Jump to content

spiridoncho

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно spiridoncho

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 8th gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. И сега Нитоаутогаз ги предлага все още за вграждане. Резервни части предполагам ще имат поне някакви ако се наложи. Или директно принс ще гимпроизвеждат. Не е ясно. Ако говоря с тях ще ми кажат идвай, няма проблем. Ама утре ако опре до инжектор или нещо подобно, кел файда, че имам гаранция като не могат да го оправят. След изцепката в Прогаз не мога да се доверя ей така..... ще проверя тук там и ще пиша. Нотоаутогаз са опция, защото лесно се стига по магистрала. Други далечни градове не са опция заради времето за пътуване до там. Дано в София свърша работа и да не се занимавам с глупости.
  2. На мен почивките не са ми проблем за зареждане. Аз така ли иначе ще спра 2 пъти по други причини. Освен Динамик Артс, които са претоварване, някой друг проверен майстор някой ще препоръча ли. Не съм се заклеймил твърдо За течната фаза и ако има читав майстор в София няма смисъл да ходя до Пловдив. От Нотоаутогаз в Пловдив съм доволен, но минаха доста годинки откакто ми монтирана газовата. Притеснява ме, персонала който работи. Оправдания от типа, ама то момчето ново... не ми се слушат, защото в крайна сметка щетите винаги са за моя сметка.
  3. Течната фаза освен цената и това, че бутилката не трябва да се изразходва наведнъж и трябва да се допълва останалото са само предимства. За 80к км не съм ходил за филтри, не ми е прекъсвана охладителната система, настройката е перфектна. И инжекторите не са на маркучета забити в колектора. Отделно колата работи точно 2 минута на бензин и минава на газ. При температури под 0-та минава на газ на 4-тата минута. Това ще рече, че и разхода на бензин е доста по-нисък в преходните сезони и зимата. Не, че е голяма разправия с обикновения инжекцион, но някак интервенции по охладителната система са си предпоставка за течове. Отделно периодично изпарителите си променят х-ките, ходи се на настройки ..... не е проблем, но все пак... Това, че в БРЦ Дружба са некомпетентни не ми хареса.... все се надявах, че са ок, но явно само егото им само е останало..... Ще видя да попрочета за Тони, но явно пак ще ида до Пловдив.
  4. Здравейте! От скоро имам Акорд 8-ма ген. Бензин 2.4 и мисля да го газифицирам. Имам 80к км навъртяни с виале течна фаза. Много съм доволен като цяло, но се чудя дали има смисъл пак да се изхвърлям. Мислех като го взема акордеончето да отида в Прогаз, но наскоро буквално прецакаха хондата на приятел. Калпак, монтаж, неизползвани кабели и малко демидж. Какво са направили не знам, но 100м от газаджийницата и колата на рапатрак. Та попритесних се. Мислех си и за БРЦ в дружба, като то идва към 1800лв. Течна фаза на виале е около 2500лв. Разбира се с неудобството да ида до Пловдив. Чудя се като цяло. Течната фаза си ме блатни, но това дето трябва да спирам често за зареждане ме дразни. На всеки 150км трябва да се зарежда при дълги преходи, защото газта се загрява и няма зареждане. Изпарената газ пък понамирисва при изключване на двигателя(макар и минимално заради остатъците), прави конденз по бутилката, обслужване и периодична настройка, както и рязане на маркучи на охладителната система. Та ако може, споделете вашата гледна точка и размисли и страсти за да ми помогнете в избора.
×
×
  • Създай нов...