW което май е малко повече от 111 коня.Прилича по показатели на D16Y3, но номера в талона започва с D16Z7...В понеделник ще я водя на доктор да и каже какво и е. Безопасно ли е лекичко да се смъкна до Горубляне или не е желателно с този неработещ вентилатор?
-
Да хвърлях поглед, но не и средоточено. Не минаваше половината на скалата. Но като се замисля май изобщо не е помдръдвал от положението в което застава след подаване на контакт.Предполагам че е е пипван .Термостат как мога да разбера дали работи?Ориентировка за за цената на един такъев ремонт можеш да кажеш?
-
Курсовете съм ги карал преди 10-на години на лада. След това съм карал по-малко някакъв опел, един роувър и основно Москвич 12-ка. Я имам 5-6к пробег зад волана я не и то предимно в градски условия. Напоследък пътуването до работа с градски транспорт стана невъзможно. 1:30 във всяка посока и реших да си взема кола. Но понежи не разбирам практически нищо и не намерих кой да ми помогне просто скочих в дълбокото, на късмет.Резултатът е Кивик 1,6 16в произведен края на 95г. за 3,7 хилки.Докарвайки го от Лом до София съответно започнаха да изникват проблемите:1. Паркирайки в къщи и спирайки двигателя чух някакво особено пукане клокочене, което се оказа кипнала охладителна течност(вода предполагам). Оказа се че вентилатора на радиатора не се върти. Не е блокирал, на ръка се върти перката, но при запалване не завърта. Възможно ли да карам 200км(средна скорост 80, оборотите рядко са превишавали 4к) без сериозно охлаждане? Повредил ли съм нещо по двигателя?2. Четейки в последствие хубавата тема за коли втора употреба установих, че двигателя гори масло. (Бял дим при по високи обороти, черен мазен налеп по ауспуха, течение над капачката за маслото при работещ двигател) Какви може да са причините за това? Колко би ми струвало отстраняването при всеки вариант? Това може ли да е свързано с "невъзможноста да си сложа кафето" върху двигателя?3. Направих теста със запушването на ауспуха с ръка и двигателя не заглъхна.До колко сериозен може да е проблема? И ли това е дреболия която просто трябва да имам на ума?Ще съм благодарен на всякакви съвети и мнения.