Jump to content

lyubobg

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно lyubobg

  • Ранг
    Начинаещ

Последни посетители

1420 профилни разглеждания
  1. Има 1 сервизче на Кастрол от 10-20 години...Адреса е букет 18телефон 855 88 19 Другия вариант които аз ползвам е магазинче за авточасти на ул. Хубча 6 до фантастико в Красно Село
  2. колега потърси си правата след като имаш проблем с гаранцията - КЗП бързо и ефикасно само с 1 email:)
  3. Случаят FENS_ ПРИКЛЮЧИ УСПЕШНО ! ! !Днес в МВР си взех парите - повече информация тук - http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=122626
  4. баси гъзарията честно, кефи ме Иначе малко скъпо идва в БГ, в USA е за 35$http://www.thinkgeek.com/gadgets/car/aa16/
  5. Сменил е адреса - вече не е в орландовци.БГМАПС кръгчето expire-va за 30 минути ...Вижте му снимката на страниците
  6. ника беше ZPN, вчера имаше и тема но я няма вечеСъщият е да, Ще го познаете по БОЯТА и по снимката.. ама като гледам опитва яко да се крие и може друг да приеме колата...
  7. Внимание - ТОЙ Е ВЪВ ВАШИЯ ФОРУМ И СИ ПРЕДЛАГА "УСЛУГИТЕ" с нов ник !http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry261884
  8. http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f...p;sk=t&sd=aМнениеЗаглавие: Re: Как слагахме Lambo doors на Clio и намръщване на къпакаМнениеПубликувано на: Вто Окт 28, 2008 1:01 Offlineпрофесионален шофьорАватарРегистриран на: Сря Юни 29, 2005 21:26Мнения: 638Местоположение: София, Младост 3Кара: Renault Clio 1.8 16V Понеже зачестиха питанията смятам да напиша подробно през какво съм минал за да изглежда клиото на глед, като тиква на плет, а в същото време само аз си знам колко проблеми имам с него.Миналата година сигурно по тва време беше, се запознах с Фенса тук във форума. Човека си каза, че прави ламбо дорс, с което ме зарадва много и се разбрахме да се видим и да си каже професионалното мнение. Видяхме се. Каза, че ще отнеме 1, 2 седмици, което си е прилично време за тази арнотийка. Имаше проблем с мястото му на работа, та се премести в Орландовци. Както и да е, след студентския празник (8ми декември 2007г.) на 9ти му я закарах, че да я подфаща. Датата на която си я прибрах (с мисли дали някога пак ще я видя) беше ако не се лъжа на 1ви Март. Но това не е най-важното. Докато колата беше при него имах време да обмисля допълнително тунинг проектите си и понеже разполагах със средства, му поръчах да ми направи и предния капак както и да ми сложи ксенон. Таа ходих 1 път да си видя колата през тези няколко месеца. Беше със свалени врати, разколачена...абе кипи творчески процес. Интересното беше в датата в която отидох да си я прибера...Отидох вечерта да си прибера колата. Фенса ми я показа. На първо време сичко си изглеждаше супер. Обясни ми цаката по която по специален начин да си отварям и затварям вратите, защото то не е за прости хора, а си е един сложен процес. Забелязах в тъмницата, че шофьорската врата беше леко поодарена отдолу, но понеже не съм конфликтна личност и смятам, че колите са за да се забавляват хората, а не да си създават проблеми и си замълчах. Тръгнах си с объркани чувства..дали бях щастлив или не и аз незнаех, защото в главата ми бумтеше мотора на колата, който беше спекъл до толкова маслото за тия месеци, в които беше прашасвала колицата ми там, че все едно карах не 4 а 8 цилиндяра... Както и да е, колата се разработи, сипах бензинец и хаиде към приятелката ми, че да се похваля. По пътя обаче имах нещастието да мина по жълтите павета, където усетих как шофьорската врата просто ще падне. Стиснах я с дясната си ръка и си казах..."може би така трябва да бъде"... Стигнах до приятелката ми..похвалих се уж, междувременно видях, че колата беше ударена на още 1 място (явно в "сервиза" нещо беше паднало върху дясната страница на колата и беше ожулило боята) и си се прибрах. Стигам на паркинга и понеже буксите с кабелите от централното и прозорците са откачени (защото трябвало да си купя някакви си неща, с които да ги свържа, понеже като се отваря вратата нагоре и кабелите са къси и не стигат), тръгвам да заключвам с ключа...нестава...вратата е до толкова изместена назад, че ключалката не може да заключи...Хайде звъна на Фенса, казвам проблема, разбираме се да му я закарам, че да я оправи и хайде на платения паркинг. Закарах я. Почна да се заключва...е направих му забележка, че колата е чукната..той се направи на ударен и каза, че можел да я боядиса, но аз толкова време си я бях чакал колицата, че само исках да си я взема читава.След няколко седмици (а може би нямаше и седмици...не помня вече, беше много отдавна) си паркирам колата, тръгвам да излизам, чувам 1 път - прас..., при което вратата натежава в ръцете ми. Шашнат, но разбирайки какво се случва (единия амортисьор се е откачил) затварям вратата и звъня на Фенс да му кажа какво се случва и се разбираме пак да я карам да я оправя. Отварям вратата да си влезна, чува се още 1 път..прасс.. и изпуска и втория амортисьор. Хайде викам 1 приятел на близо да помага. Закачихме амортисьорите, въпреки че на единия легълцето се е счупило. Закарах я на Фенса, оправи я...регулира я там, както си трябва и си заминах.Междувременно си дооправих предния капак, защото веждите бяха криви...Иииии един хубав ден пак си влизам в колата, пак прас...но този път не е амортисьор, а просто вратата както си стърчи във въздуха, тръгва да пада настрани. Хайде пак Фенс..пак бия път от Младост до Орландовци... Тоя път се оказа че лагера дет държи вратата се е строшил..Смени го Фенса и си заминах. Значиии интересни факти са: При скорост 170км/ч шофьорската врата (която е по проблемна) се отваря с около 2 пръста отгоре от към прозореца и вътре нявява прилична струя ветрец. Надали някой от вас, който чете темата ще ми повярва, но на магистрала Хемус ме е удряло камаче по бузата докато карам. За тези месеци които минаха, пантите пораждясаха и когато си отваряш и затваряш вратата, все едно слушаш как Титаник потъва.И така мили ми колеги. Имах и още изживявания с тез врати, но вече написах доста. Да, пинизчийско е кат спреш и вирнеш вратата, но като знаеш през какво си минал и какво е да караш по тоя начин...ти минава кефа от погледите вперени в теб...Не обичам разправиите, не обичам да топя храта, но съм длъжен да кажа на бъдещте тунинг-маняци, да внимават на кого си доверяват автомобилите
  9. http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=72667http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=112...asc&start=0ъпдейт на темата с 2 нови линка, защото темата се премести и заключи.Пича почна да трие доказателства, които бяха извадени от бекъпа на сайта
  10. След днешното "разследване" установих, че пича е сменил няколко дейности и няколко форума и няколко места, където е ремонтирал коли. Затова ще пусна му снимка, преди утре да отвори друг "сервиз" с друго име и да влиза с друг ник и т.н. Това е човека: Повече подробности във ФВ темата за любопитните
  11. Кратката версия - каза ми че проблема се е получил, защото са ми дали стар лак (от магазина който той препоръча). А не че проблема е в неговия "майсторлък". Не поиска да ми върне парите или да направи някакво намаление заради дефектите, защото е чист като сребърна водица. Смятам да го гоня с КЗП и ако не стане да го дам под съд. Като за начало искам да предпазя други потребители да отидат при него, защото като търсих информация преди да отида не можах да намеря лошо мнение и си викам - сигурно е добър.. Но не - ето я портокаловата истина. Айде на портокалите. ПрИмоция - 4 елемента за 300лв Панел-а с полепнали боклуци по него Лява врата на която е омазана и основата на боята с нещо бяло Сигурно на лака му е побеляла косата, като е видял как го пръскат mhihi Тук се вижда ама е кофти фотоапарата как има драскотина, която изобщо не е мината. Т.е. изобщо не е имало шприц - играла е 1 шкурка да матира боята и отгоре новата. Бързо еФтино и "качествено" За дългата версия - четете тази тема: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=726...sc&start=15 Координати на "сервиза" тел: 0888649190 Skype : scitnic_ot_ada Адрес : София , кв. Орландовци , ул. Димитър Гущански 19 ®™FeNs TuNinG TeaM™®
  12. държа ли волана колата послушна колкото и газ да давам - седи си в пътя
×
×
  • Създай нов...