Jump to content

ALLSOME

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ALLSOME

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Място
    София, Пловдив
  1. Е няма да ги сравняваме разбира се. Нямах време за изчакване, вече беше доста належащо. Аз съм оптимист, живот и здраве, следващата да е чисто новичка Хондичка, а ако остана доволен и от Нисана, защо не и Нисан..времето ще покаже, а и много харесвам и Мицубиши...въобще избор голям, само пари да има и мерак.И колеги, толкова се бях отчаял от бараки, че на-а-а-а косъм бях да си купя нова...Дачия или Рено Симбол , замалко, но реших Нисана ще е и засега май не съм сбъркал. Голяма, просторна, с хубава возия, втори собственик съм, купувана от БГ, минах всички задължителни проверки - нищо не трябваше да се сменя. Казаха ми накрая на лятото да отида за едни накладки, стенд направих, но нямаше нужда. Минус е, че е с обикновенна газова, ако преценя ще и сложа "убава" - "ИнжИкцИон " Ама за сега си върви безупречно и на газ и на бензин...
  2. Ами колеги купих NISSAN ALMERA, 2003 г., седан (не от Горубляне, разбира се). Не успях да намеря подходяща Хонда, макар че бях приготвил прилична сума, късмет. Хайде, да се надяваме, че другата ще абсолютно нова!
  3. Имам тамън двама мои познати с къщи за коли. Какво ми разказват те:"Мойто момче, почти няма вкарана кола, която да не е на помалко от 200 000км. Ти знаеш ли за колколко ги купуваме коли там няма значение Хонди-монди - максимум 1000 Е парчето! Там ни ги продават за старо желязо почти."И двамата подържат сервизи, колите пристигат, повечето едва ли не в кашони, насипно, минавайки през сервиза за две седмици стават...абе 99% от тези, които виждате в мобилето. Каквото и да ви говорят - това е истината. 90% от нас карат коли на по 500 000 км и отгоре - нищо, че на километража се мъдри вица - 114 000 км. Докарайте ми вашата кола и срещу 25 лв ще ви я направя на 50 км. Когото си оправях моята, минах през сервиза на единя от споменатите - няма да ви казвам какви коли имаше в халето, като си закарах моята - от 3 страни блъскани, усукани, без стъкла, купето сгънато на две, в кашони. Отивам след седмица да си прибарам моята и като ги видях наредени същите коли - ей-й-й-й - чисто нови, изпънати, боядисани, нови табла... Майко мила Чиктата печалба на джамбазина, след всички разходи не пада под 150 - 200 %. Това е истината за целия български пазар на употребявани автомобили - какво ти търсене, по -скоро е примиряване и стискане на очите, дърпаш една и се надаваш, че няма да исипеш още първата седмица 3000 лв за ремонт.Ами тука във форума исках да добавя нещо към статията за закупуване на автомобил на старо. Най-новия номер на джамбазите е следния: Те много бързо напипват тенденцията, че българина предпочита да купи от "собственик", а не от Горубляне да речем. Какво правят - снимат колата пред някоя къща или блок, пускат я в мобилето, все едно се продава отсобственик. Така ловят "гъдулките". Абе много коли взеха да се продават от дружбенци от 5-а част Като се обадиш за оглед, изкарват колата и я паркират пред предния блок до Практикер. Казвам ви го, защото живея в Горубляне и ги познавам всички по физиономия.
  4. Благодаря ти за отговора. Сега бързи въпросчетаКъде е ВИН кода?Разгледал съм из сайтовете разбира се, но едвали там цените се паказателни, защото много често се случва същата кола се намира за 2000 лв по-малко от обявените. Затова питам, горе-долу колко мислеш, че е реалната цена за подобна кола да речем на станалите виц култовии - 114 000 км?Такава кола много трудно би се намерила от собственик, а и не мога да разбера, какво значение има да е от "собственик" - а той откъде я е купил - от джамбазите от Горубляне разбира се. Единици са тези които са я купили от магазин или сами са си я внесли за собствено ползване. Примирил съм се, че ще е от Италия, ще е с нустановени километри, които аз след далги задушевни разговори с професионални джамбази приемам че са - 250 000 - 350 000. Свикнах и стази мисъл, че купувам кола на толкова километри. Че ще я купя от някой джамбазин вкарващ коли - ясно, мога само да си стискам палци, но все пак не искм да исипя една торба пари за нещо съвсем не сигурно, поне да дам накакво справедлива цена. Ще перафразирам въпроса: да приемем, че колата нама видими външни забележки - каква е долната граница, която бихте дали за подобна кола? Каква е горната граница?
  5. Горе-долу колко би струвала такава кола, като описаната от мен по-горе с газов инжекцион?
×
×
  • Създай нов...