nastezatelq
Фен-
Мнения
360 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
24 NeutralОтносно nastezatelq
-
Ранг
Най-бавния в N/A
- Рожден ден 12.12.1987
Profile Information
-
Кара
черен хеч 4 ген. с мушенгий
-
Пол
Мъжки
-
Място
Казанлък
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
6077 профилни разглеждания
-
Думите наистина са малко,не мога да ви опиша каква болка чувствам ,Венко за мен беше верен приятел и ще си остане такъв независимо къде е в момента,остава ЗАВИНАГИ В СЪРЦЕТО МИ!!!Който го познаваше знае какъв човек беше.....Почивай в мир братчето ми,дано си на по-хубаво място
-
Нека да се разпускат,и ние ще се разпуснем сега по празниците с тебе.п.п.Хонда завинаги в сърцата
-
Качвай какво се притесняваш,все едно не са ни виждали почерпенип.п. то май само ти снима де до колкото си спомням
-
След снощната гонка на масата,разбрах че единия върви до втора, Кало изкара до половината на четвърта и се предаде.Момци добре се получи изветряйте по-бързо и следващия път да сте по подготвени.п.п. Кало чакам снимки....
-
Добре си върви Волвото,но със скорост от 383км/ч дневния километраж няма ли да се върти доста по бързо?
-
Карах преди време Д16А9 в 4-та ген. сивик само с една седалка вътре(разбирайте оголено купе),смея да твърдя че ЕДНОВАЛОВ В-тек неможе да достави това удоволствие,което направи ДВУВАЛОВИЯ мотор който беше във сток вариант.Колкото и страници да се изпишат в темата си е ясно че двуваловия мотор си е двувалов,с по-голям капацитет за мощност.
-
С жената повече от 4-5км/ч в леглото не вдигаме :lol:/>/> , да не някой да ни глобип.п. Кракът ми си тежи с Д16А6 4ген. максимума който направи е ~218км/ч
-
Бутала от А6 мога да ти намеря,барабар с биелите,ама като те знам колко си платежноспособен и търсиш подаръци под елхата,май няма да има смисъл.Иначе защо вярваш на калкулатора,за мен най-добрия вариант е формулата с маслото,ама там се иска доста измервания.Пробвай с бутала PM1 от Д14А1,като искаш да сгъстяваш.
-
По молбата на chris_barnes,ще кача и аз моя скромен снимков мАтриал,предварително се извинявам за качеството но явно HTC толкова може,някой от снимките са размазани тукa някой се е развихрил и последната наздраве момчета п.п. venko_kz твой ред е, не ми се скътавай като катаджия зад храст :lol:/>/>/>/>/>
-
Датчика трябва да е под делкото,бял на цвят с две кабелчета,до него стои и датчика за самата стрелка (едно кабелче) в уреда на таблото.По принцип неможе да се скапе на цяло,колата ще си върви както казваш,обаче "буха" яко бензин,дава прекалено голямо съпротивление на ЕКУ-то и от там самото обогатяване става голямо,и постоянно лъже колата че е студена.поз.20 от тази снимка http://old.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17SR301&nplblk=E__0600&s=0.45
-
Честит рожден ден Кало,жив и здрав прав и корав
-
Кутията не се сваля,махаш само лостовата система тя е захваната към кутията с щиф които е обвит с предпазна прижинна ламаринка.Махаш маншончето (ако е там) и ще видиш семерингата.Избиването е лесно,набиването става с някакъв дорниг,гледай само при набиването да не повредиш новия семеринг.Успех
-
Темата ако беше създадена с цел да се търсят спонсори,щеше да е в далечната 2009г. Панчугата си работи сам по колата,издържа както нея така и жена и дете,с много труд и пот от 9ч до 21ч всеки ден.
-
Показа че без спонсори,със собствен труд направи една кола,която радва доста фенове.Едно голямо евала и догодина да не слиза от първото място !!!