Jump to content

eneos

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно eneos

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Тогава разглоби кората и виж какво се случва. Уплътнението на водачите вероятно е отхлабило или се е оронило с годините. Може и да е езлязла гумата и тропа на ламарина.
  2. Праховите маншони, но само ако са заминали.
  3. Да. Възможно е, обаче се сменят двата. Може да скърца от противо ударниците.
  4. Трябва да има 2 емулатора. Единия е за ламбда сондата, другия за дюзите. Иначе ще трупа 2 грешки. Не е фатално да си стоят, но по-добре еда ги няма.
  5. Ако е от спирачните апарати това е от водачите им. Познава се като караш на паваж и леко, но съвсем леко обереш педала на спирачката и ако спре тропането е от тях. Другите симптоми са от предницата (шарнир, накрайник, рейка). Всичко може да е.
  6. Нямаш проблем, но имаш дефакто. Скърцането ти е намаляло или изчезнало, обаче е останала разбитата ябълка на шарнира, която не ти пожелавам да се откачи.Смени си шарнира. Струва 30 лева. Така ще си сигурен и спокоен. Същото важи и за Koev.
  7. Внимавай като махаш пластмасата да не счупиш винтовете и капачките. Те са от пластмаса и трудно се намират.
×
×
  • Създай нов...