Jump to content

darshan

Фен
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно darshan

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 17.06.1979

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    sofia
  1. Само да се похваля, вчера монтирахме клетката на едно CR-V 2000cc i-vtec ,2009-та, показа 7,2 среден разход, градско - софийско! При нормални 10, който е с такава кола, знае за какво говоря, и това без да е включен компа, който още не е монтиран към системата
  2. Колеги, какво значи, "мълчи си"? Нали не очаквате да постна чертежи и подробно ръководство как да си го направите сами?! То аз и да искам, пак не мога, защото не съм толкова детайлно запознат. Казах, който иска , давам му телефона на човека, който го прави. Той ще прецени какво ще ви обясни и т.н. И да, за притеснение си е, като се има предвид ,че скоро бензинът ще мине 3 лева
  3. Работи си генераторът, и още как, докато тук се обяснявате, кое е възможно и кое , не няколко таксита го монтираха, както и един камион, с тенденция собственикът на фирмата за камиони да го сложи на всичките, щото си представям колко гориво се спестява при камионите, там 30 % са доста сериозен показател, като се има предвид колко хиляди километри навъртат. Не знам за китайския вариант, но българския, който се поставя в София, излиза към 500 лв, за лека автомобил! И работи със всякакво гориво, колкото и да ви е чудно, дори с метан! Сметнете при икономия 30 % за колко време се избиват тези пари..А колкото до това дали вреди на двигателя, ще ви кажа само, че от скоро в София предлагат услуга, чистене на двигател с водород...та, с това генераторче, поне няма да ви се налага да го чистите от нагар. Друг голям плюс е намаляването на вредните емисии, в резултат на по-доброто изгаряне на бензина. На еко ангажираните това не би трябвало да им е безразлично. Все пак, ако искате повече информация, ще ви пратя телефона на инженера, който го прави. Пишете на лични
  4. Здравейте колеги, аз имам сходен, но по-странен проблем. Помпата ми работи когато вклщча да п-ръска на задното стъкло, а на предното не ще, не бръмчи даже. Имате ли идея, дали е от лостчето?
  5. И все пак, системата работи Ако щете вярвайте. Мога да ви дам координати на човека, да я видите в действие, мога и клипче да направя, ама не ми се занимава. В щатите продават такива системи и хората си карат колите с тях, да не говорим за камионите каква далавера е. К'ви пари в пликове, к'ви измами??? Много параноично го давате, бе пичове, или просто лаф да става... )) Никого не убеждавам, просто излагам фактите.Ето ви и линкове с подобна, която се продава в САЩ - http://www.hydrogen-generators-usa.com/ , http://www.fuelfromh2o.com/ , http://www.makefreegas.com/ -има още много, питайте гугъл та, там си пише, че системите им работят с двигатели на всякакво гориво.
  6. HHO HYDROGEN GENERATOR SYSTEMНаправете колата си по-мощна, по-икономична, по-екологична!Вече има система, която Ви позволява да постигнете всичко това намного ниска цена. Просто използвайте обичайното гориво с водороденгенератор, създаден в колата Ви от нашите Решение - водород като добавкаИзгарянето на водород или oxyhydrogen (HHO) в допълнение къмбензин или дизелово гориво увеличава пробега и намалява разходите.Около 1970 г., Джон Браун(българин, емигрирал в САЩ) разработилтехнология, която позволява колата да гори по-ефективно горивото,като същевременно повишава емисиите на CO2. В устройството наБраун, водороднокислородна смес (наречена "Газта на Браун") еобразувана от електролиза на вода, която се подава в двигателя.Системата подобрява емисиите на CO2 и намалява разхода на гориво.Генераторът HHO позволява производството на водород чрезелектролиза на вода, като се използват реагенти: дестилиранавода, електролит и 12/24V DC ток от акумулатора на колата.Водната електролиза е разлагане на вода (H2O) в кислород (О2) иводород(H2), чрез електрически ток, които се отделят във водата.Източника на електрическа енергия е свързан с два електрода,изработени от специална неръждаема стомана, които се поставят въвводата(електролита.Получената сума от водород е два пъти размера на кислорода, като идвата газа са пропорционални на общия електрически заряд, който епротекъл чрез вода.Един литър дестилирана вода позволява работа на колата над 1000км.Необходимо е само всеки месец да се проверява нивото на водата вгенератора и да се презарежда.Предимства на HHO технологията:Тази технология показва следните резултати във Вашия автомобил набензин или дизел (газ или метан):1. Спестява до 30% реално използвано гориво. Това е валидно кактоза извънградско, така и за шофиране в града.2. Увеличава мощността и ефективността на превозното средство.Колкото повече гориво изгаря, толкова повече двигателят намаляваемисиите на СО2 в атмосферата. Отстраняването на замърсяването идруги вредни отпадъци, които изхвърлят нашите двигатели отпада.Какво лошо има в това да направим нещо добро за околната среда?3. Намалява температурата на двигателя. Също така удължава животана двигателя , тъй като намалява триенето и износването му. Следкато Вашата кола премине на водата, тя ще засили мощността иефективността си.4. Двигателят ще работи в много по-добър температурен режим.5. Премахва въглерода в двигателя и предотвратява бъдещовъглеродно натрупване.6. По-нисък шум от двигателя - водородния ефект в горивния цикъл.Двигателят ще звучи много по-тихо отпреди, това се дължи на по-доброто горене в двигателя.7. Увеличава продължителността на живота на двигателя.И, ... тази технология е безопасна?Процесът е много безопасен, тъй като HHO газ се добива припоискване равномерно от водата, за разлика от по-големите обемина чист водород, които са лесно запалими. Генераторът произвеждаводород, когато колата се нуждае, като не се използват резервоариза съхранение на водород. Тази система не променя Вашия двигателили всяка друга част на колата. Тя е аксесоар и допълнителнасистема, която може да бъде сложена или отстранена за минути безникакво затруднение. Тя действа само като добавка за увеличаванена ефективността при разходване на гориво.Но няма ли да повреди колата?Ние често чуваме този въпрос и отговорът е Не. .. Причината?Отговорът е прост:На първо място, генераторът HHO не променя двигателя или коятои да е друга част на колата Ви. Той е аксесоар и допълнителнасистема, която може да бъде сложена или премахната за минути безникакво затруднение. Устройството дава възможност за подобряванена условията на работа в двигателя. Водородът осигурява по-пълно изгаряне на горивото в двигателя, намалявайки шума ималките вибрации в отделните части (напр. чисти бутала иклапани). Системата увеличава мощността на двигателя, което правиускорението по-лесно, следователно няма да се налага да натискатепедала много, за да поддържате скоростта.Какво означава HHO?HHO се състои от две части водород и една част кислород. Това еидеалното съотношение при горене на водорода.Каква ефективност ще получим?Повечето потребители имат икономии 20-30% от разхода на гориво.Има много случаи на по-високи резултати.Какво предимство дава HHO газ, когато се използва като двигател свътрешно горене за допълнително гориво?Има много предимства. HHO газ намалява разхода на гориво чрезповишаване на октановото число и принуждаването на горивната базада гори по-пълно и ефективно. Високото октаново число ще доведедо увеличаване на мощността. По-високото октаново число, повечетоконски сили и ефективното запалване на горивната база е равно наповече км/ литър. HHO гориво на практика помага и за по-нататъшноизчистване на въглерода вътре в двигателя. HHO вредни емисии сачиста вода. Така че, можете да спестите гориво и пари и да спаситеоколната среда.Хибридната система за гориво по-податлива ли е на ръжда иликорозия?Не. Изкопаемото гориво [газ или дизел] произвежда достатъчнотоплина по време на горенето за изпаряване на получената пригоренето на HHO вода и я отвежда навън през ауспуха.Може ли тази система да подобри експлоатационните характеристикина колата?Да, инжектирането на HHO в двигателя с вътрешно горене ще помогнев почистването на вътрешните части, докато двигателят работи. Товаще повиши въртящия момент и мощността и ще намали въглеводороднитезамърсители изпускани във въздуха чрез ауспуха. Водородът изгаряпо-бързо и по-чисто, отколкото газта или дизеловото гориво вдвигателя. Това прави автомобила да върви по-гладко, по-дълго, по-малко загрят, и по-ефективно от всякога.Работи ли с дизел, бензин, пропан или метан?Да, работи с всички превозни средства с двигател с вътрешногорене.Дали водородният генератор причинява вреда на двигателя вкраткосрочен или дългосрочен план?Не, водородният генератор не създава никакви проблеми вдвигателите.Защо производителите на автомобили не въвеждат тази технология натекущите превозни средства?Докато цените на горивата са относително ниски, има малкофинансови стимули за тази система. Нито производителите на петрол,нито правителството искат да видят индустрия за милиарди долариунищожена. Петролните компании отчитат по-големи печалби, от коятои да е друга промишленост на земята.Какъв тип рутинна поддръжка е необходима?Пълнене на резервоара с дестилирана вода, ако е необходимо. Навсеки 1000 km ще трябва 1 литър вода(за двигатели до 2000 куб.см.).На всеки 6-12 месеца в зависимост от размера на употреба, сепрепоръчва да се отцеди и промие системата и да се напълни сдестилирана вода и електролит. Износването на електродите есъизмеримо с продължителността на експлоатация на автомобила.Какъв електролит е използван?Най-добрият електролит е КОН (калиева основа), много евтин и лесенза намиране.Водата ще замръзва ли през зимата?Не, ако се добавят около 15-20% алкохол в резервоара, за да сеизбегне замръзване през зимните месеци.Ами ако не използвам дестилирана вода в генератора?Дестилираната вода е основно чиста вода. С други видове водакато чешмяна вода, минерална вода, езерна вода, морска вода ит.н., генераторът ще работи, но те бързо ще превърнат електролитав "мръсотия", това се дължи на минералите и примесите въвводата. „Мръсният” електролит ще изгради в генератора плочи,които ще действат като изолатор и застрашат работата на HHOгаза. Същото се отнася и за много други видове катализатори,особено катализаторите, съдържащи натрий, като сода или натриеваоснова. Натрият бързо ще замърси електролизните плочи и ще попречивеществото да бъде ефективно.Може ли водородният генератор да се взриви?Не. Производството на водород се прави по поръчка. Ще имаводород, само когато колата е в движение. За разлика от газовитерезервоарите под високо налягане(пропан/бутан, метан), има самоедна минимална част от водород под ниско налягане в тръбопроводитена системата.Има ли случай на инцидент, в който водородният генератор ще севзриви?Абсолютно не, всичко, което има е вода и електролит.Предлагат ли се на пазара други подобни устройства?Да, в САЩ на много автомобили са монтирани подобни системи.Повечето от тях са произведени в Китай, Естония и др. и са съсзначително по-ниска ефективност и надеждност, въпреки че седоставят в България на доста по-висока цена.Има ли монтирани вече устройства и на каква цена?Да. Досега са монтирани такива устройства на автомобили:Мерцедес(дизел), БМВ(газ), ОПЕЛ(дизел), Рено(бензин),Тойота(метан)и др. Всички вече монтирани устройства потвърждаватпосочените по-горе резултати.
  7. Колеги, написах ви, ако имате въпроси изпратете ми имейла си на лични съобщения, ще ви изпратя необходимата информация, както и телефон за връзка с човекът, който се занимава с тази система Казах ви ,че му отне години да я усъвършенства и в момента работи много добре, без да е дала дефект, като е инсталирана на няколко автомобила. Аз с една проста сметка изчислих, че за 10 000 км, се избива инвестицията, че и сте на далавера от тазя интервенция. Всички се чудите как да вдигнете няколко коня, е има как, колкото и абсурдно да ви звучи, освен това ставате по- екологични и ви излиза по- евтино. Сами си преценете. Аз просто споделям информация, и понеже карам хонда, я споделям тук. Не съм писал по други сайтове....за сега
  8. Здравейте, колеги! Попрочетох какво сте изписали по темата. Нормално е да сте скептично настроени към тези системи, но имайте предвид, че има и такива, които работят! И то работят много добре и безопасно. Можете да се убедите с очите си, ако ви интересува. Мой роднина, (това да не вземете да се е*авате сега, нито ви агитирам, нито ви карам да правите каквото и да билоот години се занимава с тази технология и вече е във фаза, в която има стабилна и надеждна горивна клетка, монтирана е на няколко звтомобила, включително с дизелов двигател и такъв с метан. Системата намалява разхода около 30 % и вдига мощноста с около 20 %. И на мен ми се струваше майтап работа, ама не е. Та, ако някой се интересува да ми пише лично съобщение, ще му изпратя информация, и ще го свържа с човека. Благодаря за вниманието!
  9. darshan

    Fit

    http://automobiles.honda.com/2009-fit/
  10. Да, най-добре иди при някой, който разбира от Хонда, може пък да е нещо не толкова скъпо като ремонт, и пак да си на далавера, щото наистина ми се струва малко евтина. ако си от София закарай я при Омбре Тук всеки така ще ти каже. ако пък не ти я дадат да я караш на майстор, зае*и
  11. Усеща си се като набираш плавно и в един момент те "ритва" леко педалът на газта...и з звука на двигателя се усеща промяна За пушенето, и аз мисля ,че си е нормално в тоя клинч навън, поне догато загрее малко. Все пак виж ауспуха на колата, моят си е с цвета на метала от който е направен, чистичък А червена лампа няма тоя модел...Поне при мен не е светвала.
  12. Аз имам абсолютно същата кола, със същия двигател. Двигателя е витек (икономичният), не гледай, че не пише така е с този модел. Цената ми се струва маалко ниска, ама то си зависи от състоянието на колата и километрите. Много приятна кола, върви доста прилично и не харчи нного, тоЗи двигател така е измислен Лампа на витека няма, има за икономията , която свети до около 2500- 2700 оборота на двг и ако не я настъпваш. При плавно набиране свети зелено до 120 на 5-та, но не е индикатор за витек-а. По-опитните колеги да кажат, но не ми се струва нормално да ти духа от щеката (може и да греша), а и щеката извадена ли беше ?! Ако да, защо? За газта... аз лично не бих сложил... И не мога да го коментирам Ти покара ли я тая кола?Успех в търсенето на (сега видях, че е втората ти) хонда и намирането и!
  13. Гледай сега, и на мен не ми тръгна вода от дюзите веднага като проработиха помпите. Топла водичка му е майката, не се отказвай! И на мен не ми се вярваше, че ще стане, но след ммного бръмчене, упорито поливане с топла вода и надежда, лека полека взе да църка. Полей и самите дюзи, и маркучите. гледай да го направиш по обяд, когато е най-топло. На мен първо ми се отпуши отпред, задната започна да пръска след около половин час. Успех ! п.с. Забравих да кажа, че не съм свалял никакви подкалници, поливах си отгоре и в казанчето, и моето беше пълно, не пречи !
  14. Странно... Карам същия модел, имах подобен проблем, смених филтъра и започна да духа поне 2 пъти по силно. Като сложа парното на мах, ще получа топлинен удар Да не би термостата да е бъгав и да ти отваря твърде рано ...Или глупости дрънкам
  15. Благодаря за отговорите! Разреших проблема по най-простия и логичен начин. Открих топлата вода! 3 кофи топла вода в казанчето, нищо , че прелива, взех една празна бутилка от спрайт, запуших с гърлото и казанчето, и стисках отгоре, да размърда течността. След 3-тата кофа помпите почнаха да бръмчат Все още обаче от дюзите нищо... 3-4 бутилки топла вода по маркучите и дюзите и яростно дърпане на лоста, дори хванах един клошар да помага, хаха. Накрая започна да църка След това изразходвах каквото беше в казанчето, купих си качествена ( дано е !) течност и я разредих, така че да издържа на - 30. Надявам се да съм си решил проблема, че е отвратително без течност, за 500 метра стълото става на Г*З ,така че ако ви се наложи, преоткрийте топлата вода п.с. Забравих да поясня,направих го в най-топлото време от деня и използвах гореща вода !
×
×
  • Създай нов...