Jump to content

rafalatezz

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно rafalatezz

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 5.09.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Мерси!Утре пак ще пробвам пък да видим.
  2. Здрасти на всички!Днес се пробвах да сменя крушките на габаритите на хондата си ,но освен да се издера ръцете друго не постигнах.Пише в книжката , че се завърта зъбчатката ама не ще.Завъртам цялата пластмаса на габарита но не излиза.Нещо го спира? Ако може някой да ми даде съвет как става по-лесно цялата процедура?Мерси!
  3. Ле ле верно си изтормозил животинката Ще трябва скоро и аз да го направя !!!
  4. тц тц тц тези японци ме озадъчават??за какво са ми сложили това 220 на циферблата?Явно за красота...и за пестене на материал за различните мотори...карах ауди 80 преди това 210 си вдигах.верно 90 коня беше ама купето пък е тежко...
  5. Момчето което ми докара колата каза че по германските магистрали е вдигнал 180.Ако може да му се вярва значи наистина нещо може да не е на ред.Тогава си е била със стария ангренаж...
  6. за да не ти дишаме саждите от ауспуха, кефиш ли се когато спреш до някой автобус който ти пълни купето с дим ? не знам дали си заглеждал софия от страни, но се получава един кафяв облак (гъба) около нея, знаеш ли защо ? защото на никой не му трябва катализатор в тази мизерия, дайте да умрем от гъзария !махнеш ли катализатора ако е здрав, колата ти само ще върви по малко и ще харчи повече ! смени бензиновия филтър и сипи STP както те посъветваха колегите и тествай на 4-та ! хондите под 100 коня вдигат повече на 4-та от колкото на 5-та...Щом така ми се скара определено няма да пипам катализатора!Ще пробвам другите методи
  7. какво общо имат 4-те души с максималната скорост ?Сигурно е имал предвид че с 1 човек ще вдигне 180 ))))
  8. ако ме светнеш как се промива горивен филтър може и да се пробвам.мерси за съветите
  9. верно е 4е бавно става набирането на 5-та ама колкото и коли да съм имал до сега бавно ама са опирали максимума.Интересното,обаче е че доста бързо стигам до 140 без проблем и без грам вибрации и като лепне 150 на 4200 оборота не ще и не ще.Какво е това чудо не знам!
  10. Да уточня! Ръждясали са ми почти всички болтове по двигателя,помпата където отделяла съединителя(намира се точно зад радиаторната решетка,едно такова издължено ако не са ме излъгали),корозирал е и блока от който излизат газовете от двигателя.Абе има си ръжда и по алуминия.Какви са тези препарати австрийски против сняг не знам ,но много интересно как по купето няма грам ръжда а ина4е по алуминия на двигателя има корозия.Ще гледам да сложа снимка тези дни....
  11. Имам някои ръждясали места по двигателя.С какво да ги третирам?Ако може направо да ми препоръчате конкретни продукти.Мерси!
  12. Колеги,пробвах въртежа на сухо и подскачането го нямаше.Интересна работа.
  13. Като форсирам на първа и искам да врътна гуми цялата предница подскача.Някой да може да ми каже от какво се получава?P.S.Появи се днес на мокро!!
  14. мерси на всички.ще се мъча тези дни
  15. и аз така си мисля и май ще трябва да се сменят крушки.Ако някой знае как и какви ще съм благодарен да ме улесни
×
×
  • Създай нов...