Jump to content

N61

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно N61

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Абе с тия ключове от 3-5 лв и аз не успях да си развия свещите и се изнервих. Добре, че мина мой приятел с качествен инструмент и ги развихме без никакъв проблем. Доколкото зная не е никак добре да завиете свещите на топъл двигател, че след това 'няма развиване', както се казва. Колкото до марката, съветите на повече колеги във форума са NGK или Denso. Лично аз имам чудесни впечатления и от Beru.
  2. http://www.novinar.net/?act=news&act1=...ater=MjY0MDs1MAНамерих тази статия. Не зная какво да мисля. Като зная как нашите политици защитават интересите на гражданите на РБ, дори да не ни го поискат считайте, че е спряно използването на LPG. На нас винаги трябва да ни е зле, да ни е скъпо и да не караме колите си. По този начин няма да им се пречкаме по пътищата. От момента на влизането ни в ЕС само ограничения и нищо друго. Възможно е много скоро да се появи някаква директива, според която автомобилите ще трябва да се карат само с въздух внесен от западна Европа, щото нашият тук е прекалено чист...Скоро ми попадна една статия, която разказваше за изследване, според което колата на бензин е точно толкова опасна, колкото и кола на газ. А колкото до метана и той е в кюпа, както се казва.
  3. Също карам 'икономка' с двигател D15Z3 и седмично изминавам по пътищата родни около 500км, но подобен ефект на описания не съм наблюдавал т.е стрелката на бензиномера ми не се влияе от режима на работа на двигателя. Влияе се от наклони и завои, но това е нормално, тъй като в подобни ситуации бензинът не се разпределя равномерно в обема на резервоара. Не зная как е изпълнена електрическата схема на таблото, но вероятно има стабилизатор на напрежение, който може да се яви причина за зависимостта на показанието на бензиномера от лампата 'Econo', но това е само едно предположение. Скоро ще си сменям лампи за осветление на приборите и ще проверя как стоят нещата.
  4. Относно системите за 'омасляване' на клапанните легла можете да прочетете ето тук: http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaan...g/flashlube.htmАз дълго време карах Голф-2 на газ, сега си купих Хонда и съм много разтроен:-)))) Бензин-Обкновена LPG, Газов инжекцион. Писах на Фобос и ми отговориха, че е препоръчително да се монтира и система за 'омасляване' на клапаните (мисля, че по-точно става дума за леглата на клапаните). На посочения линк може да се научат повече подробности. От Фобос не казват нищо за цената на предлаганото от тях устройството и съответно на консумативите. Производителят в посочения линк казва, че това е ефтино устройство, но на БГ пазара 'ефтино' е твърде условно понятие. Ако някой има време и желание да преведе написаното ще бъде полезно за много от нас.
  5. Привет на всички! От скоро съм притежател на една 'англичанка' 1,5 VTEC-E, а брат ми на Rover 414. Двете купета са почти идентични ( изключая фаровете и някои декоративни елементи). Тази идентичност никак не е лоша, от гледна точка на това, че в автоморгите се намират все повече Rover-и и миналите дни си купих за моята Хонда централното заключване на десните врати на изключително изгодна цена. Не мисля, че има голямо значение кой от кого е взаимствал. Достатъчен е фактът, че колата носи марката Honda.
×
×
  • Създай нов...