Течната фаза освен цената и това, че бутилката не трябва да се изразходва наведнъж и трябва да се допълва останалото са само предимства. За 80к км не съм ходил за филтри, не ми е прекъсвана охладителната система, настройката е перфектна. И инжекторите не са на маркучета забити в колектора. Отделно колата работи точно 2 минута на бензин и минава на газ. При температури под 0-та минава на газ на 4-тата минута. Това ще рече, че и разхода на бензин е доста по-нисък в преходните сезони и зимата.
Не, че е голяма разправия с обикновения инжекцион, но някак интервенции по охладителната система са си предпоставка за течове. Отделно периодично изпарителите си променят х-ките, ходи се на настройки ..... не е проблем, но все пак...
Това, че в БРЦ Дружба са некомпетентни не ми хареса.... все се надявах, че са ок, но явно само егото им само е останало.....
Ще видя да попрочета за Тони, но явно пак ще ида до Пловдив.