Jump to content

fireblade23

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно fireblade23

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Разбирасе братле но внимавай защото ляга солено ! Хонда имат едни от най здравите автоматици верно е ,но все пак и те трябва да се жалат и потдържат Поздрави
  2. продължавай така ремонта е около 2000лв на тази ск.кутия
  3. д13б2 има ламбда колега много умен карборатор
  4. Колега Алекс нещата стоят така , възможно е да имаш износени сигменти или гумички на кл. , но първо смени маслото ако не се оправи ще ти кажа каква проба да направиш за да разбереш дали е едното или другото или и двете. Като се по стопли времвто малко за да няма толкова конденз за да не те заблуди правиш следното : сутринта палиш колата ако изпушва при студен старт и като поработи малко спира на 90 % са гумички на кл. 2) - второ палиш колата да загрее до работна температура ще накараш някои да сене в колата и да подаде 3000- 3500 об. и да задържи така а ти отзад и гледаш ауспоха ако в началото непуше а после постепено започва лека по лека започва на 90% са сигменти . Според мен ако наистена продължава да гори след смяна на маслото направи си ремонт какъвто се налага просто внимаваи с майсторите запомни го Искам да споделя на всички фенове като мен на тази велика марка, че проблема идва от задкормилното устройство това "имали хонда да не гори масло " са пълни глупости ще ви обесна защо една гори а друга не .Когато един двигател загрее повече от нормалното с две думи се прегрее цялата бутална група се рашерява съответно се къса маслиният филм между бутало и целиндър тогава започва ускорено износване на сигментите ,а ако работи прекалено дълго над работната си температура провличат (задират) полите на буталата в целиндъра , тогава пораженията са сериозни .След изстиването на детайлите те вече не са със същите размери ,защото са се износили след задирането колата продължава да работи но как? с порядъчен разход на масло след това някой от нас си купува хонда на старо и се почва едно писане в форума защто ми гори масло колата 80% от колите които горят масло е заради прегряване а другите 20% от дълаг пробег км. ,защото при правилна експлоатациа тези мотори няма да горят масло и на по 300 000км ( или поне ще бъде в рамките на нормалното ) Надявамсе да съм бил полезен на всички
  5. "ако не вкараш R при 100кмч повече от 10пъти" пробваи само вднъж не ти трябват 10 пъти купи си автомат аз търсих и неможах да си намеря и пак ръчка сега за ремонти не мисли сега това е хонда автоматиците са им здрави както всичко останало направено от тях поздрави
  6. Здравейте колеги и аз имам този проблем с разхода имам 6ген хеч д14а4 в това време зимата градско ми гори 10-12 л/100км при нормално каране преди имах д13б2 5ген хеч зимата в наи лошия случей ми е горяла 8- 9 л/100 км градско .Вчера е закачих на елкон всичко е наред колата е обслужена цялостно ако някой има идеи нека помага
×
×
  • Създай нов...