-
Мнения
37 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно PaFKaTaSsS
-
Ранг
младок ; )
- Рожден ден 17.12.1992
Profile Information
-
Кара
Concerto D16A9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Силистра
Contact Methods
-
Skype
pc_maniak2010
-
Добър вечер, колеги!От една седмица имам един доста дразнещ проблем. Докато си карам изведнъж автомобилът изгасва от самосебе си, при което няма никаква индикация на таблото (друг път като изгасне си светят сензорите). Има радио и фарове, но таблото го няма. Имобилайзера не мига (т.е. би трябвало да дава сигнал ключа да може да пали, защото когато мига не може). Ключът има положение 0 , I, II, III , съответно: 0 вадене, 1 ток на радио и запалка, 2 контакт - таблото свети, 3 - въртене на стартер и палене. Когато направи този номер - няма индикация на таблото - мога да въртя стартера, проследих в католога видях, че стартера получва директно ток от акк. По тази логика, изключвам да е от имобилайзера (, защото ако е активен - мига - не дава ток при полужение 2 и 3 на ключа). Няколко минути, от 2 до 5, след изгасването, успявам да дам успешно "контакт" - таблото свети и паля. Има дни, в които не ми прави въобще независимо от дълготраенето на карането, има други в които ми гасне на 5-10 мин. Освен че таблото не свети, не свети и ключа за бензин/газ - но това сигурно има логика (не съм го слагал аз и не знам къде е закачено точно) и си мисля че може и заради това не пали. Пробвах с изкл. на акк. с цел за зануляване на грешки, но не помага.Колата е Concerto D16A9.Моля ви, дайте идеи от какво според вас ще е?
-
Направих това, което каза - бензина си е чист (следователно няма смисъл да промивам резервоара). Един приятел от друг град ми прати бензинов филтър и днес го смених, за сега нямам проблема с паленето (карах я малко - не знам дали няма да се появи пак), но като се замисля колата напоследък върви зле на ниски обороти, а по принцип не е така - дали не е някакво запушване на дюзите на инжекторите? И на бензин и на газ е така. Какво може да се направи? Моля, дайте съвети
-
Миналата година по същото време, септември месец, имах проблеми с паленето - сменях свещи кво ли не правих, докато един приятел не ме посъветва да си сменя бензиновия филтър. Веднага след смяната се оправи - започна да пали както едно време - завъртам ключа и веднага без газ си запалва. Но от преди 3 месеца отново почна да се налага да подавам газ за да запали и съответно държа ключа врътнат по-дълго време. Преди 2 дни съвсем почна да не иска да пали. Много е трудно, а ако запали то ше е на магия! Извадих бензиновия филтър - налях в него бензин и почнах да го промивам с него (околко 500-600мл използвах) - изкара кафяв цвят - като ръжда, все излизаше мътен. След това веданга запали, но след малко каране - при следващото запалване отказа отново. Колата я карам на газ - само отначало, когато паля и първите няколко секунди - до минута карам на бензин и се получава така, че бензинът доста остарява в резервоара. От неговия филтър ли ще е? Аз съм от Силистра и казаха че ще отнеме седмица докато ми донесат (питах на няколко места).. на цена от 25 лв. Двигателят е D16A9.
-
Това със спойките е свързано със бензиновата помпа - ако беше от него нямаше да пали и като се бута Да, ясно ми е, че не е свързано с омаслението над свещите.. но точно къде ли е проблема... Мисля, че нещо не пуска газ ...
-
Днес, когато беше загряла пак не искаше да запали - като изтина след 20-30 мин запали.. Казаха ми да измеря бобината, но само толкова.. Някой може ли да ми даде линк или да обясни как се измерва бобината
-
Един познат ми поръча от чужбина гарнитура за капака на клапаните и съответно о-пръстени. Днес пристигнаха - тъкмо се бях отказал да ги смеяням, защото от 2 седмици не съм имал проблеми. Проверявах за масло над свещите - няма. И тъкмо взех пратката от куриерската фирма.. влизам в колата.. въртя ключа.. не пали. Отново на бензин обръщах., на газ ... не иска да запали, а стартера си върти добре ( акумолатора не е слаб). Тикаха ме и много трудно запали. Мислех утре да сменям тия гарнитури, но познати ми казаха да мина на компютър първо, да не е нещо някой датчик, някаква грешка да има в компютъра. Може ли това не-палене да е от свещ (гледах ги - добре бяха) ? И от какво друго може да е ?
-
Никъде не намерих о-пръстени да продават.. даже не са чували че има такова нещо за свещи. Гарнитурата е 15тина лева, но трябва да се поръча, защото няма в наличност.ПП: В последствие разбрах, че въпросните о-пръстени се наричат дифтулки
-
Добре, утре ще потърся "о-пръстените на свещите на марката 'Виктор Рейнц' " и ще пиша след смяната : )
-
Преди малко гледах свещите - добре са.Други с моя двигател или подобен какви масла слагат ?
-
От няколко седмици колата пали трундо - особено на бензин.. но преди 5-6 дена, когато заредих газ до горе след това въобще не можа да запали - независимо дали на бензин или газ и трябваше да ме бутат, за да запали. Не смятам че нещо инжекторите са се запушили, защото по принцип не карам само на газ.. Мерих си акумолатора - добре е. Реших да погледна свещите как са и само като извадих кабелите.. гледам ги мокри, даже вътре в каналчето има над свещите някаква течност - не много, но аз все пак намирам за странно наличието на такава там. Имах работа с колата точно тогава и нямаше време да търся ключа за свещите и така не можах да ги видя как изглеждат те. Почистих течността (вероятно конденз от масло) и запалих (лесно). От тогава разпитавам познати от какво може да е. Предположиенията им са от несъвместимост на маслото. Аз карам с Mobile 10W40 полусинтетика, купувам го от познат и се съмнявам да е боклук.. Точно сега не ми се сменя маслото, понеже сегащното е само на 1500-2000 км. Според вас откъде е проблема и как да го реша
-
Благодаря за линка. Преди да пиша уж търсих теми, но не намерих..
-
Влизам си днес сутринта в колата, паля, тикам задна и като се обърнах главата за по-добра видимост какво да видя .. плата виси от тавана (само над задните пасажери). Като се седне отзад, главата ти опира плата и не е много готино.. Та има ли начин сам да си го оправя това или ще трябва да ходя на майстор
-
Сложих SUPER 100 от OMV и сега нямам проблеми
-
Да, на главата, всичко сме гледали по книга - да зацепен е както трябва ремъка.Ще видя скоро с нов бензин дали как ще е..
-
Извинявам се, но преди малко понеже не си знаех паролата на този акаунт писах от горния. Ако някой смята да пише ЛС, моля да бъде на този (PaFKaTaSsS) .