Jump to content

Torque

Фен
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Torque

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 24.02.1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. На някой му е измръзнал мозъка от рязкото спадане на температурите. То дано и у Варна не ни изненада щото ако стане като миналата година ще е голяма работа. И всичките ще сме много изненадани отново. То навсякъде само главните улици разриват, а като се поразтопи малко тогава и малките улички минават. Дето се вика нас какво ни грее, че булеварда е разчистен като не можем да стигнем до него ?
  2. Рисайзва ги снимките и сега, обаче първо трябва да се зареди цялата страница, което ако има много снимки отнема доста време Търпение му е майката Да колега някой си ги ресаизва но примерно на тази страница половината си ги прави нормални другите обаче си ги остава оригинален размер. Това наистина малко дразни. И със сигурност не е от не заредена страница защото съм го чакал и по 1-2 минути и то си стои все еднакво.А дали проблема не е в моят телевизор?
  3. Значи да разбирам, че с дабъл уишбоун окачването има много по не натоварваща се конструкция и от това пази и съставните си части. Докато при макферсона основната носеща част е един носач и другия носач се пада амортисьора. И по тази логика според мен макферсона натоварва повече амортисиора което след каране по нашите пътища го разбива доста по-бързо отколкото дабъл уишбоуна. Но не съм запознат много с тази материя и затова само гадая.Тези линккове които пусна колегата съм ги гледал, но и от тях единственото нещо което разбрах е, че разликата между двата вида е конструкцията. И както каза преимуществата на Макферсона са, че е по-евтин. А дабъл уишбоуна преимуществото му е това че си променя камбъра.Но това, че Макферсона е по-евтин го разбирам, че е по-евтин за производство, но не и по-евтин за поддръжка.А като гледам че на по-високите класове Мерцедес например са с дабъл уишбоун ме невежда на мисълта, че този вид окачване е много по-здраво и добро от Макферсона. Затова някъде беше споменато, че се слага на по-високите класове автомобили и единствено от ниския клас Хонда Сивик имала такова.
  4. Е да вярно, че за нашите пътища това е най-доброто решение, но от тези двете изброените кое е по-добро или пък са еднакви. Това с джиповете е друга работа, и зависимото окачване си е друга бира.Я сега по конкретно да кажете от тези двете независими окачвания нещо
  5. А с инвалидното право как стоят нещата. В смисъл защото не мога да разбера когато колата се води на инвалид дали плаща някакъв данък за МПС.Питал съм инвалиди с коли и ми казват, че не се заплащал данък. Обаче съм питал в кметството тук на нашия квартал и ми беше отговорено, че когато колата е придобита след брака, тя се водела на двамата. И дори колата ако е на името на инвалида пак се дължало половината данък от другия, защото била семейна собственост. Имате ли някакво мнение по въпроса каква е тази работа и кой крив кой прав?
  6. Потърсих из нета малко информация и честно казано не можах да разбера кое какви предимства има. Каква е разликата освен в конструкцията.Според вас за нашите пътища кое е най-удачния вариант. Кое би издържало повече и защо?
  7. Абе аз ще отида пък дано имам късмет да има някой там, че да се запознаем. !!!
  8. Абе ако аз взема да дойда пеш на OMV утре дали ще ме набие някои и да ме изгони като не съм с Хонда. Че искам да се запозная с някой от съфорумците и да обсъдим това онова.И като цяло утре дали ще има някой на OMV-то.
  9. Значи, не знам какъв проблем може да има в помпата който да се проявява на някаква скорост(обороти). До колкото съм запознат карбуратора не е с ел.помпа ами с механична. Ти си имаш доста запас от бензин в карбуратора.Ако това го прави над някакви обороти примерно. В смисъл като каши над 4500 и да забива муцуната, напълно възможно е в карбуратора да свършва бензина и от това да прави засечката. Обаче ти казваш на скорост от около 100 на 5-та. Това повече ми прилича на някакъв проблем в настройките. Голф-а който карам сега е карбуратор. На газ примерно ми прави подобна засечка като даваш малко газ колата върви. Даваш малко повечко и почва да забива. И като натиснеш повече и почва да върви. Възможно е някой от жигльорите на карбуратора да се е по запушил или да се запушва от време на време. Също е възможно нещо от токовете да го прави.Според мен напълно е възможно да е от настройките, но не съм сигурен. Нека и някой по-разбиращ от мен колега да си каже мнението.
  10. Абе щом на 2-рия зъб превъртя гумата... добре е Ама и аз какво ли разбирам от Хонди Иначе като за Хонда с такъв мотор не знам дали е добре ама сравнение с други от този клас с такава мощност си е пре задоволително.
  11. Ами колега аз преди няколко дена правих такъв ремонт. Верно не беше на хонда, ама се са си двигатели с вътрешно горене и принципа им е един и същ все пак. Първо когато загубиш охладителната течност задължително просто колата да почне да загрява адски бързо. Е ако си на газ като свърши антифриза и след 5 минути и си спрял защото ти замръзва антифриза и няма как да прегрееш колата. На бензин обаче тя си върви все едно е на смукач, защото няма топла вода да се ориентира какво става. Евентуално това задържане на оборотите да се получава от това.загледай се дали бързо ти прави маркучите корави. Ако изчезва антифриза и маркучите не са корави значи имаш пробив в маркучите и изтича навън. Ако пък е гарнитура не винаги е задължително да има балони в разширителния съд като работи колата.А като за начало си дръпни щеката и виж как ти е маслото. Ако е боза значи е ясна работата. Ако пък е що годе добре виж как е капачката за маслото дали има една такава белезникава пяна(маргарин).Провери тези неща и кажи кое на къде е и може да разберем евентуално какво и има на колата.
  12. Незнам дали някой го е написал ту, но аз да споделя, че малко ме дразни това, че форума не ресайзва снимките ами ги показва в оригиналната големина. Преди до колкото се сещам автоматично си ги смаляваше.Ще е добре ако може да се поправи това.
  13. Здравей, колега.И аз в началото като почнах да пиша по форумите и на мен ми се въртяха всякакви схеми за доработки. Честно да ти кажа, дори се чудех дали да не сложа и турбина на мотора на село. Ама така е всеки младеж като мен в главата ти е само мощности, дръпки, турбини и т.н. Сега след 3 години стаж зад волана почнах да се чудя как да реализирам икономия.Та като цяло, няма невъзможни неща. Обаче според мен 1.4 не са най-добрата основа на която може да се надгражда. Ако искаш големи мощности то трябва да хвърлиш един куп пари за да стане нещо по-така. Но като надуваш много с турбината то трябва да почнеш да сменяш и карантията, може и да не сменяш но това значи, че във всеки момент можеш да очакваш колата да роди. Съединителя пък е първото нещо което трябва да подсилиш.Ако пък искаш турбина само заради съскането на турбо колата то тогава можеш лесно да минеш и с под 1000 лева. Обаче всичко трябва да е втора употреба. Обаче там е, че мощността няма да е много по-голяма.Със същите пари обаче можеш да си вземеш по голям агрегат. И тогава като основа няма да имаш 1.4 с 90 коня ами примерно 1.6 със 160 коня. А като за начало са предостатъчни. А като ти омалеят конете и имаш пари доработка, тогава ще надграждаш обаче не от 90 коня ами почваш от 160 коня.Аз смятам, че ще е най-добре, ако си си скътал лев и наистина ти трябва мощност вземи се поогледай за някой B16A2 или пък за някой B18C4 и ще останеш много по доволен от резултата. !!! !!!
  14. Също колега тук има и обяснено буквите към модификацията какво означават. http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D0%A1%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BA
  15. Има със сигурност!Ама, аре утре ще пишем повече... Да наистина е много интересно кои мотори са с кобилици и кои с хидравлични повдигачи. Аз си мисля, че евентуално по-новите модели може да са с хидравлични повдигачи.Утре ще го разискаме и това. Както се казва утрото е по мъдро от вечерта.
×
×
  • Създай нов...