Jump to content

prizovka

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно prizovka

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 7.09.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ruse
  1. Здравейте имам хонда сивик 5-та генерация, 1.3 карбуратор 95 година, проблема е че когато пусна климатика педала на спирачката потъва плавно до ламарината. При спрян климатик няма такъв проблем, няма загуба на течност и омасляване по колелата. Някой имал ли е сходен проблем?
  2. Искам да попитам колегите с honda civic hatchback с колко врати си мислят че са техните коли , и ако са 3 то коя е третата и къде се намира
  3. Колега,попитай майсторите които са то обслужвали колата дали са ти сменили семерината на коляновия вал-защото в повечето случаи когато се прави обслужване на автомобила и се сменя ролка на ангренаж се сменя и семерината. Може от нея семерина да тече на земята. А за да си сигурен дали ти гори масло си смъкни колекторите там ще разбереш за какво става дума. Тва за семерината от личен опит вече смених 2.
  4. Значи да разбирам че никой,никога не е имал подобен проблем така ли?
  5. Моето е залепено с подобно на поксипол двукомпонентно лепило и нямам никакъв проблем- няма нужда от температуроустойчиво лепило. Чисто ново струва около 300 лева така че сам си направи изводите. Можеш да сложиш от друга кола няма никакво значение защото там налягане няма .
  6. Значи когато купих колата нямах течове изобщо,но след като смених маслото се появи тоя теч. маслото е 10 в 40 и никога не съм шлайфал.
  7. Здравейте,за втори път си сменям семерината на коляновия вал и не спира да капе масло от там някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и какво е решението му.
  8. Здравейте, абе оставете човека да прави квото си иска,голямо хапане. Направил си е филтър направил си е труда да качи снимки и да сподели какво се е получило,какво повече може да искате от колегата. Все пак всеки се простира според възможностите си. Чета как всеки си е сложил K&N филтър но въпреки това не виждам снимки на това което е направил. На мен например ми е много интересно как може да се сложи спортен филтър на 1.3 мотор но с цялостно премахане на кутията за въздух и да няма проблем зимата!!
  9. Можеш да ги отвориш и да боядисаш рефлектора с някакъв спрей имитация на хром. Виждал съм да го правят но лично аз не съм го правил. Има голяма вероятност да си прецакаш фаровете.
  10. Че лъже съм съгласен но 20 километра разлика ми се виждат множко но няма да влизаме в излишни спорове Все пак исках просто да споделя моят опит с моята кола това е всичко Хайде със здраве А колкото до инфантилните изблици не смятам че това определоение е много подходящо защото всеки има право да се пържи с колкото си иска и ако това е инфантилен изблик да си купиш кола и да я изпънеш колкото може то тогава по добре си опъни маркуча изкарай си колата от гаража,измий я после я пастирай,направи и една снимка с новият си телефон и я прибери пак братно в гаража!!
  11. хммм Може би ще трябва да подкрепя това което казвам с снимка за да могат всички които не вярват че 1.3 може да вдигне 200 по-надолнище и 180 на равно. Лично аз тази кола я имам от 1 месец нов внос от Австрия 95 година с 15 цолови джанти/ уточниявам защото имало значение / извинявам се ама ако искате вярвайте ваше право е само че когато сложа снимките скептиците пак ще имат обяснение по въпроса и никога няма да си признаят че грешат така че май няма смисъл.
  12. Здравеейте, понеже поизчетох коментарите на хората писали преди мен и видях че има такива които не вярват че д13б2 може да вдигне 200 искам да оставя и моето мнение тук защото 200 на бензин са ФАКТ,вярно че говорим за надолнище но на равно 180 не са никакъв проблем това е моят личен опит за сега.
×
×
  • Създай нов...