Jump to content

lbh

Фен
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно lbh

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 10.10.1970

Profile Information

  • Кара
    5th gen Prelude
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    наука, спорт, музика, компютри, Хонда ...
  1. Цената цитирах по памет. Сега гледам фактурата - 370 съединителя, 13 семеринг и 170 труд. Цифрите са нормални, не в тях е проблема. Убеден съм разбира се. Разликата е в критериите ни за "заслужава".
  2. Мислиш ли че щаха да я осребрят, след като на черното казаха бяло когато проблемът беше пред очите им?! А и не ми е целта да ми осребряват нищо. Просто ме дразнят такива изпълнения, нека се знае какво става. Аз ако бях намерил такава информация нямаше да ходя там. Проверявавх на няколко места, между 150 и 200 е цената за труд навсякъде. И аз се изненадвам, че още се дъвчи колега. Не си мисли че ми доставя удоволствие! Нямам нищо против да си караш колата при тях (макар че виждам че си от Пловдив), след като за теб това е приемливо. Но недей да ми казваш аз къде да ремонтирам мойта. Въпреки това ти желя да не ти се случват подобни неприятности. А че са се оливали и друг път не ми е трудно да повярвам. Щом е било толкова сериозно, тук е темата да разкажеш за какво става въпрос.
  3. Има и печеливши страни, колега - тези, които ще прочетат и няма да отидат там. Затова е темата, а не че си отмъщавам на сервиза
  4. Да допуснем, че не са сложили нарочно съединител менте или нещо старо както подметна колегата, с цел да си приберат 300% печалба, ами наистина NKK-то се е оказало дефектно.Дори тогава трябваше да видят резултата след като са събрали колата. Аз съм работил с клиенти (в друга сфера), когато нещо не се е получавало добре по моя преценка, губя още минимум 4-5 часаи го правя отначало, вместо да го пробутвам ако мине номера. Че дори се опитваха де ме убеждават, че това е нормален съединител . Айде стига си ги защитавал, че става абсурдно.
  5. С болта на ролката на коляновия вал и аз съм виждал много зор, затова като трябва да правя нещо почвам от там. Проблема е че няма как да се законтри вала без да пружинира, спирачка на 5та не става ако е здраво стегнат. Едно време като гледам съм питал и тук точно по тоя въпрос - зъбен сектор за блокиране на маховика, но никой не отговори.
  6. Ако реша да правя суап с Н22, ще я отворя само от интерес да видя какво са оцапали, иначе не мисля да се занимавам. Ти каква К20ка караш? Дори да е така, това не ги оправдава. Оставил съм им колата и я искам направена. Гаранцията е за труда и частите! Тоя съединител ако го оставя в резонанс ще го разбия веднага без да е неправилно експлоатиран, и ще трябва те да покрият гаранцията му, ама ще си разбия и скоростната кутия. Абе вообще бегайте далече от тия.
  7. Не бях ходил в Юбико, колега, и нямах причина да им нямам доверие. Това ми е първото ходене в сервиз вообще с този Прелюд (3 години).Смяната се наложи заради феродивия диск, както се оказа. Отчупени парченца от ограничителите на една от пружините - стана изведнъж в движение. Да, решиха да сменят всичко накуп преди да е отворен съединителя, и трябваше да потвърдя да поръчат комплекта преди да е отворен.Аксиалния лагер е здрав, притискателя също. Пилотния лагер (в маховика) не е сменян. Не помня точно колко дадох, към 700 труд плюс части. За мен проблема не е че съм дал повече за цял комплект. Ако го бяха направили както трябва щях да съм доволен.Не знам какво са сложили, но със сигурност не са върнали моите части, защото ги исках и са у мен, a и проблемът с тях беше друг - отчупеното парченце понякога се хващаше от съединителя и ставаха много странни неща. Когато не се хващаше, съединителя продължаваше да зацепва нормално. Маховика не е надран (питах ги след ремонта), и аз виждам че притискателя не е надран.Нямаше да откажат да сложат мои части ако им бях занесъл, но щяха да откажат гаранция, това от първоначалния разговор още стана ясно. Проблема не е в НКК (ако са сложили нов - слагат ги в цял свят и отзивите са добри), а в сглобката - най вероятно е замърсени повърхности. И сега продължава да го има, не става по зле нито по добре. Карам я така защото има начин да се маскира - при малките маневри на полузацепен помпам газта както се правеше едно време с жигулите, при спортно каране (превключване на високи обороти) не се усеща изобщо, при превключване на ниски обороти не може да се избегне напълно и ме дразни доста, но не е чак като на видеото, там съм оставил да влезе в резонанс за да се види по ясно.
  8. Кое не е обективно бе Омбре Представил съм нещата каквито са. Не се учудвам че майсторчетата почнахте да се защитавате. Всеки друг може да си влезе в колата и да прецени дали е норамлно при пускане на съединителя (независомо при какви обороти) да има такива вибраци. Писах че не тръгвам, ако тръгвах щеше да си сигурен че това правя.
  9. Абсолютно. Не се опитвам да тръгвам, а показвам проблема. Ако си се качвал в Прелюд трябва да знаеш как е направена тая кола - такива вибрации колкото и идиот да е шофьора, не може да предизвика! Но "майстор" явно може. Хубаво е че вече стигаме до съгласие че проблем има . Моите предположения са - 1) не е изчистен добре съединителя - триещите повърхности трябва да са обезмаслени преди сглабяне и 2) дефектен феродов диск или менте. Ако има други теории и за мен ще е интересно?
  10. Тресенето не е от давене на двигателя а от съединителя.
  11. Ако по някаква причина не е обезвъздушен да, но това ако не се пипа хидравликата не се налага. Педала се връща в горно положение от пружините на притискателя, пробвай да махнеш хидравличната връзка между двете и ще видиш че ще падне до ламарина и ще седи там. Няма как пружините да стават по твърди с времето (и със сигурност не за толкова кратък период - два дена). Но не оспорвам че в други отношения на съединителя му трябва разработка.Ето обещания клип. Не вярвам че това е нормално за нов японски съединител.
  12. @atoma "искат" не е подходяща дума, недей да преиначаваш казаното. Съгласиха се неохотно да го отворят след като си повишихме тон. При такава открита недоброжелателност не мога да им имам доверие и да оставя колата повторно. Това е, не виждам кое му е трудното за разбиране. Тези с които твърдиш че се заяждам не разбраха смисъла на поста, той е информативен за това какво може да им се случи в Юбико, а не да обсъждаме мойта реакция, никого не задължававм как да реагира в такава ситуация. Ще има и видеоклип тия дни да се види какъв проблем се определя като "критични обороти" с цел заблуда на клиент. @MIYAMOTO От Юбико настояха да сложат техен съединител за да има гаранция, и единствения избор беше NKK. Поне за други да е полезно можеше да кажеш кое според теб е хубав съединител и от къде може да се намери. Аз си търся частите от две места kjauto и evro07 (за три години само термостат обтяжни ролки и ремъци). За съединителя от evro07 не исках да рискувам, а от kjauto ми предложиха също само NKK. Ако бях намерил exedy щах да настоявам с него, макар и без гаранция (то се видя че с нея все тая).
  13. @barsiКолега, аз Опел да карах нямаше да свалям кутията всяка седмица. Това ми е трета Хонда, другите две бяха на много повече километри и съединител не беше пипан. Знам какво искаш да кажеш, но в много случаи старото оригинално е по-добро от риска за ново менте. Спецялно за съединителя нещата са на кантар - цената на притискателя е колкото цената на труда. А и в крайна сметка колата е моя и аз имам право да решавам какво да сменям. Отговорите на въпросите ти вече ги има горе - не обичам да ме правят на балама, а ти? Защо не отидох също съм писал - нямам им доверие да оставя колата, и нямам 5 часа да стоя там. И съвсем приятелски съвет, не давай акъл когато не си подготвен. Съединител е мек когато пружините на притискателя са меки, не е въпрос на разработване. Колата е на много повече от 2 дни след ремонта (и разработване не се мери в дни а в изминати километри). За мен не стои въпроса "дали те са виновни" защото това е ясно. Старият съединител до последно преди ремонта зацепваше перфектно когато парченцето не се случваше да бъде притиснато. @atomaБи ли обяснил защо мога да пускам само две мнения на ден, след като си в час с правилата? Благодаря.
  14. извинявай за минуса, чудех се за какво са тези бутони За EXEDY и аз четох хубави неща но не намерих. До колкото знам е Щатски, съмнявам се той да се слага в завода. За мен идеалния вариант беше първо да се разглоби и после да се мисли какво да се сменя. Бях се уговорил да ми звъннат като е разглобен, не го направиха - били ми изгубили телефона. Освен това искаха да сменят всичко в комплект с техни части за да важала гаранцията, и предложиха само NKK. Впоследствие се оказа че притискателя е здрав и нямаше нужда да се сменя. Стига за неприятни неща. Как се сдоби с H22-ката, че и аз се оглеждам?
  15. Не мисля че аз осирам, колега. Ако има нещо типично Българско в случая, това беше отношението към клиента. По горе съм писал защо не отидох за повторното отваряне. Първо - не трябваше да ми предават колата в това състояние, не може да не са я пробвали. Второ когато отидох за изясняване на проблема го направих съвсем добронамерено, знам че грешки стават. Шефа им се държеше кисело още щом ме видя и се опита да ме отбие с приказки че това били "критични обороти". Това ме ядоса! Съединителя е NKK (поне кутията, нито касова бележка за него имам, нито някаква офицялна гаранция - и това е по Български, като стана дума). Благодаря за съвета кога какво да поствам, но не се приема Давам информация и го правя коректно - казвам всичко както беше.Пък всеки да я полазва както иска.ПП. Не ми се пише повече на тема Юбико, на тема съединител може. Ако някой спецялно се интересува дали да слага NKK, много по лек е от оригиналния, аз предпочитам по твърдия, но с това се свиква.
×
×
  • Създай нов...