Jump to content

Nikolay Kozloduy

Фен
  • Мнения

    607
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно Nikolay Kozloduy

  • Ранг
    давам си парите за глупости
  • Рожден ден 4.02.1983

Profile Information

  • Кара
    друго
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Козлодуй
  • Интереси
    HONDA

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    trialbyfire1

Последни посетители

6645 профилни разглеждания
  1. Здрасти Много ми трябва подробно инфо относно всички условия на вноса на нови японски автомобили в България (доста сложен въпрос, знам). Някой дали има представа за всички документи, които се изготвят от продавача и купувача, митнически документи, условия на търговията (ДДС, мита, акцизи), условия на транспорта (транспортни документи), застраховане, приемно-предавателен протокол, тоест като цяло всичко по пътя на колата от производителя до нас ? Пиша курсова по тази тема и ще съм много благодарен ако някой, който знае нещо по въпроса, го сподели с мен.
  2. Ще бъдат 100 пъти "уж" по-качествени от тези в магазините за авточасти. Мисля, че можеш да минеш и без смяна на лагери.
  3. Продадена. Темата може да се заключи.
  4. Отново си продавам колата: D15B2 1994 г. 284 000 км. Бензин/газ 4 ел. стъкла, ел шибидах Централно заключване Нова газова уредба БРЦ + евросонда. 25 литра бутилка Технически преглед ГО Ал. джанти '14-ки 2 бр. чисто нови гуми Gislaved - DOT 2011г. Сменено масло преди 3 000 км - Fuchs Titan Race pro 15w50 Забележки: Задни вежди, крайно гърне за смяна и др. дребни забележки характерни за кола '94-ти набор. Склонен съм на коментар на цената в рамките на разумното! Цена: 1 500 лева. Телефон за контакт с мен: 0883 20 00 50 - Николай, или тук на ЛС. Колата се намира в гр. Козлодуй. Снимки:
  5. Въпреки, че темата е за газов инжекцион, бих те посъветвал да си сложиш някаква обикновена газова. С оглед на това, че след време ще сменяш двг. е добре обикновената АГУ 'щото няма да ти се налага да пробиваш всмук. колектор за газовите инжектори. Има супер евтини (но не се знае колко качествени ...) турски изпарители, които ще ти свършат работа щом е за временно ползване. Ако прецениш, че мнението ми не е за тази тема, може да го изтриеш
  6. Продавам 4 бр. зимни гуми в комплект със джанти 14' (железни) свалени от Хонда сивик 6.ген. Междуболтовото е 4х100. Гумите са Kormoran SnowPro 185/65/14 с DOT 4609 и са в добро състояние (нямат балони и др. "скрити" дефекти). Балансирани. Джантите са в добро състояние. Цената за 4-те гуми + джантите е 130 лв. (тасовете не се продават). Телефон за контакт: 0883 10 00 50 или на ЛС тук във форума. Снимки:
  7. Ами точно с това liqui molly карах до вчера и (верно, колата ми не е първа младост - на 280 000 км. е) за 10 000 долях ... 3 литра масло . Че колата си ми харчи масло - харчи си. Като карах със Motul 6100 преди да мина на лики-то, доливах между смените 1.5 литра някъде. Веднага след като минах на лики моли се започна голямото доливане. Минах на него 'щото ми излизаше ужким по-евтино на джеба, ама нейсе ... Та така - лично аз не го препоръчвам - след 3-4 000 става на чорба и на студен двигател доста ми чукаха клапаните и там квото има да чука докато загрее. Карам предимно градско и пенсионерската. Извъградско с 90-100 твърдо. Сега от приятел взех Fuchs Titan Pro R 15W50 купено от Англия (демек истинско) за няма значение какви пари, та ще видим с истинско масло (макар и 15w) колко ще доливам. Иначе Motul ако не е менте (естествено!) е добро масло, както и останалите марки, ако са оригинални.
  8. И внимавай да не счупиш ония хуйни дето са за саморегулиране на ръчната, че после "нови" само от автоморга! Препоръчвам ти така и така ще отваряш, да си вземеш ремонтен комплект пружинки и т.н за задните спирачки. Около 20 лв. са комплекта (delphi).
  9. Така е, но не толкова сериозни колкото на сузуки-то. По-скоро са козметични (задни вежди, долу на вратите и на хеч-овете 5-тата врата (багажника)). Иначе по темата, кола за тия пари (хонда) е хеч или седан с d15b2 двигател и обикновенна газова.
  10. за сузукито е така, но имат проблем с ръждата отдолу (особено при двигателя) и се получават едни много неприятни разцепвания.
  11. Aз карам 1.5 90 hp 5 ген. моноинж. в добро техн. състояние (сменени свещи и филтър) и на газ тук в Козлодуй ми харчи 13-15 на 100. Ти си прецени. Газовата ми е BRC на 1 година точно и е настроена добре. Карам пенсионерската в 99% от времето - на 3-та с 30-40. На ден минавам около 10 км. , като почти винаги е студена (сутрин за работа, после чак на обяд обедна почивка и вечер да се прибера вкъщи).
  12. Да дам едно положително мнение за Gislaved eurofrost 3. За сняг нямат равни. На мокро ги няма хич обаче. Иначе сега в големия сняг (30 см. тук в Козлодуй) няма 6-5 - върви на змей колата .. не съжалявам за покупката си. Отзад съм с michelin alpine 10-ти сезон сигурно ..
  13. Едно негативно мнение от мен и за liqui moly ... верно, колата ми не е първа младост, ама тва 10w40 в синята туба го погорва бая добре. За 10 000 минати дотук съм "долял" 3.5 литра от тва "масло" Повече от карането ми е градско до 2000 оборота и извънградско strictly пенсионерската - на 5-та с 90-100... Втора смяна карам с него. Преди това карах с Motul 6100 и доливах 1.5 литра максимум между смяна на масло. Минах на liqui заради цената ... Отказвам се от него заради качеството му. Те тва е дето имах да кажа.
  14. Бъди сигурен, че на габарити полицаите ще те напишат веднага ... Иначе такива готови светодиоди надали ще си намериш, освен ако не си направиш сам. Аз си сложих някакви бели е така от нямане какво да си купя от авточастите )
×
×
  • Създай нов...