mookar
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно mookar
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic 1.4i '95 англичанка
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
mmmoookkkaaarrr
-
Здрвейте, При палене през зимата колата (Civic, D14A2, бензин, 1995, англичанка) вдига 1400-1500 оборота след което те спадат до 300-400 и почти загасва, след известно време оборотите се вдигат до около 1000-1200. Нормално ли е това поведение на двигателя и свързано ли е то със стъпковия мотор, температурния или някой друг датчик?
-
Здравейте, Проблемът е следния - от около 2 месеца колата (Civic 1.4 D14A2 Англичанка) пали доста трудно, при първото завъртане на 'студен' мотор пали след няколко секундно въртене, ако се загаси и се запали след това - в повечето случаи пали добре (сиреч ако двигателя е сравнително загрял). Понякога веднага след първото проблемно палене светва чек лампата и стои светната постоянно, докато моторът не бъде рестартиран. Понякога чек лампата светва след няколко километра в произволни моменти. Автомобилът е обиколил няколко сервиза в София, минавал е компютърна диагностика, проверени са свещи, кабели, сензори, чистен е компютърът от грешки, сменени са капачка на делко, бобина, ламбда сонда. Та, според вас каква е причината за така описаната ситуация и при евентуална смяна на импулсен датчик, предложена от един от майсторите, налага ли се 'обучаване' на ECU-то?
- 6 replies
-
- civic 1.4
- англичанка
- (+ 4)
-
Автомобилът е отремонтиран, проблемът беше в ламбда сондата Мерси за съветите.
-
Привет, Има ли Civic '95-а англичанка (D14A2) сензор на коляновия вал?
-
А сензорът на коляновия вал има ли отношение към това?
-
Мерси за съветите. Значи катализаторът е преди последното гърне, така ли? А впрочем колко гърнета има англичанката и трябва ли да се проверят всичките?
-
Харчи около 7,5 градско, гореописаното се получи доста преди смяната на дистрибуторната капачка, при проверката свещите са добри, на 3000 км. са, катализаторът (по оценка на майстора - 15% - 20% задръстен) е сменен с резонаторно гърне, въздушният филтър е почти нов...
-
Да, сменяван е, кара се с A95 Ecto + от Лукойл.
-
Здравейте,Имам един такъв въпрос към вас относно следния казус: става въпрос за Honda Civic 1.4 (d14a2) 1995 г. английска, след пътуване от около 1000 км. почти изцяло на магистралата, на моменти със скорост около 170км/ч (ако това е от значение) колата е като спъната, не ускорява добре на 1-ва, 2-ра, понякога и на 3-та, като цяло има "запъване". Проверени са накладките, ангренажният ремък, компютъра на инжекциона, сменена е капачката на дистрибутора и палеца, направен е реглаж на клапаните, проверени са свещите, сменена е дроселната клапа, почистени бяха дюзите на мотора, проверена горивна помпа преди горивен филтър - 4 бара, настройка на запалване, сменен е катализатора с резонаторно гърне без особен резултат. Според вас как се постъпва в този случай? Мерси.