-
Мнения
222 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
18 NeutralОтносно Just'Do'It
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
HONDA ACCORD 2.4 TOURER I-VTEC
-
Пол
Мъжки
-
Място
Асеновград
Последни посетители
5388 профилни разглеждания
-
Има как да стане този фактор ;) . Наложи ми се да сменям задните накладки. След свалянето им установих, че някой Германски индианец е сложил накладки с пъпка, при положение, че цилиндърчето няма съответното място за пъпката. Така монтирани и диска и накладките се износват под някакъв ъгъл. Отделно имах ядовете с корозиралите цилиндърчета, но старателно ги почистих и смених цялата течност в системата.
-
Здравейте, при мен също го има този проблем, ако мога така да го нарека. При мен се появява при много топло и при много студено време (при отваряне и при затваряне). През останалото време си работи без проблеми.
-
Здравейте. При мен от неравности (когато колата се поклаща странично) имаше еднин шум между хлопчене и леко тропане. Закарах колата в сервиз на приятел, там я вдигнахме на подемник. Сам забелязах доста голям луфт в тампоните на стабилизиращата щанга. След подмяната на тампоните и биалетките, предницата стана доста стегната и хлопането изчезна. Дано да съм бил полезен, поздрави.
-
Здравей, колега. Напълно съм съгласен с теб за правилото, но така го написах с обяснения, за да е по-разбираемо, когато си застанал пред предният капак. Колкото до гърловината, да само тя се отделя от стойката (моя грешка, че не съм пояснил).
-
Здравейте на всички. Преди смяната на първите ми габарити прочетох във форума, че от под калника се сменят габаритите, така направих и аз. След смяната потърсих друг вариант, защото при този има предпоставка от счупване на някоя щипка и другото което е избърсваш цялата мръсотия, която се крие там. За левият край, където са казанчетата за хидравликата и стъкло-миещото. Изваждам казанчетата от стойките им и също така свалям капачката за ксенона или обикновеният фар, така се освобождава местенце (по-тясно е от десният край). За десният край само отвивам капачката за фара и така се освобождава място, дори не ми се налага да свалям акумулатора. Дано да съм полезен на някой колега, на който му предстой такава смяна, поздрави.
-
Здравей, колега. Имал си късмет, ако стартера ти е бил митсуба. Нямат ремонтен комплект. Моят се прецака и се наложи да сложа втора употреба.
-
Да с 2.4 мотор е. Мина ми през ума, че затова при мен са други цифрите.
-
Здравейте, стана ми интересно, защото на скоро сменях ремъка. При мен надписите са 7РК 1750, не мога да приложа снимки, защото са ми твърде големи снимките (дори след изрязването им). Ако успея ще добавя по-късно, поздрави.
-
Колега, ако случайно направиш двата теста, дали можеш подробно да опишеш процедурата? Ще съм много благодарен, защото ми е любопитно как точно се правят. Аз лично си проследявах кабелите и всичко си е по местата. Светлинния индикатор си реагира, когато се пъхне колана, но си остава притеснението. В началото си мислих, че предишния собственик също го е изключил.
-
Здравей, колега и при мен е същото положение (липсва пискането, като боднеш и завъртиш ключа). Не ми е проблем, притесненията ми са относно изправността на системата. Бях в Бултрако за подмяната на дефектните въздушни възглавници. Никой не ми спомена, че нямам звуков сигнал или друг проблем по системата. Дано всичко да си и е наред, поздрави ;).
-
Здравей, мога да ти дам координати на една морга от Бургас с много приемливи цени. Миналия ден си поръчах реле за климатроника и човека без уговорки ми го предложи за 10лв. Denso (нов около 80-100лв.) Ако решите може да ми пишете на лично за да ви дам координати и да попитате за стопове, поздрави.
-
Както бях писал по-горе, мойте аргументи са, че шлайфах главата и клапаните са регулирани наново. Замерих ги с пластинки и са на ръба в долна граница. С автомат съм и когато пусна спирачката колата започва да се мъче да потегли. Преди ремонта това нещо го нямаше. Нека някой който има информация какво е поведението на работа на двг в долна и в горна граница на клапаните да сподели.
-
За мен единственото което довежда до тези ниски обороти си остава реглажа на клапаните. Доводите ми са в това, че преди да ми се наложи шлайф на главата колата работеше равномерно, като часовник и нямаше това предърпване при потегляне. Единствената промяна е регулирането на клапаните. Проверих ги в какви стойности са и се оказаха в долна граница. Искаше ми се да увелича малко разтоянието, но се отказах за да не объркам нещо и я оставих така. След това почистих дросела, ефекта беше за кратко и после пак започна да държи ниски обороти около 620обр. Пускам климатроника и всичко се нормализира с оборотите.