Jump to content

rusco

Фен
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно rusco

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 22.04.1910

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Ползата ми е, че СЕ СПАЗВАТ ЗАКОНОВИТЕ ПРОЦЕДУРИ !!!!!!!!!!!!!! След като има знак 60 и от мен се иска да го спазвам, така и има законова инструкция как ТРЯБВА да процедират служителите на МВР(в случая). И ако не я спазват, то значи че подхождат към мен НЕзаконно. .... Щото иначе и аз мога да излезна с номер, че аджеба, след 5 минути полицаят изобщо няма да помни ни името ми, ни колата ми, ни дали съм нарушил нещо и как, и съответно "законно" да пледирам невинност. Понеже освен ника ти, от постовете ти ме навява мисълта че или си в с-мата на МВР или доста добре запознат, то искам да те питам, чисто информативно: Можеш ли да ми цитираш законовото основание КОЙ и КАКВИ документи има право да изисква от мен, в случая когато не е от Пътен контрол ? (това съвсем сериозно, щото аз имах случай - спират ме и искат "Документи за проверка". Подавам лична карта и кротувам. - Ами тези на колата ?! И аз БЛЪФИРАХ, (ми ядосах се) - Цитирайте ми законовото основание, след като не сте от КАТ, че можете да ми искате документи на автомобила. Затова ето ви личните. Ако искате документи на колата, извикайте колеги от КАТ и ако нещо съм нарушил, да пишат. И те почнаха да се ослушват и т.н., приятно пътуване и т.н.)
  2. Нали знаеш, има една поговорка : "Три пъти мери, веднъж режи", разбираш нали. Моят неангажиращ съвет е след американската клиника АКО имате някакви неясноти и колебания да идете на поне още един лекар. Лично за мен мога да кажа, че когато откриха проблем със зрението на големия син, аз го водих на 5(ПЕТ) различни очни лекаря. Ако искаш може да ти пратя на лично тел на човека за който говорих горе(аз го питах за това, защото самият аз имам леко изкривяване). Не съм му рекламен агент и всеки сам си решава. И пак - операция само в краен случай, след като сте изчерпали всичко друго. И може би, може би само ако има някакви увреждания на гръбнака.
  3. Здравей ! На въпроса за американската клиника не мога да кажа нищо. В см. дали са добри и т.н. Във всеки случай според мен те са ти предложили ДАЛЕЧ по-добър вариант от това да се прави операция и да се внедряват постоянни импланти. Съжалявам, но според мен тия доктори, които са ти предложили операция и импланти са ЛУДИ ! Да поясня какво имам предвид, знам го от един познат, който си изкарва хляба с нетрадиционно лечение на пациенти. Нетрадиционно от гледна точка на официалната медицина в БГ. Той практикува ирисодиагностика, иглотерапия, масажи, като основната част от лечението се пада на самия пациент. Така е според него - лечението си е в самият пациент, той само дава насоките и понякога помага с игли и масажи. Та: той казва така - гръбначният стълб е грубо казано сглобка/конструкция от кости(прешлени, хрущяли, дискове...). Всичките те са подвижни, не са блокирани един за друг(това всеки го знае де) и те като събрана конструкция НЯМАТ ОПРЕДЕЛЕНА ФОРМА. ФОРМАТА (извивките и т.н.) на гръбначния стълб се ОПРЕДЕЛЯ от МУСКУЛАТУРАТА на самия гръбн.стълб. Т.е. за да има изкривяване/сколиоза/ значи че има ДИСБАЛАНС на поддържащите мускули. Едни са по-силни, а други по-слаби и изкривяването е съответно към по-силните. На мен ми звучи съвсен логично. Още повече че съм виждал изкуствен скелет по биология и нагъдето го огънеш, то натам стои. За мен решението е в УПРАЖНЕНИЯ. Колкото повече, толкова по-добре, но е важно да са ЦЕЛЕНАСОЧЕНИ. Т.е. някой наистина разбиращ трябва да избере подходящ набор упражнения КОНКРЕТНО в зависимост от (изкривяването на) твоя син и да действате здраво. Според мен упражненият атрябва да са два вида - разтягащи/отпускащи по-силните мускули и силови за заздравяване на по-слабите. Целта е накрая едните и другите да са с еднаква сила. Успех !
  4. Аз се поразрових из нета и намерих разни обяви. За съжаление не мога да помогна с телефон и име, но намерих един майстор, мобилен, идва на място където му кажеш, млад, интелигентен, учтив. При мен имаше от външната страна на стъклото цъфка с размер около 3-4 мм диаметър, а отвътре беше само като точка, но си личеше, че стъклото е спукано. Още като му се обадих той веднага ми каза: "Дръж колата на слънце, че ако случайно е влезнала влага в цепнатината да се изпари. След около 2 часа залепи едно обикновено тиксо отгоре и ако я караш, много внимавай ако се качваш на бордюр да е бавно, защото от засукването на колата се напряга стъклото". Аз лично внимавах и за дупки и при "легналите полицаи" Пичът дойде пред нас, всичкият му инструмент в колата, акумулатор за ток, уред за горещ въздух, лепила, оня уред за изпичане, сложи предпазни очила , закрепи на стъклото едно рафтче, нареди си всичко на него и за 20 минути ми я направи (30 лв) и вече 2 години изобщо не се бях сещал за това. Сега дори не мога да кажа къде беше точно, трябва внимателно да се загледаш за да забележиш едва-едва замъглена точица. Даде ми и едно кръгче, около 2,5 см диам., някакво специално тиксо и каза, ако пак се получи така веднага да го залепя на спуканото място. И че с това тиксо някои негови клиенти си карали по година без проблеми.
  5. Чета днес в нета, че полицаите подготвяли нов протест. ЩОООООООО ?! Се питам. Що е нужно да протестират както досега, след като могат далеч по-необезпокоително за обикновените хора, да пратят един свой представител при правителството със следното простичко условие: "Ако ни отрежете придобивките, то ние НЯМА ДА ВИ ПАЗИМ ПРИ СЛЕДВАЩИЯ ПРОТЕСТ НА ХОРАТА" Мдам, и да видим ще ли им откажат. А и няма да има блокирани пътища и недоволни от това граждани. Въпросът е дали ИМ СТИСКА (на полицаите) да го направят. Едва ли. И затва ще си действат както са си действали досега - ще упражнят натиск върху народа, за собствени нужди ...
  6. А Красимир ако си прочете безпристрастно собствените постове(поучително-назидателно-подигравателни) може да разбере още една от причините поради които повечето хора не са зад полицаите. Основната, от погледа ми на предучилищник, е: Полицията по смисъла си е апарат за възпиране на народа. Тя не е структура защитаваща народа, а обратното. Доказателство - ами другите протести... За разлика от военните - те по презумция би трябвало да се бият и мрат за отечеството, съотв народа. Военните е възможно да направят преврат(и да изтребят тая сволоч политиците), но полицията НИКОГА. По соца циганите верно ги беше страх от милиционерите, но и другите ги беше страх. И тогава основата роля на милицията беше да репресира народа, ама вършеха и друга работа. Която се ВИЖДАШЕ. Мдааа, може и сега да има свестни полицаи, ама нещо никой не ги познава...
  7. rusco

    Подагра

    Да се включа и аз 2014г., по Великден започна една стържеща болка в лявата тазобедрена става, която с часове стана непоносима, после и в дясното коляно. На доктор, изследвания и резултат - 530 еденици пикоч.киселина при допустима горна норма 416. При това след отлагане на голямо количество под форма на кристали. Аз почти не ям месо, карантия изобщо не понасям, по си ми харесва типовия хляб, бира пия много рядко, при тва(синът ми яко ме бъзика и ме дава за пример как НЕ се пие бира) я разреждам 50/50 с вода, вино най-много 2-3 пъти седмично през зимата, и то по 100-на мл най-много, алкохол рядко, макс до 30-40 мл. , от много години пия най-малко 2.5 л вода на ден. Идеята ми е, че може би не само храната е причина. Някъде по сайтовете прочетох, че понякога някоя спортна контузия може да правокира появата на подагра. А аз точно това се чудех, уж не прекалявам с ядене и пиене, пък подагра ?! Но Януари 2014 паднах и контузих колената. Дясното повече - частично скъсан менискус и сухожилие. После чух за един познат, дето се контузил на ски и после му се появили хронични болки в ставите и се чуди човекът какво му е. И сега съм си пак така с храненето, но пийна ли малко повечко(за моите стандарти) алкохол или бира, хапна ли повечко мръвка - веднага на следващата сутрин усещам болки и дразнене в ставите(и по ръцете и пръстите). Затова аз в такива случаи пия по 1-2 таблетки Милурит и е по-добре. Какво аз научих за лечението: ами диета на първо място. То ако вярваш на всичко написано в нета, не трябва да ядеш и пиеш нищо освен зелена тревица и студена водица... Братовчед ми отдавна има подагра, той обаче всеки ден си пие милурит, яде си каквото иска и си пие когато иска. На него му помага(засега). Иначе един познат, занимава се с кинезотерапия, ирисодиагностика, масажи и т.н. ми написа едни билки(23 бр), да ги пия 40 дни. Той е на принципа, че организмът на човек е способен да се самоизлекува и според него подаграта е лечима и че ще се оправя. Ще ги почна пък ще видим.
  8. Ще напиша това което аз знам, без да давам акъл. Тъй като и аз(като всеки друг) имах/м проблеми с акумулатора, та питах и акумулаторджии, дето само с това се занимават. Това че е повече ампера от каталожните НЕ е проблем, по-добре е при стартиране даже. Аз лично сложих 45 а/ч, а оригиналният май беше 36. Относно дали успява да се зареди при работа на двигателя - явно е, че ще му е нужно повечко време от по-малкия. Аз си имам и зарядно у-во и ми е казано така: за пълно зареждане зареждаш с 1/10 ток за 10 часа. Т.е. за 45 а/ч акумулатор зареждането е с ток 4.5 ампера в продължение на 10 часа. Колкото и скъп да е, колото и повече да са а/ч, то ДНЕШНО ВРЕМЕ, един акумулатор трае 3 години. Едно че така е направен(това ми го казват акумулаторджиите), друго сега нонстоп има консумация на ток. Макар и малък ток, нужен е за компютъра, за аларма, за комп газ(ако има). За да се запази един акумулатор в добро състояние, то (било) е нужно на всеки около 3 месеца да се сваля от колата и да се зарежда със зарядно устройство до пълно зареждане(както ми посочиха по-горе). Защото градското каране е относително кратко като време и не е достатъчно за пълно (до)зареждане. Караме и на дълго, ама всеки ден ли ?! 24 часовата консумация на ток, без достатъчно зареждане водела до падане на пълнежа на клетките на дъното. От което дъно никое зарядно не е способно да върне обратно падналият материал обратно горе в клетъчната решетка. Т.е акумулаторът безвъзвратно умира. Предният ми беше Варта 45 а/ч, чисто нов, най-скъпият възможен, не съм го зареждал на зарядно, на 2 и 1/2 - ата година умря. После го зареждах, ама трае няколко дни. Тогава поразпитах и ... си купих най-евтиния. Вече е почти на 3 г, но още от лятото почна да сдава. И него не съм го зареждал профилактично, само когато "клякаше". Все си виках - трябва да го сваля и сложа на зарядно, ама.... Та зимата тропа и се очертава нова покупка, то си ми е и време според спецовете. ПП: Под товар ако пада до около 10 В, значи има още хляб в него, ако под товар пада под 6В - приключен е този акумулатор.
  9. Мерси колега ! Най ме е яд, че ми пречи при шофиране, тук трафикът си е голям, напрегнато е, трябва да внимаваш, налагат се престроявания - кофти е като нямам видимост от дясно. И за паркиране така - местата са малко, тесни, снощи паркирах с ТРИ маневри, ами не го виждам тоя отдясно, за малко да го задера. После се оказа, че пък толко вляво съм паркирал , че не мога да си отворя вратата(паркирам винаги назаден).
  10. ..Вчера привечер, тръгвам от работа и забелязвам, че дясното огледало нещо накриво.Някой се опитвал да свали стъклото, (отпечатъци от МАЗНИ ГАДНИ пръсти ясно се виждаха) и счупил отзад поне един от държачите на стъклото вътре в корубката.Т.е. сега стъклото на огледалото се лашка накъдето си иска и не може да се контролира с ел.копче.Преди време(в Мл.1А, София) някой ми задигна двете пластмасови капачета на оригин.метал.джанти, дето закриват гайките.Не ми стана особено приятно, но липсата не ми пречи на шофирането.Тоя п*д*р*с го разбирам, имал е нужда да си затапи широкия ан*с, халал да са му.Обаче на тва копеленце, дето ми потроши огледалото и ми създава проблем при паркиране и при престрояване в дясна лента :ДА МУ.....ДА ГО.....НА ЖЕНА МУ НА СЕСТРА МУ НА ДЪЩЕРЯ МУ НА ТЪЩА МУ НА ЛЕЛЯ МУ, НА БАБА МУ НА 1-ВИТЕ МУ БРАТОВЧЕДКИ НА 2-РИТЕ МУ БРАТОВЕДКИ НА ВСИЧКИ БРАТОВЧЕДКИ ДО 9 КОЛЯНО, АБЕ НА ВСИЧКАТА МУ ЖЕНСКА РОДА ДО 9-ТО КОЛЯНО.БИХ МУ ГО .....И НА НЕГО, НО НЯМА ДА МУ ПРАВЯ КЕФАТолко' ли нема 20 лв за ново стъкло....е нема да се опра'им, докато има такива, които смЕтат, че все другите са им длъжни и трЕбва да плащат вместо тях за техните глупости...(ако модератите преценят, че НЕ съм го напсувал достатъчно тоя келеш, да ми изтрият веднага темата)
  11. Към 10:00 ч., на Владая, полицай спира лъкатушещ пернишки голф. Катаджията пита: - Пили ли сте ? -- Да. - Какво ? -- ...амииии.... сутринта като станАх ударих 3 бири, да се освестя, клин-клин избива ха-ха; после за закуска 2 ракии; излизам от нас и у кафето, там с ЖорЕ по 3 водки, качвам се у гоуфа, ама гледам едно приятелче, отдавна не се бехме виждали, та и с него по неколко бири; тамън да тръгна за работа, гледам друг приятел, с него неколко коняка, бога ми, не ги броихме... Катаджията: - Трябва да направим проверка за алкохол, да "надуете балона" ! Перничанина обиден и с нарастваща агресия: - Що бее ?! не ми ли вярваш ??
  12. Според статистиката човек ходи(пеша) средно 1500 км на година.Пак според статистиката, човек изпива средно 90 л алкохол за година. Т.е. гори някъде около 6 на 100
  13. Понеже си имах/м проблем с този данък, та проучих в ЗМДТ(закон за местните данъци и такси): Кола до 74 кВ, -с катализатор, (но без документ доказващ "Евро 3" и нагоре) - 20-40% намаление. -с документ(Евро3 и нагоре)(според закона може и без катализатор ) - 50 или 60 % намаление. Това е в сила за 2014 година. Цитирам ЗМДТ: Чл. 59. (1) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително, снабдени с действащи катализаторни устройства и НЕсъответстващи на екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "EEV", определеният по чл. 55 данък за съответната година се заплаща с намаление от 20 до 40 на сто по решение на общинския съвет. (2) (Нова - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително и съответстващи на екологични категории "Евро 3" и "Евро 4" данъкът се заплаща с 50 на сто намаление, а за съответстващите на "Евро 5" и "Евро 6" – с 60 на сто намаление, от определения по чл. 55, ал. 1 и 3 данък. (5) (Нова - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) Екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "ЕЕV" се удостоверяват чрез предоставяне на документ, от който е видно съответствието на превозното средство с определената от производителя екологична категория.
  14. Имам Сивик 14is hatch, двигател D14 Z2, JHM... (японска сглобка, но колата е с 1-ва регистрация в Италия 31.12.1998). (корекция на горния пост) Благодаря на всички ! Все пак ще съм благодарен и ако някой, който Е минал по този път да пише конкретно как е станало. Да отговоря накратко: - Рових се във форума, но явно не съм имал търпението да попадна на някоя от тези 2 теми... - Колата е декларирана в данъчното още когато е купена(2008), но трябваше да мина технически преглед и като платих данъка, ми направи впечатление, че е 2 пъти по-голям в сравнение с този на един познат с подобни характеристики на двигателя. Та проверих в нета(калкулатор пътен данък) и станя ясно, че си ми начисляват 100% данък без никакви намаления. - не е отпаднало намалението на пътния данък с 50%(на "старите" коли с двг с мощност до 74 kW) - само за инфо: данъкът за 2014 е 44.88 лв (София), с намаление 50% - 22.44лв. Понеже не беше плащан няколко години, очаквах сума от около 90-100 лв с лихвите. А то се оказа повече от х 2. Тъй като колата се води на "любимата", имам смътни спомени, че тя ме пита като я декларираше има ли катализатор или не. Та първо ще проверя дали пък данъчните случайно не са допуснали грешка и ако е в тях вината ще си искам да ми връщат половината като надвзет. Ако е по нейна (т.е. по НАША ) вина - ще извадя документ от пункта, на който вчера минах ГТП и ще се до-декларира. Хубав ден на всички !
  15. Здравейте колеги ! Имам Сивик 14is hatch, двигател D14 Z2, JDM (японска сглобка, но колата е с 1-ва регистрация в Италия 31.121998). Доколкото не ме лъже паметта, този модел ИМА катализатор. Порових се във форума за всеки случай - има доста въпросчета свързани с катализатора. Обаче се оказва така, че данъчните не ми смятат че имам катализатор, т.е. не ползвам законо-регламентираното 50%. Та въпросът ми е: КАК ДА ИМ ДОКАЖА, ЧЕ ТОЗИ МОДЕЛ ИМА КАТАЛИЗАТОР ? И съответно да ми смятат данъка на 50%. В големия талон в поле V.9 не е записано нищо. Чел съм, че моделът има EURO 3, но и това не знам как да докажа. Мерси предварително на отзовалите се !
×
×
  • Създай нов...