-
Мнения
39 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Torque
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 24.02.1989
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
-
На някой му е измръзнал мозъка от рязкото спадане на температурите. То дано и у Варна не ни изненада щото ако стане като миналата година ще е голяма работа. И всичките ще сме много изненадани отново. То навсякъде само главните улици разриват, а като се поразтопи малко тогава и малките улички минават. Дето се вика нас какво ни грее, че булеварда е разчистен като не можем да стигнем до него ?
-
Рисайзва ги снимките и сега, обаче първо трябва да се зареди цялата страница, което ако има много снимки отнема доста време Търпение му е майката Да колега някой си ги ресаизва но примерно на тази страница половината си ги прави нормални другите обаче си ги остава оригинален размер. Това наистина малко дразни. И със сигурност не е от не заредена страница защото съм го чакал и по 1-2 минути и то си стои все еднакво.А дали проблема не е в моят телевизор?
-
Значи да разбирам, че с дабъл уишбоун окачването има много по не натоварваща се конструкция и от това пази и съставните си части. Докато при макферсона основната носеща част е един носач и другия носач се пада амортисьора. И по тази логика според мен макферсона натоварва повече амортисиора което след каране по нашите пътища го разбива доста по-бързо отколкото дабъл уишбоуна. Но не съм запознат много с тази материя и затова само гадая.Тези линккове които пусна колегата съм ги гледал, но и от тях единственото нещо което разбрах е, че разликата между двата вида е конструкцията. И както каза преимуществата на Макферсона са, че е по-евтин. А дабъл уишбоуна преимуществото му е това че си променя камбъра.Но това, че Макферсона е по-евтин го разбирам, че е по-евтин за производство, но не и по-евтин за поддръжка.А като гледам че на по-високите класове Мерцедес например са с дабъл уишбоун ме невежда на мисълта, че този вид окачване е много по-здраво и добро от Макферсона. Затова някъде беше споменато, че се слага на по-високите класове автомобили и единствено от ниския клас Хонда Сивик имала такова.
-
Е да вярно, че за нашите пътища това е най-доброто решение, но от тези двете изброените кое е по-добро или пък са еднакви. Това с джиповете е друга работа, и зависимото окачване си е друга бира.Я сега по конкретно да кажете от тези двете независими окачвания нещо
-
А с инвалидното право как стоят нещата. В смисъл защото не мога да разбера когато колата се води на инвалид дали плаща някакъв данък за МПС.Питал съм инвалиди с коли и ми казват, че не се заплащал данък. Обаче съм питал в кметството тук на нашия квартал и ми беше отговорено, че когато колата е придобита след брака, тя се водела на двамата. И дори колата ако е на името на инвалида пак се дължало половината данък от другия, защото била семейна собственост. Имате ли някакво мнение по въпроса каква е тази работа и кой крив кой прав?
-
Потърсих из нета малко информация и честно казано не можах да разбера кое какви предимства има. Каква е разликата освен в конструкцията.Според вас за нашите пътища кое е най-удачния вариант. Кое би издържало повече и защо?
-
Абе аз ще отида пък дано имам късмет да има някой там, че да се запознаем. !!!
-
Абе ако аз взема да дойда пеш на OMV утре дали ще ме набие някои и да ме изгони като не съм с Хонда. Че искам да се запозная с някой от съфорумците и да обсъдим това онова.И като цяло утре дали ще има някой на OMV-то.
-
Значи, не знам какъв проблем може да има в помпата който да се проявява на някаква скорост(обороти). До колкото съм запознат карбуратора не е с ел.помпа ами с механична. Ти си имаш доста запас от бензин в карбуратора.Ако това го прави над някакви обороти примерно. В смисъл като каши над 4500 и да забива муцуната, напълно възможно е в карбуратора да свършва бензина и от това да прави засечката. Обаче ти казваш на скорост от около 100 на 5-та. Това повече ми прилича на някакъв проблем в настройките. Голф-а който карам сега е карбуратор. На газ примерно ми прави подобна засечка като даваш малко газ колата върви. Даваш малко повечко и почва да забива. И като натиснеш повече и почва да върви. Възможно е някой от жигльорите на карбуратора да се е по запушил или да се запушва от време на време. Също е възможно нещо от токовете да го прави.Според мен напълно е възможно да е от настройките, но не съм сигурен. Нека и някой по-разбиращ от мен колега да си каже мнението.
-
Абе щом на 2-рия зъб превъртя гумата... добре е Ама и аз какво ли разбирам от Хонди Иначе като за Хонда с такъв мотор не знам дали е добре ама сравнение с други от този клас с такава мощност си е пре задоволително.
-
Ами колега аз преди няколко дена правих такъв ремонт. Верно не беше на хонда, ама се са си двигатели с вътрешно горене и принципа им е един и същ все пак. Първо когато загубиш охладителната течност задължително просто колата да почне да загрява адски бързо. Е ако си на газ като свърши антифриза и след 5 минути и си спрял защото ти замръзва антифриза и няма как да прегрееш колата. На бензин обаче тя си върви все едно е на смукач, защото няма топла вода да се ориентира какво става. Евентуално това задържане на оборотите да се получава от това.загледай се дали бързо ти прави маркучите корави. Ако изчезва антифриза и маркучите не са корави значи имаш пробив в маркучите и изтича навън. Ако пък е гарнитура не винаги е задължително да има балони в разширителния съд като работи колата.А като за начало си дръпни щеката и виж как ти е маслото. Ако е боза значи е ясна работата. Ако пък е що годе добре виж как е капачката за маслото дали има една такава белезникава пяна(маргарин).Провери тези неща и кажи кое на къде е и може да разберем евентуално какво и има на колата.
-
Здравей, колега.И аз в началото като почнах да пиша по форумите и на мен ми се въртяха всякакви схеми за доработки. Честно да ти кажа, дори се чудех дали да не сложа и турбина на мотора на село. Ама така е всеки младеж като мен в главата ти е само мощности, дръпки, турбини и т.н. Сега след 3 години стаж зад волана почнах да се чудя как да реализирам икономия.Та като цяло, няма невъзможни неща. Обаче според мен 1.4 не са най-добрата основа на която може да се надгражда. Ако искаш големи мощности то трябва да хвърлиш един куп пари за да стане нещо по-така. Но като надуваш много с турбината то трябва да почнеш да сменяш и карантията, може и да не сменяш но това значи, че във всеки момент можеш да очакваш колата да роди. Съединителя пък е първото нещо което трябва да подсилиш.Ако пък искаш турбина само заради съскането на турбо колата то тогава можеш лесно да минеш и с под 1000 лева. Обаче всичко трябва да е втора употреба. Обаче там е, че мощността няма да е много по-голяма.Със същите пари обаче можеш да си вземеш по голям агрегат. И тогава като основа няма да имаш 1.4 с 90 коня ами примерно 1.6 със 160 коня. А като за начало са предостатъчни. А като ти омалеят конете и имаш пари доработка, тогава ще надграждаш обаче не от 90 коня ами почваш от 160 коня.Аз смятам, че ще е най-добре, ако си си скътал лев и наистина ти трябва мощност вземи се поогледай за някой B16A2 или пък за някой B18C4 и ще останеш много по доволен от резултата. !!! !!!
-
Също колега тук има и обяснено буквите към модификацията какво означават. http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D0%A1%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BA
-
Има със сигурност!Ама, аре утре ще пишем повече... Да наистина е много интересно кои мотори са с кобилици и кои с хидравлични повдигачи. Аз си мисля, че евентуално по-новите модели може да са с хидравлични повдигачи.Утре ще го разискаме и това. Както се казва утрото е по мъдро от вечерта.