-
Мнения
224 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
11 NeutralОтносно KONI
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
Последни посетители
5029 профилни разглеждания
-
колега ако не ти е проблем сподели какво не ти хареса на тази в сливен 150кс. че се заглеждам по нея.
-
здравейте. търся тампони за задния горен носач/този който се захваща към купето/ или някой със сигурност да потвърди ,че тампоните на предния горен носач са еднакви с тези на задния. поздрави.
-
щом не си го чистил сваляи го и го чисти.втората ръка няма да е по добро от твоето. аз моето го усещам кога има нужда от чистене и го свалям за 2 мин. и после е като ново.
-
ценага на ново няма да ти хареса ама никак/по спомен когато аз търсех беше 200+лв./ това твоето чистил ли си го .обикновенно след почистване със спрей за карбуратори или нещо подобно се оправя до следващия път.
-
всъщност проблема го реших преди няколко дни. оказа се датчика на дроселовата клапа.смених целия дросел и проблема се реши..
-
здравеите колеги. от няколко месеца вече имам проблем с оборотите на прелюда(ф20а4). и не мога да разбера какво му е. при движение с малка скорост придърпва.като изключа от скорост на светофар оборотите падат до 0 и или изгасва или ги вдига до 1000 и пак надолу до 0 и изобщо кошмарна работа.сменил съм капачка, палец,кабели,свещи,бензинов филтър,въздушен филтър, чистих инжекторите,чистих резервоара,чистих ИАЦВ-то,ФИТВ-клапана, регулирах клапани,и нищо.това е на бензин. на газ няма проблеми дори работи и върви много по добре. след всичко описано по горе което съм направил имаше подобрение за няколко дена и днес се почна отново същите проблеми. изчел съм де що има теми във форума на тази тема но при другите колеги проблема се е оправял след смяна или регулировка на нещо което аз вече съм направил. ако някои има други идеи да помага. поздрави.
-
колеги никои ли няма идея за какво става въпрос
-
здравейте колеги. става въпрос за прелюд с двг.Ф20А4. от няколко седмици имам проблем с оборотите . по точно като изключа от скорост в движение оборотите не падат до 1000-1100 както е нормално а остават 1400-1500.в момета в който спра оборотите падат на 800-900 както е нормално.интересното е,че понякога падат оборотите малко бавно но падат. сменил съм IACV-то регулирал съм оборотите на празен ход с изключено IACV после го вкл. и рестартирам с откачане на акум.и няма промяна. някой има ли идея къде още да проверя или какво още да направя. поздрави.
-
колега имах такъв проблем от някъде ти смуче въздух хидравликата.провери съединенията на хидравличната помпа.там има едни ,,0,,пръстени и когато се скъсат или износятсмучат въздух и оттам се пени течноста в казанчето.
-
здравеи колега.Лично съм мерил остатъка в резервоара след изгасванетона последната чертичка.Само да уточня,че става дума за Ф20а4но на всички прелюди резервоарите са по 60л.Та остатъка е точно 10л.вече от тях колко могат да се засмучат от помпатае друг въпрос.поздрави.
-
Здравейте колеги.относно чистенето на IACV-то. Аз понеже отдавна имам проблеми с негои имам резервно и си ги сменям като се прояви проблем(най-вече с клатене на оборотите).Та това резервното го бях почистил и беше готово за слагане като му доиде времето.Но прочетох мнението на колега за чистене с Меглио и реших да пробвам.Като преди това го бях чистил с спрей за карбуратори,с вд40 и мислех,че е наред.След напръскване с Меглио излезе такава чернилка такова чудо все едно не бях го чистил изобщо.След 3 промивки най-после спря да излиза чернилка.това го пища за тези колеги които се колебаят да пробват с Меглио.поздрави.
-
ако капачките са алуминиеви ги махни веднага.клеясват и нама отвиване.личен опит смених вентил заради такива капачки.