Jump to content

therules

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно therules

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    N-a

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Проблема е намерен. Бълбука в антифриза. теста бил лесен но не го знаех. отваря се капачката на радиатора, пали се колата, държат се 2500-3000 оборота на двигателя и се вижда как бълбукат балончета, доилива се вода ако падне нивото за да се убедим във резултата от видяното. а и в казанчето обикновено се събират сажди като все едно е масло но те са черни твърди и не се разтварят в антифриза. крив блок или глава. обикновено е пропадане между 2 и 3 цилиндър. сваляте ли глава задължително шлайфате блока или най малкото го проверете. Гарнитура от клингерит няма за този мотор само метална, с нея си иска шлайф на блока задължително почти. понеделник влизам в бокса
  2. След днешния тест, демек каране градско до 3000 оборота на бензин казанчето е пълно до където трябва, сутринта ще видя дали е смукнало водата и ако е отивам пак на отваряне на двигателя, само че този път ще шлайфам и блока и главата както пише в учебниците. Аман от дивотии. а живота беше толкова прост.
  3. Здравейте. Имам HONDA HR-V три врати само с предно предаване, двигателя е D16W1, вече почти три години. Има газова уредба Bardolini някаква си там. Миналото лято в баирите на магистрала Хемус започна да сгрява. Сменях термостат, гледах за течове и стигнах до извода, че ще правя мотор. След отваряне на мотора, и преглед на гарнитурата не се установяват проблеми от там. Нося главата за проверка, шлайф и т.н. Вземам главата , като шлайфиста казва много е свежа, няма нагари , няма простотии, оказва се с много износени водачи на клапаните. Сменят и правят каквото трябва. Затварям главата както си трябва и започва сага с горене на масло и си казвам ясно, опекъл съм сегментите, не че не мислех да ги сменям но си викам може пък да са си добре. Отваря се пак , сменят се сегменти и биелни лагери. Затваря се и почвам разработка. Сипвам масло 5W30 някакво си което ще карам само 2000 километра да сработят сегментите. Сутрин паля и чакам колата да сгрее, не вдигам повече от 3000 оборота без значение на коя скорост, и така 2000 километра, безгрижно. Минава тази разработка и се почва олигофренията. Магистрала Хемус, 3500 - 4500 оборота, и във Враца установявам че преливното казанче е пълно и е изхвърлила от антифриза. Не пипам нищо, до сутринта. Казанчето останало пълно в радиатора ниско нивото, викам ясно капачка. Сменям капачката същия ден никаква промяна. Случайно отривам една много малка дупчица на долния мъркуч на радиатора точно до скобата на термостата. Режа маркуча и надявам пак. Живея с надеждата че проблема е решен. Но нищо като подобно. На връщане към София, в баирите гледам живи данни 105 градуса и едва тогава пуска перка, онемях. Обвиних шалтера на перката и термостата. Сменям ги с нови на FAE 95-88 гряадуса шалтер и някакъв термостат на 82 градуса щото нямат 78, За всеки случаи сменям пак капачка, на Калористат 1.1 както си трябва, и щото съм побъркан, купувам и нов алуминиев радиатор та и той е нов. Вече на живи данни държи 88 градуса, само при мега натоварен двигател стига 97 и бързо пада на 89-90 градуса. В София проверка, казанчето пълно и изхвърлил от течността. Чакам пак сутринта без да пипам нищо, дърво. казанчето си пълно и като отварям капачката на радиатора чувам едно кратко ффсстт и толкова. Вече не знам какво да правя приятел каза че е брал ядове и докато не си е купил оригинална капачка и термостат от бултрако за 150 лева не е имало оправия. Моля дайте съвет какво да правя че вече ще и драсна клечката на тая кола.
×
×
  • Създай нов...