Jump to content

Crusader

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Crusader

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 30.04.1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Най-лесно е с кондензатор, но както каза колегата CALOS за да е както трябва се прави и с транзистор и то 2 броя :D
  2. 3300Mf/16v или по-голям, в зависимост от това колко бавно искаш да гасне.
  3. . От седмица забелязвам следното поведение, когато двигателя е студен : като запаля, оборотите се вдигат до 1000, после падат и двигателя изгасва (предполагам, автоматичния смукач не се включва веднага). Ако натисна педала на газта, оборотите падат до 200, след това с много мъки се вдигат (като звука от двигателя е накъсан, почти спира, после пак завърта.... над 1500 оборота вече се изчиства). След това пускам газта (смукача вече се е включил и оборотите остават на около 1000-1100), но всеки път като натисна педала на газта, оборотите пак падат и .. пак с накъсване едва-едва се вдигат - това се случва всеки път, когато се наложи да натисна по-рязко газта, примерно при превключване на скоростите. Когато двигателя загрее, всичко се оправя и оборотите са по всяко време както винаги са били. Здравейте колеги.Според мен проблема е в потенциометъра на дроселовата клапа.При отпускане на газта не се подава сигнал за 5 волта от изхода на дросела и ЕACV изобщо не сработва коректно.В сервизното е обяснено как се прави диагностиката стъпка по стъпка.Успех колега.
  4. След дълго проучване и питане се уверих че HONDA MTF е нормална полусинтетика 10W40.Аз си сложих Castrol magmatec 10W40 в двигателя и в скоростоте и всичко е OK.
  5. Колега, залагам на тампона, просто му е дошло времето и не мисля че е виновна маймуната футболист
  6. Някакво развитие по болната тена...?Аз утре съм при Омбре за по щателен преглед и надявам се да намериме решение на проблема.
  7. Да докладвам и аз сам със същият проблем и вече не знам какво да предприема.Последното което направих бе да разкача куплунга на EACV и по описаните в форума стъпки да вдигна оборотите от онзи болт дето е за права отверка.Ами не успях...след като го развих почти до край двигателя беше в състояние на около 100 оборота, направо се чудех как не гасне.После RESET и отново в 1 клас.Ами това е не ми варви с японските каляски.Имам хондата от 3 седмици.Всичко което сам сменил като консумативи в най-доброто и не сам пестил средства.Преди нея имах НИСАН ПРИМЕРА ПЕЧКА 2.0 ТД и го продадох точно поради тази причина.За 2 години каране и ходене по мъките никой не успя да му хване проблема.Накрая ми искаха над 1000 лв за нова ГНП/помпа/ и след като ги дадох и проблема не се реши то аз взех че реших никога повече дизел и ето на ОТ ТРЪН ТА НА ГЛОГ Касметлия сам си аз ко да се прави.Днес докато "РЕГУЛИРАХ" оборотите взе да се чува и един странен и стържещ звук от мотора, но определено вече не ми дреме, отчаивам се и от тази марка изглежда.
×
×
  • Създай нов...