Jump to content

mookar

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно mookar

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 1.4i '95 англичанка
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    mmmoookkkaaarrr
  1. Здрвейте, При палене през зимата колата (Civic, D14A2, бензин, 1995, англичанка) вдига 1400-1500 оборота след което те спадат до 300-400 и почти загасва, след известно време оборотите се вдигат до около 1000-1200. Нормално ли е това поведение на двигателя и свързано ли е то със стъпковия мотор, температурния или някой друг датчик?
  2. Е, добре де, братко, ама как да го намеря този човек? Преди имаше отечка при вървежа (оказа се ламбда сонда) и като я погледнаха от Омбре (сервиз с добра репутация сред хондаджийте), казаха, че нищо й няма, а тя едвам вървеше...
  3. Не знам точно, майсторите казаха да се кара колата в общи линии докато се скапе и тогава щяла да се ремонтира Не са сигурни напълно какво й е
  4. Здравейте, Проблемът е следния - от около 2 месеца колата (Civic 1.4 D14A2 Англичанка) пали доста трудно, при първото завъртане на 'студен' мотор пали след няколко секундно въртене, ако се загаси и се запали след това - в повечето случаи пали добре (сиреч ако двигателя е сравнително загрял). Понякога веднага след първото проблемно палене светва чек лампата и стои светната постоянно, докато моторът не бъде рестартиран. Понякога чек лампата светва след няколко километра в произволни моменти. Автомобилът е обиколил няколко сервиза в София, минавал е компютърна диагностика, проверени са свещи, кабели, сензори, чистен е компютърът от грешки, сменени са капачка на делко, бобина, ламбда сонда. Та, според вас каква е причината за така описаната ситуация и при евентуална смяна на импулсен датчик, предложена от един от майсторите, налага ли се 'обучаване' на ECU-то?
  5. Автомобилът е отремонтиран, проблемът беше в ламбда сондата Мерси за съветите.
  6. Привет, Има ли Civic '95-а англичанка (D14A2) сензор на коляновия вал?
  7. А сензорът на коляновия вал има ли отношение към това?
  8. Мерси за съветите. Значи катализаторът е преди последното гърне, така ли? А впрочем колко гърнета има англичанката и трябва ли да се проверят всичките?
  9. Харчи около 7,5 градско, гореописаното се получи доста преди смяната на дистрибуторната капачка, при проверката свещите са добри, на 3000 км. са, катализаторът (по оценка на майстора - 15% - 20% задръстен) е сменен с резонаторно гърне, въздушният филтър е почти нов...
  10. Да, сменяван е, кара се с A95 Ecto + от Лукойл.
  11. Здравейте,Имам един такъв въпрос към вас относно следния казус: става въпрос за Honda Civic 1.4 (d14a2) 1995 г. английска, след пътуване от около 1000 км. почти изцяло на магистралата, на моменти със скорост около 170км/ч (ако това е от значение) колата е като спъната, не ускорява добре на 1-ва, 2-ра, понякога и на 3-та, като цяло има "запъване". Проверени са накладките, ангренажният ремък, компютъра на инжекциона, сменена е капачката на дистрибутора и палеца, направен е реглаж на клапаните, проверени са свещите, сменена е дроселната клапа, почистени бяха дюзите на мотора, проверена горивна помпа преди горивен филтър - 4 бара, настройка на запалване, сменен е катализатора с резонаторно гърне без особен резултат. Според вас как се постъпва в този случай? Мерси.
×
×
  • Създай нов...