Jump to content

Mirchev

Фен
  • Мнения

    93
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

29 Neutral

Относно Mirchev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 23.03.1982

Profile Information

  • Кара
    B16A2 ярмомелка
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    VARNA
  1. Продадени: - Скоростна кутия с close gear ratio straight cut gear kit на Мфактори, шпер и 4.4 ФД - Предна стаб щанга 26мм окомплектована; - Задна стаб щанга 23мм от JDM DC2 комплект с АСР брейс заготовка; - ЕКУ - Инсталация на мотора; - Cold Air Intake с еърбокс TSS; - Компютър П30; - Полуоски; - Двигател с периферия; - Предни седалки; - Голямо барче; - Амортесьори KW V1 - Предна горна разпънка от Интегра DC2 - Рейка хидравлична,без забележки - Комплект предни долни и горни носачи със здрави шарнири и полиуретанови тампони Energy Suspension - Задни напречни носачи с дупки за стаб щанга и здрави полиуретанови тампони Energy suspension Предни дискови спирачки с шенкели 262мм от ВТИ, дисковете и накладките са сменени преди 150 км не са се напаснали - Задни дискови спирачки оборудвани 240 мм с жила за ръчната - Преден прозорец Остават за продан: - Серво на спирачките - 50 лв. - Резонатор 60 мм външен диаметър - 40 лв. - Мека връзка 60 мм вътрешен диаметър - 40 лв. - Гърне карбоново тип пура със заглужител, входа му е доста над 60 мм - 70 лв. - Комплект климатик с компресор за Д серия, на радиатора му липсват два реда от питата, иначе си охлаждаше добре - 180 лв. - Tegiwa brake stopper, чисто нов в кутия - 60 лв. - Преден капак - 60 лв. - Фарове комплект - 60 лв. /30 лв. на брой/ - Стопове комплект - 50 лв. /25 лв. на брой/ - Багажник - 50 лв. - Предна броня - 40 лв. - Задна броня - 30 лв. Купето е налично най-много още две седмици, така че питайте за каквото ви трябва.
  2. Продадени: - Скоростна кутия с close gear ratio straight cut gear kit на Мфактори, шпер и 4.4 ФД - Предна стаб щанга 26мм окомплектована; - Задна стаб щанга 23мм от JDM DC2 комплект с АСР брейс заготовка; - ЕКУ - Инсталация на мотора; - Cold Air Intake с еърбокс TSS; - Компютър П30; - Полуоски; - Двигател с периферия; - Предни седалки; - Голямо барче; - Амортесьори KW V1 - Предна горна разпънка от Интегра DC2 - Рейка хидравлична,без забележки - Комплект предни долни и горни носачи със здрави шарнири и полиуретанови тампони Energy Suspension - Задни напречни носачи с дупки за стаб щанга и здрави полиуретанови тампони Energy suspension Остават за продан: - Предни дискови спирачки с шенкели 262мм от ВТИ, дисковете и накладките са сменени преди 150 км не са се напаснали още - 200 лв. - Задни дискови спирачки оборудвани 240 мм с жила за ръчната - 170 лв. Комплект предни и задни спирачки - 350 лв. - Серво на спирачките - 50 лв. - Резонатор 60 мм външен диаметър - 40 лв. - Мека връзка 60 мм вътрешен диаметър - 40 лв. - Гърне карбоново тип пура със заглужител, входа му е доста над 60 мм - 70 лв. - Комплект климатик с компресор за Д серия, на радиатора му липсват два реда от питата, иначе си охлаждаше добре - 180 лв. - Tegiwa brake stopper, чисто нов в кутия - 60 лв. Купето е налично най-много още две седмици, така че питайте за каквото ви трябва.
  3. Продадени: - Скоростна кутия с close gear ratio straight cut gear kit на Мфактори, шпер и 4.4 ФД - Предна стаб щанга 26мм окомплектована; - Задна стаб щанга 23мм от JDM DC2 комплект с АСР брейс заготовка; - ЕКУ - Инсталация на мотора; - Cold Air Intake с еърбокс TSS; - Компютър П30; - Полуоски; - Двигател с периферия; - Предни седалки; - Голямо барче; - Амортесьори KW V1 Запазени: - Предна броня, десен преден калник и мигачи на калниците. Остават за продан: - Предни дискови спирачки с шенкели 262мм от ВТИ, дисковете и накладките са сменени преди 150 км не са се напаснали още - 200 лв. - Задни дискови спирачки оборудвани 240 мм с жила за ръчната - 170 лв. Комплект предни и задни спирачки - 350 лв. - Серво на спирачките - 50 лв. - Резонатор 60 мм външен диаметър - 40 лв. - Мека връзка 60 мм вътрешен диаметър - 40 лв. - Гърне карбоново тип пура със заглужител, входа му е доста над 60 мм - 70 лв. - Предна горна разпънка от Интегра DC2 - 120 лв. - Комплект климатик с компресор за Д серия, на радиатора му липсват два реда от питата, иначе си охлаждаше добре - 180 лв. - Tegiwa brake stopper, чисто нов в кутия - 60 лв. - Рейка хидравлична,без забележки - 80 лв. - Комплект предни долни и горни носачи със здрави шарнири и полиуретанови тампони Energy Suspension - 70 лв. - Задни напречни носачи с дупки за стаб щанга и здрави полиуретанови тампони Energy suspension - 50 лв. - Всичко останал по купето звънете и питайте.
  4. Продадени: - Скоростна кутия с close gear ratio straight cut gear kit на Мфактори, шпер и 4.4 ФД - Предна стаб щанга 26мм окомплектована; - Задна стаб щанга 23мм от JDM DC2 комплект с АСР брейс заготовка; - ЕКУ - Инсталация на мотора; - Cold Air Intake с еърбокс TSS; - Компютър П30; - Полуоски; - Двигател с периферия; - Предни седалки; - Голямо барче; Запазени: - Амортесьори KW V1; - Предна броня, десен преден калник и мигачи на калниците. Остават за продан: - Предни дискови спирачки с шенкели 262мм от ВТИ, дисковете и накладките са сменени преди 150 км не са се напаснали още - 220 лв. - Задни дискови спирачки оборудвани 240 мм с жила за ръчната - 190 лв. Комплект предни и задни спирачки - 380 лв. - Серво на спирачките - 50 лв. - Резонатор 60 мм вътрешен диаметър - 40 лв. - Мека връзка 50 мм вътрешен диаметър - 40 лв. - Гърне карбоново тип пура със заглужител, входа му е доста над 60 мм - 70 лв. - Предна горна разпънка от Интегра DC2 - 120 лв. - Комплект климатик с компресор за Д серия, на радиатора му липсват два реда от питата, иначе си охлаждаше добре - 200 лв. - Tegiwa brake stopper, чисто нов в кутия - 60 лв. - Рейка хидравлична,без забележки - 90 лв. - Комплект предни долни и горни носачи със здрави шарнири и полиуретанови тампони Energy Suspension - 70 лв. - Задни напречни носачи с дупки за стаб щанга и здрави полиуретанови тампони Energy suspension - 50 лв. - Всичко останал по купето звънете и питайте.
  5. Нагоре, разумни коментари са добре дошли, по купето всичко е налично без шофьорското огледало.
  6. Продадени:- Скоростна кутия с close gear ratio straight cut gear kit на Мфактори, шпер и 4.4 ФД- Предна стаб щанга 26мм окомплектована;- Задна стаб щанга 23мм от JDM DC2 комплект с АСР брейс заготовка; - ЕКУ - Инсталация на мотора; - Cold Air Intake с еърбокс TSS; - Компютър П30; - Полуоски;Остават за продан:- Глава Б16А2 оборудвана с всмукател, изпускател, делко - 500 лв.- Блок оборудван С ДОКУМЕНТИ /имам фактура за него, правим договор за продажба и може да се регистрира/ - 600 лв.- Койловър кит KW V1 с шапки на амортесьорите, предните им тампони са полиуретанови - 600 лв.- Предни дискови спирачки с шенкели 262мм от ВТИ, дисковете и накладките са сменени преди 150 км не са се напаснали още - 230 лв.- Задни дискови спирачки оборудвани 240 мм с жила за ръчната - 200 лв.Комплект предни и задни спирачки - 400 лв.- Серво на спирачките - 60 лв.- Афтърмаркет изпускателен колектор 4-2-1, изхода му е с диаметър като на стоковия, но на Б16 си има ефект - 100 лв.- Резонатор 60 мм вътрешен диаметър - 50 лв.- Мека връзка 50 мм вътрешен диаметър - 50 лв.- Гърне карбоново тип пура със заглужител, входа му е доста над 60 мм - 80 лв.- Предна горна разпънка от Интегра DC2 - 130 лв.- Комплект климатик с компресор за Д серия, на радиатора му липсват два реда от питата, иначе си охлаждаше добре - 250 лв.- Tegiwa brake stopper, чисто нов в кутия - 80 лв.- Седалки предни, кожа/алкантра - 100 лв.- Голямо барче - 60 лв.Коментари за сериозните, цялото купе е налично с всичко по интериор екстериор без шофьорското огледало.
  7. Здравейте,Продавам на части колата, която събирах с огромно желание, но вече нямам време да карам, правя и т.н. за това се надявам нещата, които съм събирал да послужат на някой друг. Контакт с мен на телефон 0899541563 - Крум или на л.с., имайте предвид, че през деня съм на работа и не винаги мога да отговарям. Колата е с двигател Б16А2, който нямаше забележки, единствено има семеринг на делкото за смяна, струва стотинки. Всичко е в София.Продадени:- Скоростна кутия с close gear ratio straight cut gear kit на Мфактори, шпер и 4.4 ФД- Предна стаб щанга 26мм окомплектована;- Задна стаб щанга 23мм от JDM DC2 комплект с АСР брейс заготовка;Остават за продан:- Глава Б16А2 оборудвана с всмукател, изпускател, делко - 500 лв.- Блок оборудван С ДОКУМЕНТИ /имам фактура за него, правим договор за продажба и може да се регистрира/ - 600 лв.- Полуоски с карета, на дясната външното каре е на 700 км, на лявата на около 3000 км, без забележки са - 300 лв.- Инсталация на двигателя - 50 лв.- Компютър П30 - 160 лв.Целия суап /без скоростна кутия/ - 1300 лв.- Койловър кит KW V1 с шапки на амортесьорите, предните им тампони са полиуретанови - 600 лв.- Предни дискови спирачки с шенкели 262мм от ВТИ, дисковете и накладките са сменени преди 150 км не са се напанали още - 230 лв.- Задни дискови спирачки оборудвани 240 мм с жила за ръшната - 200 лв.Комплект предни и задни спирачки - 400 лв.- Серво на спирачките - 60 лв.- Cold Air Intake с еърбокс TSS- 100 лв.- Афтърмаркет изпускателен колектор 4-2-1, изхода му е с диаметър като на стоковия, но на Б16 си има ефект - 100 лв.- Резонатор 60 мм вътрешен диаметър - 50 лв.- Мека връзка 50 мм вътрежен диаметър - 50 лв.- Гърне карбоново тип пура със заглужител, входа му е доста над 60 мм - 80 лв.- Предна горна разпънка от Интегра DC2 - 130 лв.- Комплект климатик с компресор за Д серия, на радиатора му липсват два реда от питата, иначе си охлаждаше добре - 250 лв.- Tegiwa brake stopper, чисто нов в кутия - 80 лв.- Седалки предни, кожа/алкантра - 100 лв.- Голямо барче - 60 лв.Ако ви трябва друго питайте, нищо все още не е свалено от колата и за това нямам по-подробни снимки на частите за сега. Цените подлежат на коментар в рамките на разумното.-
  8. Колко въздух ще минава през радиатора ти зависи единствено от разликата в налягането пред и зад него, тоест ниско в коша и високо пред радиатора. Това не зависи само колко големи са ти отворите на решетката отпред, повече зависи от това колко ниско е наляганто отзад, тоест колко ефективно се "оттича" въздушния поток от коша. На практика ако направиш предницата един огромен отвор, но запушиш пода на коша и няма от къде да излиза въздуха, нищ няма да минава през радиатора. Хората са си го изчислили как да бъде, всичко останало са експерименти, къде към по-добро, къде към по-лошо
  9. Бърз отговор, тази пролет приятел си поготви втората кола за планинско в клас Х2 - сивик 4 генерация с Д16А9 мотор. При положение че кутията и мотора са стокови и повечето неща си прави при близки приятели или сам че да му излезе евтино, колата му стъпи поне 10 000 лв. Отделно имаш едни към 4-5 хил. лв. за оборудване /ново/ - ханс, костюм, бельо, седалка, кска, обувки и т.н. Съвет - ако нямаш подобни суми не се захващай, ако все още не си се отказал, вземи си лада или друг евтин и готов за употреба автомобил, карай един сезон и ако ставаш тогава давай големи пари или си намери силни спонсори, което става или с дебели връзки или просто ако си добър, но пак трябва да караш един сезон за да разбереш къде си в картинката.п.п. това е за кола за планинско/писта, където изискванията за безопастност са малко по-ниски, ако е за рали, рол бара е малко с повече железа, трябва да има и противопожарна инсталация, прибави и оборудване за навигатора и интерком разбира се, т.е. оборудването кажи речи по две.
  10. Това имам предвид, колко са най-късите възможни заводски предавки на Д серия и от кои кутии са, ясно е че опре ли се до афтърмаркет има много и по-къси варианти.
  11. Любопитно ми е дали някой кара скоростна кутия за Д серия без да е правил компромис, в смисъл възможно най-късите предавки и къс файнъл. При положение че колите ни не харчат много, колкото и да е къса кутията, нада ли ще се качи много разхода при положение че колата няма да се мъчи толкова както с по-дълги скорости.
  12. Кофти работа, септември 2012 ме разделиха с липа ми по същия начин в София. Ще ти мине, но предполагам и ти като мен няма да сложиш нов за да не се разделиш и с него.
  13. Прекрасно каране на всички в типичния за най-масовите Хонди клас - Х2. Според мен най-големи адмирации за Свилен, наистина една адски бюджетна кола във връска и стова исказването: Днес след втория манш чух нещо от човек близък до отбора на Илия Царски :"кола за 5000 лв смаза кола за 300 000 лв" Респект!!!/>!!!!/>!!!!/>!!!!/>!!!!/>!!! в случая придобива смисъла ако на Панчугата е за 5000 лв., на Свилен е за 500 лв. А в поселдния манш се видя наистина кой има сърце, първи Панчугов, втори Свилен Славов, после Живко и някъде след тях със 700 коньовото си Ево с два подготвени двигаеля, сервизен парк от не знам си колко хора, три манекенки, 10 лакея и т.н. се нарежда царяна българския моторен спорт. Евала на хората с големи сърца!!!/>
  14. Здравейте колеги. ПОнеже не съм от София по принцип, въпреки че пребивавам тук постоянно, някой може ли да ми даде инфо къде има магазин, в който да се продават колена за генерация, конкретно ме интересува на 60 мм вътрешен диаметър. Багодаря предварително за инфото.
×
×
  • Създай нов...