Колега Алекс нещата стоят така , възможно е да имаш износени сигменти или гумички на кл. , но първо смени маслото ако не се оправи ще ти кажа каква проба да направиш за да разбереш дали е едното или другото или и двете. Като се по стопли времвто малко за да няма толкова конденз за да не те заблуди правиш следното : сутринта палиш колата ако изпушва при студен старт и като поработи малко спира на 90 % са гумички на кл. 2) - второ палиш колата да загрее до работна температура ще накараш някои да сене в колата и да подаде 3000- 3500 об. и да задържи така а ти отзад и гледаш ауспоха ако в началото непуше а после постепено започва лека по лека започва на 90% са сигменти . Според мен ако наистена продължава да гори след смяна на маслото направи си ремонт какъвто се налага просто внимаваи с майсторите запомни го Искам да споделя на всички фенове като мен на тази велика марка, че проблема идва от задкормилното устройство това "имали хонда да не гори масло " са пълни глупости ще ви обесна защо една гори а друга не .Когато един двигател загрее повече от нормалното с две думи се прегрее цялата бутална група се рашерява съответно се къса маслиният филм между бутало и целиндър тогава започва ускорено износване на сигментите ,а ако работи прекалено дълго над работната си температура провличат (задират) полите на буталата в целиндъра , тогава пораженията са сериозни .След изстиването на детайлите те вече не са със същите размери ,защото са се износили след задирането колата продължава да работи но как? с порядъчен разход на масло след това някой от нас си купува хонда на старо и се почва едно писане в форума защто ми гори масло колата 80% от колите които горят масло е заради прегряване а другите 20% от дълаг пробег км. ,защото при правилна експлоатациа тези мотори няма да горят масло и на по 300 000км ( или поне ще бъде в рамките на нормалното ) Надявамсе да съм бил полезен на всички