Jump to content

Lans

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Lans

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 31.05.1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Мен пък това ми харесва. Мисля, че ще използват концепцията на цр-з. По-евтино е.Отделно имаше голям успех на изток, а от тази година и в Ангия.новият Сивик
  2. В бензиностанции "Петрол" продават на метър различни диаметри имаше и 8мм. при това "Гейтс" ,ако някой закъса. В два магазина за авточасти търсих - нямат.Приспособих го сега ще тествам работи ли системата скачени съдове .Благодаря за отзивите. Админите може да затварят темата.
  3. Благодар на 1net за подробния отговор. Именно тръбата под капачката, която трябва да е потопена в съда ми липсва. Мислех сам да си направя маркуч и просто да го пъхна до дъното. Не знаех, че трябва да се обезвъздуши. В момента имам течност но радиатора изглежда сух(изхфърлил е всичко в съда) и се оказва ,че съм карал две години така без да знам. колата никога не е загрявала и го видях случайно. Днес обикалях "Практикер' и "Бриколаж" ,нямаха такъв маркуч фи=8мм ,само за бензинопроводи продават. Имате ли идея от къде да купя или приспособя?Благодаря на колегите за отговорите!
  4. Именно. Моята има от долу маркуч, но не знам дали е различно с 5та генерация. Виздал съм ,че на петата има от капачката.Още по-интересно, е че като отида в магазин ще се пулят и надли ще имат въпросния маркуч. Затова се чудя ако има да си приспособя. Забелязах че в радиатора няма много антифириз, но пък никога не ми е загрявала дори и лятото в задръстването.
  5. Колега нещо не разбрах? Може би не съм задал правилно въпроса. Питането е за тръбичка от капачката към вътрешността на разширителния съд, не от радиатора към съда.
  6. Здравейте колеги,Преди известно време случайно загледах през капчката на радиатора и забелязах, че не се вижда антифриз.В разширителния съд има,но колега с друга хонда ми каза, че ми липсва тръбичката на капачката, през която се връща течността към радиатора. Гледах в менюъла но не забелязах такова чудо на картинките. Въпроса е към колегите с хонди акорд VI 2.0 имат ли подобен маркуч и от къде мога да си купя(предполагам термоустойчив)?Предварително Благодаря!
  7. Само да вметна, ако зареждате "догоре", има разлика. Когато изключи пистолетът в зависимост от модел може да се долее още гориво докато стигне капачката. За да се намали статистическата грешка, колкото по-голямо разстояние изминавате, токова по-точно ще е. Аз заредих два пъти от една и съща колонка по 40л. и в двата случая ми даде разход ~14л./100км. Все пак това е софийско градско, там средната скорост е 8км/ч. Така ,че според мен е много относително и каде и как се кара колата. Лятото ми даваше 9л/100 ,когато нямаше коли. Дори почнах да си мисля, че нещо не е в ред с колата.
  8. Чета темата и се чудя как постигате тези разходи. Аз карам Акорд Ф20Б6, автоматик и без много газ в София ми дава 13-15л/100км. Вижда ми се много ,дори и за автоматик. Наистина карам в час пик - сутрин и вечер ,но колегите с подобни двигатели обаждат с 2-3 литра по-нисък разход.Това нормално ли е?
  9. Това за радиатора не бях се сетил. Наистина като завъртят и двете перки се усилва, но вибрациите идват от двигателя ,поне така ги чувам. Иначе тествах ,при пълно натоварване (A/C,перки, светлини ), оборотите на празен ход са добре, не падат много. В руската документация пише: проверка на IAC клапана и ако е наред, да се видят контактите м/у PCM и IAC ,дали са добри. Утре ще тествам.
  10. Благодаря за съветите!Съмнява ме да е клапан или нещо друго, ако е ламбда би трябвало да свете наистина чек енджина. Все пак ще разчета грешките и ще споделя какво съм открил.
  11. Благодаря,вече съм врътнал към 50-60км. Това достатъчно ли е? Колата започна малко по-добре да върви, отначало беше все едно съм запушил ауспуха, но тракането на климатика си остана . Казаха ми да я оставя да работи 10-15мин. на празен ход. Ще пробвам и това, пък да видим.
  12. Здравейте колеги,първо да се похваля с новата придобивка, Хонда Акорд VI (Ф20Б6). Скоро ще кача и снимки, но с пустия късмет, един келеш ме блъсна още първия ден и то на паркинг и първо ще трябва да я пооправя външно. Четох във форума, но точно като моя проблем не успах да открия. Колата беше като швейцарски часовник, на празен ход може да разбереш че работи само от индикаторите, никакви шумове. Закарах я за смяна на консумативи и за всеки случай смених: ремъци, ролки, филтри и масло. Плюс маслото в скоростите, автоматик е. Процедурата я направих на Горубляне в "Юби Ко". Момчетат са отзивчиви и цял ден се занимаваха. След като си тръгнах установих следния проблем: когато колата е на празен ход, при включване на климатика, започва да трака и се появяват вибрации. Вибрациите се усещат дори в седалката. Върнах се в сервиза и майсторите разместваха двигателя във височина спрямо тампона. Резултатът, е че вибрациите понамаляха, но пак ги има. Направиха ми компютърен тест и всичкое ОК. Казаха, че ремъците са правилно зацепени, наистина без климатик няма проблем. Стрелката на оборотите не мърда ,на теста са около 730-745. Долях климатика, общо 550мг. фреон и там всичко е наред. За да не ме мислят за идиот или че си внушавам, влизах на един колега в същия акорд. Там няма и помен от вибрации. Отделно двигателя е по шумен. Сложил съм масла и части по предписание. Ремъци "Гейтс", ролки "Койо" ,масло АТФ Хонда. Отделно ми се вижда, че реагира по-бавно при връщане на оборотите и при подаване на газ. Казаха, ми че това не е проблем и ако се опасявам от нещо пак да отида, но все пак перди не беше така и ми е дразнещо да ми трака и тресе .Прочетох за различни случай пак с обороти на празен ход, моторче, датчици, но все пак колата работеше идеално преди да се сменят консумативите и отпадат като вариант. Казаха ми , че на компютъра му трябва определено време за да направи настройки. При откачване на акумолатора зарежда заводските таблици и можело от това да не държи обороти на празен ход, все пак и климатика товари доста.Бихте ли ме насочили какво да проверя и да видя? Дали е възможно да е повредено нещо по климатика - крива ос или нещо друго?Благодаря предварително.Извинява се ако някаде има подобна тема
  13. Здравейте колеги. От няколко дни и аз съм собственик на Акорд 6 2.0 автоматик. Още не съм сменил консумативите и се чудя още каде и какви да са. Иначе минай около 400-500к. и колата простоспи. Няма никакви шумове, ако я карам с малко газ не се усеща смяната, но ако дам повечко около 3000обр. има тласъци ,при повече газ около 4000-5000обр. направо ме рита и имам чувството, че връща по две предавки на долу. Доколкото прочетох това е нормално, но понеже не съм карал други автоматици не мога да преценя? Каква марка масло се сипва в скоростите и каде да го направя? Наминах до "Бултрако", но онез тръгнаха да ми обясняват, че може би ще трябва и свещи и т.н ...та накрая около 1000лв. . Малко ме стреснаха, вижда ми се множко. Колата е сервизирана в Швейцария преди 9000км. Ангренажа трябва ли да се смени с ролките, ако са наред?Извинявам се, но още не съм в час с ВТЕКа. Двигателят ми е Ф20Б6
  14. Много благодаря! Толкова подробно обяснение ня бях чел, за което още веднъж благодаря!Ще ми е полезно, като за човек лаик в сферата на автоматиците
  15. Нямам снимки. Колата наистина е хечбег, ряко се срещат. В България аз лично не бях виждал такава. Понеже съм семеен и ми трябва обем, а комбитата ми грознеят, за това и така се хвърлих. Търсех точно такъв вариант. Колата е хечбек 2.0и ес, производство 2000г. английска (Суиндън). Ходил съм до там няколко пъти и съм виждал и завода. На времето мислех дори да си карам от там с обратен волан, но се отказах.
×
×
  • Създай нов...