-
Мнения
393 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно Fido Dido
-
Ранг
образоващ се
- Рожден ден 2.11.1971
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София/Бургас
Последни посетители
3780 профилни разглеждания
-
http://www.dek.bg/main.php?action=car&topic=products&pid=phi
-
http://intermetal.bg/
-
А, аз на тази снимка съм съвсем случайно...
-
Индзаги, искаш ли да ти пратя снимки на лични, за да се запознаеш с нещата, които могат да се изработят в Бг?Говоря за изцяло ръчна изработка, дори и на гърнетата - от свиването на ламарина , до направата на филтрите, поставянето на вата и т.н.?!
-
Нека да не влизаме в излишни спорове. Една от най-големите разлики е в масовостта на изделието и цената на материалите в съответното място. Ако съм в Китай и си поръчам 10 000 тона от тази тръба, и имам 20 машини, които да огъват тръбите по модел, тогава и цената ми ще е такава. Въпрос на маркетинг и пазарна икономика. В Китай кутия цигари може да е 10 Юана и аз да съм задоволен с 10$ на ден. Да поясня - тук ф70мм.- за момента поне - се предлага само с дебелина 2мм. ОВХ въобще не е лошо като генерация, даже напротив. Резонатор, задно гърне с доста добър обем, инокс и т.н. Лошото е, че вече всичко се прави в Китай, което ще рече - не че материалите са лоши, а че понякога попадам на изделия, които не мога да монтирам без съответните корекции. Както беше и днес с колектора. Отдавна е казано, че количествените натрупвания водят до качествени изменения. По никакъв начин не се опитвам да променя мнението на когото и да е било просто това, което правя - в други страни се казва къстъм изпълнение. Тоест - според предпочитанията на клиента, вижданията му за нещата, изискванията му, както и за промените, които може за изиска в процеса на работа. Да, тази генерация е направена изключително добре, но това не значи, че тук сме с вързани ръце. Ако ми разрешите, мога да ви кача неща, правени от мен и Драго, за да оцените българския труд и способности. А ако някой желае, мога да му обясня разликите между сгъната - не с обикновена машина - тръба с дорник и генерация сглобена от колена. Поздрави.
-
Тръбата е 2мм. Ще рече, че вътре е ф66мм. Колектора е много добър, с правилно сметнат флоу, като се отчита охлаждането на газовете и зависимостта им от диаметъра на тръбата при различните температури.наложи се леко да го коригирам, защото падаше малко ниско при фланцовата мека връзка, но в общи линии е прекрасен.Тръбата, която използвах е около 2,5м. и четири колена. Скобата на сглобката е от Мерцедес Актрос, дебела е около 5мм. шина. Използвах неръждаем накрайник на "Магнафлоу", имах такъв свален от тяхно гърне.Не знам дали мога да говоря за цени - може да се приеме против правилата на форума за реклама.
-
Изцяло неръждаема генерация на ф70мм., строших се от рязане на коленца и тръбички. Заварки с аргон. Само гърнето е алуминизирано, но с опция за по-добро. Заварките не съм ги пилил, защото нямаше нужда. При правилна настройка на апарата, провара е нищожен.
-
По принцип огъване на алуминиеви тръби в Бг е изключително трудно да го извърши някой като услуга. Машината, на която евентуално могат да се огънат тези тръби, задължително трябва да бъде с дорник, дискова глава и идиот, който да се пробва. Точно затова използвам за турбо-пътища колена на 90 и 45 градуса, като ги заварявам на аргон с права тръба. не става лошо, издържа на 2.2 бара. Примерно - Като тук съм направил и изход за блоу-офф клапан. Всеки опит за сгъване на алуминиева тръба на обикновена машина за ауспуси е обречен на неуспех - пробвал съм.
-
Ярис се сглобява във Франция.
-
http://toyotabg.net/viewtopic.php?t=12736Моля ви, проявете търпение към писането на маймуница, както и към спама - и на нас не ни е лесно....
-
http://toyotabg.net/viewtopic.php?t=12940Моля ви, абстрахирайте се от спама - характерен за нашия форум....
-
Хайде да не преиначаваме нещата и да не си говорим за шофьори, защото няма смисъл. В смисъл, че годините нямат смисъл..... Не искам да ви тълкувам Библията, но ще спомена само един цитат - не си го спомням точно, но смисъла му беше: Всеки има право на избор. По който и път да поемеш, не забравяй че в края стоя Аз! Нещо от този сорт. Или както е казал Ийсус, когато са осъдили Мария Магдалена на смърт, чрез пребиване с камъни - Този, който няма грехове, нека хвърли първия камък! Точно затова ви казах, че спора е безпредметен. Пушенето е порок. Нека всеки един от нас си има пороците. Бихте ли обърнали гръб на жената, която обичате до безумие, жената на вашия живот, защото е пушачка? Или сте готови на компромис?
-
Пушенето е порок - две мнения по въпроса няма.Напълно разбирам непушачите, имат право да недоволстват, както правя и аз, когато някой дизел ме направи като Уесли Снайпс.Но според мен анкетата отиде в девета глуха, един спор се възроди, а от него няма смисъл.Пример:Все едно да се пусне анкета в друг форум с тема - хетеро или хомосексуален сте?Ами въпрос на толерантност е вече кой кого търпи, но без хапливи спорове. Защото и един хетеро не може да търпи хомо сескуален - има опасност за здравето.Защото ако хомосексуалния е готин за компания, но непрекъснато прави предложения на другия - става нетърпим. И може би ще дойде един момент, в алкохолно опиянение хетеросексуалния да се навие. И какво става?!А сега си представете хилядите венерически болести, някои нелечими, а да не забравяме и момента, в който може на хетеросексуалния да му хареса.Става сложнооооо.Някои са намерили решение, но то води до още по-големи усложнения. http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=374215Имам решение - да забраним на хомосексуалните да се показват на обществени места. На красивите жени - също. Така ще има по-малко разбити семейства и по-малко самоубийства.Бе направо да им турим по едно фередже.Също така - никакъв алкохолТруповете на пътя са повече от пушачите, пък и не се знае - пушачи ли са били, или не.Доколкото знам Ставийски не е пушач, пази другите момчето.Един съвет към всички - по-скоро си пазете нервите, отколкото дробовете.Другото е Божа работа.