-
Мнения
264 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно demon89
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 21.08.1989
Profile Information
-
Кара
Prelude F20A4, Concerto D16Z2
-
Пол
Мъжки
-
Място
plovdiv
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
4319 профилни разглеждания
-
като гледам по снимките уж не са дълбоки надиранията, за жалост няма как да ги видя на живо преди да ги купя, и ако скоро не намеря в Пловдив джанти които да ми грабнат окото, ще се заигравам с тези.По клипове за възстановяване на джанти гледам,че освен кит полвзат и Filler Primer което нямам никаква идея какво е , нещо като течен кит може би...
-
Здравейте голеги, набелязал съм си едни джанти 2ра ръка и имат известни забележки ( надиране по ръбът). Интересува ме някой дали се е заигравал да си ремонтира подобно нещо и най вече какви материали е ползвал. Ето и снимки на проблема ( за жалост на снимката джантата е и доста мръсна). Положението с останалите 3 джанти е горо-долу същото....
-
Здравейте колеги, отскоро се появи този проблем,че самият лост започна да се движи по трудно на ляво и на дясно, и ако го дръпна на ляво( без да включа на първа) не се връща сам посредата освен ако аз не го върна.Имете ли идея от какво може да е и как да се оправи.
-
rusco благодаря за изчерпателния отговор, точно поради тези "нови акумулатори" ме е яд,че преди 4 години продадох една от колите с оригиналния акумулатор на кончертото ми от 1994 година който не беше виждал зарядно през живота си ,а съм го бутал не 1 и 2 пъти поради забравени фарове и т.н mx rider с друг акумулатор нямах време да пробвам,но при това палене на много тънък косъм, изгасянето на всички лампи по таблото дакато пали, ресетването на всички настройки на сд-то и т.н. няма от какво друго да е.Даже и ГИ-то се видя в чудо на 2 пъти
-
Здравейте, за жалост без никакво боледуване и без признаци за проблеми акумУлатора сякаш получи инфаркт и реши че ще мре.При замерване с мултицет си показва 12,5.6 без натоварване ,но при палене пада до 6 волта и общо взето колата пали на магия и фантазия.Днес като ходих да го погледнат момчето от магазина ми каза,че леглото за акумУлатора било като за 62 амперов т.е от по едричките,а на сервизната книжка и другите документи го дават да е 52-55 ампера. Въпроса е проблем ли ще е да сложа 62 амперов,ще се зарежда ли както си трябва и т.н и вие с какви сте? Мотора е F20A4,предварително благодаря П.С. пробвах да го заредя и ефект от това нямаше никакъв,още първото палене си беше проблемно,акумолатора е необслужваем Berga 54 ампера
-
след като се реших да сменя дисплея на таблета си,реших да му намеря и подобаващо място Идеята беше таблета да се ползва както за мултимедия така и за навигация понеже има вграден GPS като CD-то задължително си остава в колата. Поради липсата на свободно време ``проекта`` (много големи кавички) се разпростря в 4 дни каране на колата с всевъзможни стърчащи кабели и караний откъм централната конзола Както и да е, в няколко стъпки .... 1-демонтаж на конзолата която държи cd-то и тази покрай скоростния лост 2- изрязване с сълзи на очите на гнездада на пепелника и запалката за да се намести на тяхно място cd-то 3- Трябваше нещо все пак да подпира таблета изодзад и решението ми беше плексиглас изрязан на око в подходяща форма тада пасва плътно на конзолата и боядисан в черно 4- залепяне на велкро ленти(мисля ,че така се казваха тия лепките) с цел таблета да си остане преносим , да е жив и здрав този който ги е измислил 5- събиране и окабеляване на целия панаир.....
-
Свалих я гадината и наистина четките са свършили както и лагера леко стърже такаче и той си заминава,но за жалост няма да се размина без намеса на майстор тъй като 2 от четките са точкованиа това се правело с някакъв си срециален поялник до колкото разбрах.За това точковане ми казаха,че повече от 2лв няма да ми вземат,а лагера бил 4-5лв + 12лв четки общо ремонта ми ляга 20лв грубо ,а по сервизите за същото нещо за кончертото олекнах с 60(по спомен )
-
Здравейте, от вчера стартера се сбогува с мен.При опит за палене се чува само цъкане и до там,на бутане пали още на първия метър ама... Та въпроса ми е има ли нещо по специфично по свалянето и разглабянето,за сега съм взел нови четки и дано се окаже само от тях проблема. Другия ми въпрос е каква е тази дупка до номера на двигателя и каква и е идеята Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
-
уж няма течове,нито вътре мокри нещо нито губя течност Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
-
при следващите дъждове ще видим ефекта макарче до сега все съм правил това което казвате и не съм имал пробеми до предния път.Тия дни ще намеря време и да сваля решетката под чистачките за да обера квито боклуци има там Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
-
миналата седмица беше на автомивка колата и уж ги минаваха с разни препарати ама.... ще пробвам пак пък дано се оправи положението Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
-
Здравейте колеги, в снощните дъждове забелязах,че имам някакъв сериозен проблем с изпотяването и не знам от какво може да е.Прелюда няма климатик и до колкото знам няма и филтър на купето а дори на максимална скорост на парното стъклото се изсушаваше до по-малко от половината.Правих парното да духа на топло,студено и средно положение а ефект нямаше,също така и клапата не циркулация не съм я затварял.Ако можете да дадете някакъв съвет ще съм благодарен
-
Форсирай колата на място и виж от къде ще тръгне да тече.Огледай и маркучът към кранчето на парното все пак антифризът минава и по-назад от двигателя