-
Мнения
24 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно CH3CH2OH
-
Ранг
Начинаещ
Contact Methods
-
Website URL
http://xpik.hit.bg
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Интереси
*.*
-
Civic 3g hatch 1.5i (EW3) - 13.65/100 омв карера 100 хахха като гледам нема некой с повече от мене, а
-
Получавал съм поне 5-6 такива съобщения в други форуми, не е атака.. Просто нигерийците прииждат хахахха
-
да не пускам нова тема.. гледайте що рекламни мпс постери!!http://vintage-original-ads.com/Pictures/albums/uploads/
-
http://crxcommunity.com/viewtopic.php?f=10&t=25635 пича е ИЗРОД досега не съм виждал подобно нещо.... ЗАРИБЕН СЪМ!!ПС- Сори ако съм постнал в грешен раздел или ако линка е постван вече
-
Не го знам кода.. Май е 2 литра 16 винтила 160 коня обаче не съм сигурен.. Ако можеш ми прати тези линкове. Прочетох в нета че ставал и д16а1 от интегра също директно. 1.5литра 12винтила 128коня..??
-
Сори за объркването. Мислех че акорд аеродек е само един модел, за разлика от няколкото сивик аеродеци
-
Имах впредвид аеродек от времето на сивик 3г-то.. незнам коя година е - 86/88 някъде.. Незнам коя генерация се води
-
Може ли да се побере такъв двигател в сивик 3г?? 1.5и съм в момента и нещо малко ми се струва.. Продава се един изгнил аеродек и затова.. или дайте идеи за друг двигател от друг кола също
-
здравейте. днес се случи следния проблем - давам на контакт, завъртам да запаля и абсолютно нищо не се случва, стартера не върти, чува се едно бипване (точно като това на алармата) и пак си остава на контакт. не съм пускал други консуматори. после дойде един приятел, отворихме капака, той пипаше по кабелите (понеже тия на акумулатора не са мн добре сложени) обаче нищо. по едно време каза че изпушило нещо ама явно малко е било понеже аз от вътре нищо не видях. после забелязахме че цялата ел система не е наред - чистачките вървят страшно бавно, водата за тях излиза съвсем по малко, а преди при отворен прозорец ме изпръскваше!! светлините също - късите светят леко, дългите никак, единия мигач не работи, другия почти не се забелязват..после ме дърпаха с друга кола и аз в хондата пускам 3та и не пали.. то нямаше много време теглене понеже бяха малки улички и трябваше да се разминаваме с други коли и намаляхме скоростта, но все пак..а като я карах за последно (преди 4-5 дена) нищо и нямаше. от тогава не е пипана. паркирах, извадих ключа и си тръгнах.като я взех април месец палеше само както врътна ключа и моментално двигателя заработва. обаче преди месец и половина някъде почна да се увеличава много това време. почна стартера да върти по 5-6 секунди и нищо (поне тогава въртеше, сега и тва не ще). даже един път се отказах и си взех автобуса. после почна да пали на 2/3 цилиндъра (тя е с 4) и после заработват всичките. само да кажа че кабелите на свещите съм ги сменил преди 2-3 месеца с бош и нищо им няма, карал съм я на 5та с 40 на 800 оборота и не прекъсва (е не я карам така постоянно де, само през 2-3 седмици за тест на кабелите и то по 30-40метра). свещите също са ми нови денсо на 3-4 месеца. мислех да и видя свещите дали са зацапани (и бяха - въглен батко!!) и да я водя на реглаж обаче постепенно почна да пали по-добре (не за части от секундата както в началото, ама за 2-3 секунди със съвсем малко подаване на газ) и заебах идеята.обаче сега тоя проблем си е нещо в електрониката, не в свещите май..имате ли идеи ??
-
здравейте. имам сивик 3ген. '87 (от профила), на който му е изгоряла крушката на единия фар на къси светлини. та имам 2 въпроса:за къси и дълги една крушка ли е или са две отделнии по-важното, как да я сменя?? казаха ми че имало някакви гумени уплътнения и било по-сложно от другите коли..
-
ок значи ще питам предишния собственик. мерси много!!
-
да обаче виж:http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_E_engine#EW - тук пише че EW3 & EW4 се ползват в Civic Si. всъщност EW4 е за 87 модела, така че съм с EW4, не EW3.http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_Si - а тук пише USDM Si featured a 1.5-liter, 91 horsepower (68 kW), 12-valve SOHC engine designated EW4/D15A3edit- обаче тук пък http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2527 пише че D15A3-ката е 8V, a моя е 12
-
май го разгадах - на талона пише EW3 и предполагам че е 91 коня, май няма 101 коня ew3..Honda Civic Si GT 3G EW3 1987 мисля че е Звярът ( :))
-
ок мерси. ще видя и талона, че като ми го дадоха го оставих в чекмеджето да прашлясва и не съм го и поглеждала темата е готова за дел )