Jump to content

max-2

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно max-2

  • Ранг
    Начинаещ
  1. На предишната кола си бях направил много добро свързване само с една тетка. Когато е отворено кранчето на парното(зима, студ), изпарителя се топли от маркуча след парното. Той е сравнително дебел и осигурява максимално бързо затопляне на изпарителя и минаване на газ, в сравнение с маркуча за отопляне на колекторите. Когато е затворен крана на парното, отоплението на изпарителя става с маркуча за отопляне на колектора. Може да се върже изпарителя да е преди парното, тогава веднага минаваш на газ, но за сметка на по-слабо парно, затова препоръчвам да е след парното. Всякакви други варианти за кола с кран на парното са или по-сложни или нерентабилни(губи се от топлината на парното или изпарителя не се топли добре). Ако някой има интерес, ще се постарая да направя схема на свързване и да я публикувам тук.
  2. Днес или утре отивам и аз в ОББ, дано всичко да е наред с младата майка!
  3. Michelin Alpin 3 e много добре балансирана гума за всякакви условия. Един колега по-горе каза, че не тегли по-добре от Дебика в снега и наистина е така. Но защо не каже как спира Мишлен на сняг, как добре се държи на мокро, лед и на сух асфалт? Там, където дебиката издъхва тотално!
  4. Ако не ти трябва монетата , сега сериозно-ако не дрънчи някъде си я остави там. Беля няма как да ти направи.
  5. На тойотата ми 195/60R15 ги дават 2.1/1.9. Аз ги правя 2.2/2.0 , за да имат малко аванс ако спадат.
×
×
  • Създай нов...