Jump to content

mohican

Фен
  • Мнения

    112
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно mohican

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HR-V 105кс + CR-V 147к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    гр. Мизия
  • Интереси
    Fan birds carving

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря на всички за пожеланията Благодаря дядо попе Ще-ще ... щом ти е харесала почерпката, очаквай една коледно-новогодишна ей така да има за празниците Аз от все сърце ти пожелавам по-бързо да преминеш премеждията и да си намериш колата която търсиш, т.е. следващото CR-V
  2. Благодаря, благодаря и на вас тъпкано да ви се връща
  3. Та на кратко, сдобих се с едно CR-V "бабичка" от края на 99г, стара чанта ама лачена Че харвито много зле отзад, вежди, прагове, .... баща ми е мераклия да го постегне и да си го кара То така или иначе не мога да му взема някакви пари, а наскоро сменях предните амове с каяба - х 280лв парчето, обслужена е и общо взето технически изправна, никога не ме е оставяла, ама пуста ръжда. Та станаха две в семейството Не знам късмет, съдба или к'во ... ама ей така понеже се оглеждах от време на време за някоя хонда, че харвито бях решил да го махам, та съвсем случайно реших да вляза в хонда форума, дето не съм влизал ....абе я вляза - я не за година ... ама то сравнително скучно с тия хонди . Та погледнах да видя някоя обява ... и хоп една нова новененка обява от Несебър. Хондата се оказа на дядо поп, да е жив и здрав още дълги години, да си стегне това което е наумил да прави и му желая късмет с намирането на следващата му хонда. Днес му пратих малко огнена вода, че на отиване забравих, т.е. бързах и не успях да взема. 147 магарета, с ловато инжекцион, сменени доста неща, като радиатор, (стария протекъл), съединител, дисковете отпред, в предните врати шумоизолация, .... абе човека повече се грижи за колите от колкото за попадийката А ... и два чифта гуми, летните с алуминиеви джанти Зимните гуми биха ме изкарали тая зима, ама не се знае знае ли се .. вземе да се изтърси някоя люта снежна зима, та днес си поръчах някакви гумета да я обуя. Ето и няколко снимки да не ме анатемосате за снимките Дет се вика, станах пристрастен Дано съм се справил със снимките
  4. Честито Абе милиони едва ли ще караш, ама стотици хиляди безаварийни, много емоции да носи и на хубави места да се водите
  5. При мен го гореше, та сменях сегменти, наблюдавай го, да не се окаже, че са ти спекли сегментите .
  6. Е чак пък толкова за едни тенекии , по-смислено ще е да му вземат книжката, да полежи на топло (не на някой плаж разбира се ) и те такива законосъобразни наказания .... ама надали
  7. Ама виж какво пише преди градското, че по магистралата при висока скорост (над 140) също се вдига температурата Вероятно ще трябва промивка на охладителната система. Моето му беше заседнал термостата отворен, смених го и стрелката седи една идея под средата. По принцип доста бързо отлепя стрелката на температурата при студен двигател 4-5 мин. работа, че може и по-малко, та ако е така, би трябвало да работи добре. Може и въздух да има. Но е възможно някъде да има разни боклуци по системата и да правят мизерии, има места дето правят промивка на охладителната система. Трябва си преглед и тестове на място, така с писане малко трудно. Успех и дано е нещо дребно
  8. Ами ако я вземат за скрап, най-вероятно около цената по-горе, т.е. 400лв, но ако се спазариш с някой дето се занимава с части втора ръка, ще е двойно, а може и повече. Ама трябва да звъниш тук-там по обяви, че да си намериш изгодна цена. Ако ти си я продаваш на части, ще е доста повече, ама ще отнеме време, пък и ще трябва да разглабяш това-онова. Един ... да кажем познат, по едно време бяха ортаци с един дето внасяха от Италия ... остатъци от коли за втора ръка. Та май нещо към 200 евро купуваха от там предницата срязана до края на шофьорската седалка + задния мост (окачването) и това каквото излезе читаво оот него . За цяла кола нямам на идея.
  9. Ами вероятно уморени пружини Нямам на идея дали може да се замери твърдостта им по някакъв начин. Ама то това е което държи колата, и амортисьорите, ама те май не играят голяма роля относно товаренето и клякането. Е на субару (пък може и да не са само те) има модели с амортисьори дето държат колата в едно положение, независимо товара, ама са по хилядатина лева
  10. а работи ли като дистанционно за централното? Работи си То при мен бяха два ключа, но без дистанционно и беше дразнещо всеки път да отключвам с ключа, та дефакто само чипа преместиха от единия ключ, а пък другия е закачен пак на такъв сгъваем с дистанционно.
  11. Хм, аз на моето харви, понеже нямаше дистанционно, та един майстор сложи такъв сгъваем ключ (WAG -групата) и после при ключар, та ми наряза този сгъваемия и ми премести от стария ключ имобилайзера и готово. Това ми излезе към 12лв. Споделям го само като сравнение за цените
  12. Ами отваряш един калкулатор и виж дали става, примерно http://www.calculator.bg/1/avtomobili_gumi.html Би трябвало да няма проблем
  13. Отклонявам се от темата, ама в България се вкарва най-големия шкарт/боклук, теглят му малко боя и замажат положението и айде на пазара. Елементарно сравнение с ... примерно германското мобиле и виждаш, че няма как тази кола/модел да струва по-малко в България, и да е свалено нещо от цената там, нали трябва да сложиш транспорт (700-1000лв) + нещо за джамбаза.
  14. И моята е Врачанка, ама освен че беше със спечени маслени сегменти, за сега е добре. На мен ремонта ми го правиха във Враца и излезе .... нещо към 400-450лв с труд и части. При майстора дето ми го прави, само за ден бях изпуснал цял двигател ревизиран и пак горе-долу за тея пари. Трябва малко късмет и да следиш офертите, може да излезе по-евтино да си намериш двигател.
×
×
  • Създай нов...