Jump to content

REX_TAXI

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно REX_TAXI

  • Ранг
    Начинаещ
  1. колегата е обяснил много добре как се прави има схема и с положително управление и с отрицателно, предполагам на тебе е отрицателно (с постоянен "+" и упваление по - ) управление (на една тойота имаше подобен проблем) затова на Хондата не свети а другата дето е светнал управлението е положително ( постоянен - и управление по + ) според мен е това Успех с монтажа
  2. Мда, независимо с каква кола си, но най-вече новите голфаджии, колегите с copy на vw, демек шкода.Такова желание да минат всички на пътя, че даже взех да се плаша напоследък.така е колеги да и тези с тойотките се првят на бабаити
  3. колега въпреки че не карам вече Хонда имаш две очи и от мен ако я мерна няма начин да убегне от погледа ми
  4. Значи всичко е с предварително записване но като знам в Бутрако-София колко бързо пипат значи не повече от 6-7 коли на ден не знам дали в Пловдив ще е по-спокойно да ида до там че на мен ми е еднакво далече София или Пловдив. Мисля че трябва поне на новите коли закупени от тях да предлагат нещо подобно докато са в гаранция Не казвам да ми плащат маслото но поне с въздушен и климатик филтър можеше да не изчеткатКупувал съм и други коли пак японски и там нещата са по друг начин поне колата е оборудвана - не че не съм доволен от Бълтрако това е мое лично мнение и предложение :rolleyes: !!!
  5. Ами отивай търси датчик но за по сигурно пак се посъветвай с "жичкаджия" според мен може да е и втора ръка то това или работи или не :angry:
  6. Ако е настаро закупена е била излючена и явно е имала този проблем но определено е датчика не знам къде е на тебе на мен е до темостата
  7. Имах подобен проблем с една стара .......... какво ли не правих филтри, мембрани на изпарител но проблема си оставаше. Отидох на майстор газаджия и се оказа че пришния собственик е пипал здраво по инжекциона и дебитомера доста поработиха докато я вкарат в релси.
  8. Моят съвет е да долееш достатъчно охлаждаща течност и не затваряи капачката на радиатора палиш и с леко форсиране наблюдаваи гърловината за качката ако излизат мехурчета въздух значи е заминала гарнитурата на главата. И клапаните на капачката са важни както каза колегата.Успех и дано няма мехурчета
  9. Спорд мен разгледаи какво се предлага тук във форума за да си спокоен че няма да имаш проблеми с возилото че по пазарите са малко "напудрени"
×
×
  • Създай нов...