Bobby_
Фен-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Bobby_
-
Ранг
Начинаещ
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Благодаря за отговорите Определено доста време разглеждам за предимства и недостатъци на точно този модел.... (просто нищо друго не ме грабва от гамата на хонда) но както разбрахте съм собственик на Голф 2 Общо взето ми трябва едно много читаво купе (база върху която да градя)... без интериор (само табло и уредите да са вътре) мотора може и да е леж ... така или иначе след като я взема тази кола ще я измъча доста докато не "роди"..... и след като "роди" ще се започне избора на мотор (до 2000) с който да екпериментирам натрупаните знания като общ опит....Относно китовете за монтаж на различни мотори.... определено е значително улеснениеКато окабеляване.... докато опознавам този мотор ще е добре да го покарам с оригиналната електроника.... а по нататък във времето ще е с другаопределено разхода на колата НЕ ме интересува особено след като колата ще се кара предимно по писти....Относно спирането..... Кои апарати и дискове са по големи? На 4та ген. или на рекса?има ли основни разлики в амортисьорите и шенкелите?....носачите .... общо взето в предницата и задницата какви са разликите?За окачването.... от голфа се научих.... трябва си истинско а не компромиси... а и след един проведен разговор с Един от Светилата в Хонда спорта .... след като видях как се е променило стоенето на писта.... темата с амортисьорите почти решена, просто трябва да избера перфектното окачване за моите цели и успоредно да е на приемлива цена (щото знаем за 500лв за 4 коила за голф и знаем и за 5500 за коил ...пак за голф 2 ) цифрите са точни а не са случайни...
-
смятам че Рекса (защо му викате така?) е малко по добре балансиран.... също така и с по малкото междуосие е подходящ за къси изискващи маневреност писти. Да за високи скорости не е особено удачен но аз не мисля колата ми да прави повече от 200 (и то за кратко...)4 ген, става..... знам много добре Хондата на Тони (Тонев) за съжаление не съм го зачеквал по сериозно за колата му и да ми пообясни нещо за този тип автомобили.... но все пак.... Рекса мноооого ми харесва на външен вид Тепърва започвам да се уча . "Какво е това и има ли то почва в моя гараж "Като части по интериор и екстериор труден ли е за набавяне?
-
Благодаря за съвета за четенето.... определено ще ми трябват 2-3 седмици за да изчета форума.... определено техническата част...За моторите - нямам никаква представа с какви мотори е излизал модела!Определено спирането може и да е някъкъв проблем но той не е неразрешим... (ще намеря решение...)Определено няма да търся някакви коне над 200 ...а и не съм особен фен на турбо проектите.... обичам си атмосферките За инсталациите - мисълта ми беше дали като цветове на кабели дали съвпадат... буксите взаимо заменяеми ли са на бушонното табло... както и на разположението им в моторния отсегопределено не мисля да я карам ежедневно... просто искам да сменя Голфа щото съм на 80% от възможностите на мотора му а от тук нататък става мнооого скъпо и не ми се влиза в интересни разходи за 50кс които ще ми излезнат около 5000лвТова с гниенето не е много приятна новина.... това е втория повод да разкарам голфа... ще ми трябва информация къде са:най често срещаните места за гниене.... купето къде поддава на изкривявания... .... общо взето слабите места на купето...Ако ще купувам такава кола... то няма да е от БГ (почти сигурно е)....Извинявам се на Модовете че не съм постнал темата където трябва...
-
Здравейте, Казвам се Боби и от време на време организирам любителски състезания за Фолксваген.... има няколко човека които ме познават от любителските състезания ... (карах с един лилав голф 2) стига толкова за мен.... Като цяло има доста фактори които ме насочват към марката Хонда и то към точно един модел CRX ... общо взето ме интересува каква е поддръжката на точно този модел.... с какъвто и да е двигател.... Съвместими ли са двигателите на 1,5 ; 1,6 ; 2,0..... мисълта ми е дали монтажа на моторите като лапи и опорни точки е еднакъв.... ел инсталациите на тези мотори близки ли са? Общо взето Хондата ми е малко пълна индия.... и не я познавам изобщо знам че ако (което е напълно възможно) сменя голфа за друга кола то тя ще е точно този модел и марка! също така ме интресува и евентуални цени на части за дозасилване на втек .... като цяло е това засега.... определено ще има още въпроси .. но все пак е някакво начало ще се радвам ако ме запознаете по подробно... Общо взето няма много близки приятели с такива модели автомобили.... и ще ми трябва доста инфо Благодаря ви предварително!!
-
Ето това са мнения които ми пълнят душатаВ интерес на истината Вярно е че карам Голфа от снимката.... но това не е от особено значение.... просто това имам и тази кола я познавам до болка....Ама съм хвърлил мерника на един В-тек който сигурно много време ще го търся а и не знам дали ще мога да си го позволя....ще се поразровя за снимки и ще постна една да видите в кой модел съм се огледал.... така че може вярно да подкарам Сивик
-
За да не пускам нова тема и да ви тормозя с глупости....... На 21 времето беше страхотно за каране.... но на 22ри снега ни изненада.... и финала бе отложен за тази неделя.. 19.04. Вярно е че е точно великден , но при добро желание може да присъстват някои фенове на спорта и да си починат.... Ето и програмата за деня: НЕДЕЛЯ 19 Април 07.30 - Отваряне на пистата 08.00 - Технически преглед на колите до запълване на класовете (ако има свободни места по класовете) 09.00 - Край на прегледа и записването 09.15 - Обявяване на стартовата решетка по класовете 09.30 - Брифинг със състезателите 09.45 - Тренировка на състезателите от стартовите решетки 10.55 - Край на тренировките 11.00 - Старт на дисциплина Италианско преследване по класове 15.00 - Край на дисциплината Италианско преследване 15.20 - Старт на ДРАГ дисциплината 17.00 - Край на ДРАГ дисциплината 17.15 - НАГРАЖДАВАНЕ 17.30 - Закриване на 1ви кръг на Любителския ФВ шампионат Поканата винаги ще важи! пп: Благодаря ви за добрия тон и разбирането!!
-
За повече информация: http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=31 или http://www.vwracing-bg.com Бъдете една прекрасна публика
-
Имаме награда за публиката ! Уикенд за 2ма в Хотел Рила на Боровец С билетите които ще ви бъдат дадени на входа ще имате възможността да гласувате за Аудио или Оптичен тунинг на участващите автомобили и чрез томбола ще бъде изтеглен печеливш билет