difcho
Фен-
Мнения
103 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно difcho
-
Ранг
Потребител
-
.. или ако си познат на садите, и те сложат от вътрешната страна ?! ...Сериозно си се объркал! Интересно ми е как точно прецени, че познатите на съдиите стартират от вътрешната страна ? Може би знаеш, кой съдия кой участник познава... а може би незнаеш, че това кой от коя страна стартира зависи от времената в квалификациите ? Четвърта година вече на всички писти се стартира точно по тази схема... този който е с по-добро време от квалификацията стартира от тази позиция, която има повече чиста писта пред себе си. С други думи... двете коли не стартират от средата на пистата, а в единия и край, т.е. разстоянието между двете не е еднакво, а едната е по-близо до другата. За да не се получи застигане на единия автомобил по време на обиколките, още преди 4 години се прие, че по-бързият от квалификацията стартира от позицията, която има повече свободна писта пред себе си. Проблема в момента дойде от това, че за първи път се правиха 2 обиколки, а не както до сега 3. Досега никога не се вмествахме във времето предвидено за финалите, защото се иска и загряваща обиколка и реално времето за един двубои става доста повече от предвиденото. Сега запърви път се вместихме, което означава, че няма вариант следващия път отново да се върнем на 3 обиколки. Мислят се други варианти, като крайния е за финалите да се класират само първите 4-ма и да карат по два старта и да им се събира общо време.
-
Ще те помоля да уточниш, кои са нагласените работи от страна на организаторите и кое точно в регламента мирише и на какво ?
-
Ето това имах предвид в предния пост, като казах, че е много лесно да се запише дадено правило според собствените ни разбирания, но не и според разбиранията на всички потенциални участници. Има коли с фабрични 4-точкови (спортни) колани, които реално в настоящия регламент биха им добавили наказателни точки, а ако се формулира по предложения начин, означава да се ощетят участниците с по-обикновенни и по-евтини автомобили. Също така няма как да знаем на абсолютно всички модели автомобили какви колани са им сложили в завода.
-
Напротив, точно така е записано -->> Наличието на многоточков (спортен) колан (повече от три точки на контакт с тялото на шофьора) – 4 т. Умишлено сме сложили всички тези думи в правилото, за да изключим всякакви възможности за тълкуване, защото ако пишеше само "спортен", със сигурност щеше да дойде някой, който да иска пък разяснение какво значи спортен или с някакви преправки на някакъв измислен колан само и само да заобиколи правилото... От твоя гледна точка е много лесно, защото ти мислиш по един начин и знаеш какво ако прочетеш как ще го разбереш, но пишейки регламент, трябва да се съобразиш с всички възможни разбирания на хората от прочетеното и да няма място за тълкуване, за да няма и проблеми с разбрали и неразбрали. В този случай, който дискутираме тук, за мен въпроса опира до чисто недоглеждане на правилото, а не до възможност за тълкуване.
-
а частта с " контакт с тялото" ?? Къде "долу" има 2 контакта ? Стоковите наистина ги водят "3 точкови", само с малката подробност, че там се има предвид точките на захват към купето. А тука е опоменато точки с тялото Много странно как тея колани на всякъде се водят 3 точкови, само тука някакви пачи геометрии : http://murah2u.com/marketplace/http:/murah2u.com/marketplace/vehicles/accessories/sabelt-tomei-schroth-racing-belt-japan/ http://www.fvd.de/us/en/Porsche-0/-/-/-/group/show/VID_23471688-VCD_24818726-gid_413-sort_4-display_50/Street.html http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Schroth-Racing-Harness-Rallye-3-ASM-14642-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2a05d3ac60QQitemZ180486384736QQptZRaceQ5fCarQ5fParts http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=199749 мноУУ странно Рул, не се знае как ще сме с времето и колко коли ще счупим Миналата година на 1-ви кръг имахме спор с Живко, точно по въпроса с тези колани. Идеята е, че всеки колан различен от стандартния е спортен и държи тялото много по-добре. След спора с Живко доуточнихме правилото за колана, за да няма възможност за тълкуване и затова добавихме текста с точките на тялото, защото иначе този колан от снимката също минава за 3-точков ако се гледа захващането за купето, но реално е много по-добър от стандартния. Затова правилото е в този вид.
-
Долу са 2 точки - една от ляво и една от дясно
-
В момента немога да кажа нищо за неделя. По програма се вижда какво е предвидено, а дали ще има възможност за нещо повече ще се разбере на самата писта.Ангел е в С2 с евридейката си... станала е грешка с това С3
-
Колега в момента аз просто ти копирах точката от регламента. Не съм разтълкувал нищо. От тък следва, че регламента е написан достатъчно ясно, просто масово се чете отгоре отгоре, а всяка запетая в него е важна, затова е РЕГЛАМЕНТ 1 Свилен Радославов Бакалов РЕНО КЛИО 1998 бензин S2 Пловдив 2 Росен Славов Костов Пежо 106 1600 Бензин No Limit Плевен 3 Явор Красимиров Тишков Опел Корса 2000 Бензин No Limit Плевен 4 Цветан Константинов Цеков BMW 330 3000Т Дизел S3 Враца 5 Иван Ламбрев Иванов Пежо 106 1360 Бензин S1 Асеновград 6 Светослав Ив. Зангаров Рено 19 1400 Бензин S1 Пловдив 7 Евгени Тотев Драгнев Лада Самара 1600 Бензин No Limit София 8 Ивайло Пламенов Георгиев Хонда Прелюд 2200 бензин S3 София 9 Георги Йовчев Йовчев Пежо 306 gti-6 1998 бензин S2 София 10 Дилян Митев Иванов BMW 318 I 1800 бензин S2 София 11 Георги Петров Марински Хонда CRX 1800 бензин S2 София 12 Павел Петров Марински Хонда CRX 1800 бензин S2 София 13 Георги Узунов БМВ е30 2500 бензин S3 Пловдив 14 Георги Николов Хонда Сивик 1500 бензин S1 Габрово 15 Георги Пеев Георгиев Хонда Сивик 1600 бензин S1 Габрово 16 Павел Дамянов Пежо 306 2000 бензин S2 София 17 Венцеслав Величков Хонда Сивик 1500 бензин S1 Габрово 18 Симеон Симеонов Хонда Сивик 1600 бензин S2 Пловдив 19 Димитър Петков Хаджийски Митсубиши Еклипс 2000 бензин S2 Пловдив 20 Ваньо Милчев Цвятков Опел Тигра 1600 бензин No Limit Плевен 21 Огнян Юлиянов Рамисов БМВ 316 2000 бензин S2 София 22 Ангел Mетодиев Григорчев Рено Клио 1998 бензин S3 София 23 Виктор Мариов Атанасов BMW 325 2500 бензин S3 София 24 Веселин Тодоров Renault 5 2000 бензин S2 Варна 25 Гергана Красимирова Богданова BMW 318ис 2800 бензин No Limit Плевен 26 Георги Иванов Караджов Хонда Сивик 2000 бензин S2 Благоевград 27 Николай Йорданов Николов Фиат 131 2000 бензин Пловдив
-
"1.10.4 Наличието на многоточков (спортен) колан (повече от три точки на контакт с тялото на шофьора) – 4 т"
-
Договаряш се с управата на пистата. Аз не се ангажирам с този въпрос и нямам отношение.
-
Визията на билбордитеhttp://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150124058892931&set=a.157663077930.118943.98367297930&theater
-
In memory of landikar След дългата зимна пауза, всичко вече е уточнено и дойде момента за откриване на 3-тия сезон от шампионата „Тайм Атак”. 1-ви кръг ще се проведе по традиция на писта „Дракон” край с. Калояново в памет на Лъчезар Койчев – landikar, който почина при пътен инциден преди 3 години. След края на сезон 2010, бяха направени някой промени в регламента, като бе върнат клас до 1600 куб. см и бе създадена група „ No Limit” в който няма абсолютно никакви ограничения. Поради невъзможността, гумите „Федерал” да пристигнат преди 1-ви кръг, то мероприятието на 09-10 април ще се проведе само за групите „ Street” и „ No Limit” , като в програмата ще бъде включено и 5 часа „ Drift Taxi”. За участие в „ Drift Taxi ” ще бъде допуснат всеки един участник, без заплащане на такса за участие. Единственото условие, ще е в автомобила да има монтирана дясна (пасажерска) седалка и предпазен колан (може и заводския). Идеята на „ Drift Taxi” е всеки който желае да се повози в някой от автомобилите да се запише при организатора и да заплати такса от 20 лв. Самите записвания за возене ще стават на място на пистата. Регламент за група “Street” -->> http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5972 Регламент за група “No Limit” -->> http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5974 Програма за уикенда -->> http://www.driftclubbulgaria.com/Meropr-09-10_april.htm Записвания -->> http://www.driftclubbulgaria.com/Zaqvki_09-10_april.htm http://www.facebook.com/event.php?eid=187408737960869
-
Времената от 4-ти кръг и класирането в шампионата -->> http://www.driftclubbulgaria.com/
-
Колега, незнам какво ти понамирисва. Само ще ти кажа, че именно капитана на немския отбор е дал като координати и предложения най-силните коли за драг на японския отбор, след което най-силни немски коли по различни причини отпадат и куриоза в момента е, че немския капитан най-вероятно си е вкарал автогол, но такава бе уговорката между двамата още от самото начало - абсолютен феърплей да има Дори преди малко се чух пак с капитана на немския отбор и ми каза, че тази вечер са отпаднали още 2 коли от драгаджийските. Проблеми има и пред двамата капитани и сътворяват направо чудеса за това мероприятие Успех утре на всички