Jump to content

hahavia

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно hahavia

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Лично мое мнение, не че разбирам много от коли де, е че съединителя не е правилно изчислен за мощноста на колата особенно с активирано турбо , и също така не е съобразен с тежеста на дизеловия двигател. Същото се отнася и за амортисьорите. Те не са направени за тази кола, за това и стават за смяна на 25хил км. Не знам как изобщо е допуснато това от компания като Хонда. Ако някой е опрял до смяна на съединител нека да прочете http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/38860-clutch-replacement-options-upgrade.html . Има вариянти извън оригиналните боклуци на хонда. Дано не опираме до там.
  2. Добър ден,Нека и аз се запиша в темата макар и доста закъснял.Имам Civic 2.2CDTi от 2008 на 50хил пробег.Среден разход Софийско е около 9. Извън градско 5.6-6. При над 150км/ч минава 7.5Като цяло съм доволен и съм срещал малко проблем: Счупена платсмаса на дръжката на предната врата (като по горе в темата). Капчката на резервоара не зе затваря добре. Колата е с сменени задни амортисьори (сменени гаранционно). На няколко пъти съм забелзвал проблем със скоростната кутия но винаги когато съм е карал за преглед не мога да го репродуцирам. Проблема се изразява в изпускане на съединителя при ускорение на 4-5 скорост на наклон. Четох за проблема в http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Slipping_clutch но така и не можах да убедя сервиза за смяна. За няколко месеца проблема го нямаше но сега когато гаранцията ми изтече започна наново да се появява. Ще видим как ще се развият нещата. Поздрави на всички собственици.
×
×
  • Създай нов...