Jump to content

byjy

Фен
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно byjy

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 4.09.1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол
  1. Колега за мен единствената добавка е ресурс руска не се съединява с маслото а с кристалната решетка на съда ,което ще рече че не променя втечливоста на маслото.тя садържа мед алуминий и др. изравнява компресията на цилиндрите , реметализира там кадето има надрасквания и ще намали разхода на масло. създава траен филм върху триещите части.изпитано е многократноСъгласен на 100% изпитано на нисан пемиера 1,6 .Карана 7гадини и продадена/още я карат/
  2. Току що идвам от магазина. Така,големите тампони са по 24.00лв.х 2=48.00лв. Малките дето мязат на тях(незнам как се казват) са по 19.00лв.х2=38.лв.Всичко до тук 86.00лв. икато си помисля,че има още по шест на всеки ,,дингил" направо ме втриса.За останалите цени ще знам утре или най късно във вторник тъка,че дотогава ще чакам и ще се моля данеса някои фантастични цени.
  3. Че кой ги знае дали са ментета 24лв. е бройката тия дето ги купих.Споделено от познати,че са добри щом карат вече 3-4години и не са мръднали.Като се ровнах в ибея направо се обърках.Цените са от 13-15 долара до към 130. По тая логика трябва да си ги купи човек от тука ако не му се занимава с плащания,митници и куп други простотии.Решил съм твъдо да сменя иостаналите ама чакам заплатата щото финансите ще се объркат.
  4. 100% съм съгласенИли сменяш всичко що е тампон или хич не си хвърляй парите и труда на вятъра.
  5. Явно ще има ходене по мъките но поне да стане ,че веч пеша не ми се ходи. Все пак благадаря
  6. Скапал се е десния танпон,,големият" но мисля,че са тръгнали и другите. Не съм спец но по пътя на логиката щом единият се е скапал и другите ще го последват.Така или иначе ще я разхвърлям то поне да сменя всичко,че да не стане после пак да я разкулачвам.
  7. Колата ми се разскъца като каруца и налисъм си майсторче реших,че мога и сам да си я отремонтирам.Да ама не! Тампоните на задното окачване-тотално скапани.Лошото е,че в магазина в моя град неможаха да ми кажат дали тампоните на англичанката ми са еднакви с тези на другите Сивици.Моля ако някой има информация да помага щото никъде не открих информация
  8. Прочетах цялата тема и изпаднах в депресия ,за това се извинявам предварително за глупавият въпрос ,но каквае разликата или общото между D15Z1 и D16Z3? Да бъда ли спокоен ако недай боже стане такава беля.Защото като се замисля малко ,то май никой не е застрахован от такива злополуки .
  9. Смяната става лесно с качествен инструмент, ако нямаш такъв препоръчвам смяна на "Майстора,,. Приятелю не се бъзикам, но един некадърник може да ти направи поразии по колата каквито сам не си способен да направиш дори и нищо дане разбираш.Познавам такива ,,Майстори" дето се учат на такива като нас и докато се научат как се борави кадърно с инструмент доста люде плащат за грешките им.Не говоря конкретно ,но това е живата действителност.
  10. Френд, много голяма цената.Сивика /англичанка/ го купих преди пет месеца на цена 4000лв.Вярно няма климатик но е "96 година ,лята джанта15-ка и почти нови гуми DOT-07.Незнам, но що не се поогледош още малко все ще изкочи нещо на по добро цена.Имай предвит ,че авто джамбазите спекулират с цени и километри.
  11. Бладаря ,за отговорите ,ще имам в предвид римъците и ще споделя какво е положението!
  12. Здравейте ходаааааааааджии . Пиша от името на брат си от тази регистрация ! Преди година и половина , когато си купих Акорда 2.0 ДТИ 98 нямаше проблеми , но от месец има проблема "твърд волан" ( като на трабант ) . Сутрин когато запаля студен двигател , работи по-меко . След 3-5 км. волане се втърдява и при завой не се връща . Моля за съвет от компетентни колеги Нямам течево по хидравликата и маслото е в нормата .
  13. Хонда!Харесвал съм ги винаги, но по непонятни за мен причини никога не съм си мислил ,че ще си купя Хонда.Карах Трабант-бангия от всякъде,но в интерес на истината 7години никъде не ме е оставял.После Голф-2 невероятно здраво нещо създадено с много акъл и добри матириали.Не забравяйте,че е разработен като кола в далечната 1950-1960година.После разни Опел, Фиат Нисан идруги временни истори.Брат ми кара Акорд -98г.дизел и често ми се е налагало да го взимам, но чесно да си призная не ме впечатлява кой знае колко нито с поведението си на пътя нито с динамиката си .Чесно казано очаквах повече от тази кола но уви.Преди да си купя Сивика бях си заплюл нещо друго но жената се размрънка и аз чесно казано купих калата на инат да си удисам на каприза ,на моя а не на нейния. Е сега съм собственик на английски Сивик и макар ,че не е това което исках. Все пак съм доволен и най вече горд с Хондата
  14. Не е важно колко бързо можеш да караш,а колко бързо можеш да спреш!
  15. 1.свещи2.филтри/въздушен и бензинов3.и куп други неща за които ако питаш мен отиди на доктор но след като ги смениш.Моята също ги правеше тези номера но след смяната на бензиновия филтър се оправи
×
×
  • Създай нов...