Jump to content

tachip

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно tachip

  • Ранг
    Начинаещ
  1. На мен също ми изглежда , че колегата се е пускал с "ню бийтъл" , а не с "кефер"...щото иначе дори и с хонда джаз 45 коня да е бил пак си е все едно на умряло куче нож да вадиш.....иначе тука прочетох за някакъв "адски" старт на костенурката.....малко озадачаващо, защото дори и по онези стандарти, преди 40 години, костенурката си е бавен ,евтин автомобил- да не говорим колко "адски" стартира по съвременните критерии.
  2. Ако А3 е било сиво и после си возил едно от момчета в твойта кола бих казал само : Брей, колко малък е светът....днес едно приятелче разправяше как си ги шляпал....и евала , че отбелязваш че вътре е имало 150кг излишни- друг щеше "елегантно" да пропусне да го спомене....
  3. По- странно щеше да е, ако не успееш да го задминеш на къса дистанция от порядъка на 200-300-400м., както и всяка подобна кола с тегло 1300 - 1350кг и 2000 куб.см двигател с 133/136 кс....С 20 к.с. повече няма как да се компенсират 250 кг по- ниско тегло и къси скорости....
  4. е за какво няма да си сложа никога турбо .... куца работа . и ония пробит проб ..... пълна скръб ! Пък БМВ-то малко да пооправя моята и ще ме гледа пак смутено сега едвам ме взима ...Има ли някой снимков материал или клипове с този Ровър купе турбо? Пускал ли се е с нещо друго освен с БМВ-то? Интересно ми е дали е бил софийският Ровър, който отиде в Казанлък - син металик, тарга, с изнесен кулер в изрязаната предна броня? Преди да почнат да я пипат разни разбирачи вървеше доволно, въпреки дългите скорости и имаше приличен старт с този Торсен диф...Интересно щом пада 3 коли от това БМВ, с коя от хондите бихте го сравнили като вървене?
  5. Честита победа на целия отбор! Хубава борба с Пумата на Кипрински стана!Браво!
  6. Доста проучвания са правени по въпроса и като цяло вредите от загряване на двигателя на място са несравнимо повече от предполагаемите ползи.Накратко са свързани с по-лошо мазане, отделяне на химически съединения, които водят до по- бърза корозия на цилиндрите, по лошо смесообразуване и изгаряне, по - бързо намаляване на качествата на маслото,запушване на филтри за твърди частици, лоши екологични показатели- т.е доста по -добре е двигателят да работи в динамични режими на натоварване и да достигне работната си температура по-бързо. Който се интересува от темата ще си намери материали в нет-а, а който е решил, че загряването на място е полезно за двигателя не може да го разубеди никой и той ще продължи да го прави.Естествено ,на всеки е приятно да влезе в топла кола.
  7. Понеже забравих да напиша в заглавието - Това е HONDA AQUATRAX - някой да не си помисли, че става въпрос просто за двигател.Това май е един от малкото серийни двигатели с турбо на Хонда. Иначе двигателят го напасваме към съществуващите скорости с фланец.Имам CNC фреза и ще го направя качествено.
  8. Колеги, двигателят се вгражда в джетове.Мой приятел ми е намерил такъв двигател от джет със счупен корпус на 35 работни часа във Великобритания.Техн. спецификации:Turbo DOHC, MPI, 1235 куб. см., 165 к.с. при 7000 об/мин, доста лек и компактен.Ясно е, че такъв двигател е неподходящ за нормална употреба в автомобил, но за някоя драгаджийка може и да стане.Какви основни проблеми ви идват наум при евентуално вграждане в CRX или Сивик?P.S. Дали не е по-подходящо да я преместим темата в "Хонда спорт и туннинг"?
  9. Успех и наслука на всички колеги хондаджии,ловджии и риболовци!. Едно безценно правило от мен- няма думи в множествено число, които да завършват на "ИЙ".
  10. Папарашки снимки в големия дъжд с телефон - дано да послужат за ориентация....http://www.snimka.bg/album.php?album_id=40...mp;pid=14032985http://www.snimka.bg/album.php?album_id=40...mp;pid=14032989
  11. Колега, за да не четеш купища интерпретации на тема "Моят тесен мироглед за автомобилостроенето" ти предлагам:1. Да разбереш кой е потребителят "charlie" от форума, който се занимава с газови истории и е достатъчно компетентен да ти отговори на въпросите свързани с газовите уредби на Хонда двигатели.2. Да намериш колеги с такива коли, от които се интересуваш , да се уговориш с тях и да отидеш да разгледаш, покараш и т.н. Може да се окаже , че твоите субективни предпочитания са съвсем различни.Аз ,например , мога да ти осигуря една от колите, а при подходящо стечение на обстоятелствата и 3 те.Относно Екотек двигателите на Опел:Нека колегите, които не го харесват, да кажат какво ТОЧНО смятат за слабо в този агрегат на GM, в чиято разработка участва и Лотус, между другото. Обикновено се прави връзката - Екотек - наличие на ЕГР система и проблеми с нея, но почти всички марки имат проблеми с ЕГР клапаните.Ако става въпрос за технически характеристики цифрите говорят сами - 1.8 - 125 к.с при 5600 оборота и забележете 170 Нм само при 3800 об/мин.- прекрасен въртящ момент на ниски обороти, а именно това дава голямо удоволствие при всекидневното шофиране.Относно Акорд 1.8 V- tec : 136 к.с. , 175 Нм при 4800 об/мин,1 разпр. вал - прекрасни характеристики, съпоставими със следващите Екотек мотори на Опел с VVA- променливи фази на газоразпределението, които ,обаче, се появяват доста по- късно - 1.8 Екотек - 140 к.с. - 175Нм/3800 об.м. Относно Пежо бензинови мотори 1.8 и 2.0 - много "безлични" двигатели. Посредствени технически и експлоатационни показатели.Даже няма да си направя труда да им напиша характеристиките, защото Пежо са правили много по -добри бензинови двигатели - 8 клапанови обаче....
  12. Колата е в София, киноцентър Бояна, няма гражданска и прегледа е изтекъл вероятно, води се на инвалид.Снимки ще кача до ден-два. Регистрация М- онтана
  13. Колеги, имам една Хонда Сивик седан 4 генерация, 1.5 моно, Д15Б2, 4 врати, с ел. шибидах, централно заключване. Купих си Сивик англичанка 5ген и тази остана така - до последно се возих с нея.Сега трябва да освободя мястото, където се намира до 2-3 седмици и съм в безизходица - нямам място където да я държа, не мога да поддържам 2 коли и ако не я вземе някой фен цялата, ще съм принуден да я дам за скраб или в някоя морга, а не ми се иска такава съдба да сполети колицата.Няма гражданска за тази година. Има ли някой , който иска да си я вземе цялата колица и да си я постегне за каране? Ето какво ново има по нея: Предно стъкло, водна помпа, 2 корм. накрайника, 1 шарнир, някаква стаб, щанга. Освен това са сменени радиатор и алтернатор.Салонът е супер запазен, предните гуми са доста добри.Всякакви идеи и предложения са добре дошли - 0878 759461
  14. При разни газаджии, представители на Ловато, съм виждал техен каталог със смесители за различни марки и модели - доста голямо разнообразие- предполагам , че за общите случаи на вграждане са оразмерени правилно.Аз лично 1 месец събирах и четох литература по въпроса, 1 месец задавах въпроси на "газаджии" и когато не успях да получа удовлетворителни резултати си направих плочки със сменяема сърцевина.Променях формата на дифузьора, диаметъра, броя, размера и мястото на отворите и захранващите щуцери и направих добре работещи смесители за конкретния двигател. Като цяло, ако имаш струг, алуминий, литература, свободно време и интерес можеш да се захващаш с експерименти ,иначе по- добре да разчиташ на практическия опит на някой "газов гуру" - лошото е , че се броят на пръстите на едната ръка.
×
×
  • Създай нов...