Jump to content

koyota

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно koyota

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Мерси, колега! До сега не е правена такава конверсия, поне в БГ, а момчето за което говориш е Ludiagsm но и той не го е правил(поне не в този вид). Общо взето не излизам от БМВ форума(голяма секта сме и ние), но там няма много инфо, само от чужди сайтове и форуми се информирам.
  2. Aа, шпер си имам Обаче за турбото, не ми харесва идеята за турбо лагЕто малко снимки на любимата(макар да не е Хонда, може да ви хареса )
  3. Ще намериш, ще намериш! Аз имам едни, които ще са ми излишни Колега, дай един телефон!
  4. Ами те 200 кс няма как да дойдат само от модването на блока ! 1. Ще ти трябват инжектори по-големи от оргиналните 100%2. Ще ти трябва друга електроника3. Евентуално бензинова помпаДо тук си на 1000 лв поне за 3-те нещаОО, поварвай ми знам много добре, но сега търся железата. Ако трябва да сумирам проекта в най-добрия случай, ако си намеря частите на старо(бутала, биели, колянов вал) ще отида на около 3500 лв. и като добавя още 1000 поне за допълнителни разходи....
  5. Всъщност търся биели, които са с определена дължина-138 мм. Прочетох, че Хонда използват биели с тази дължина и за това попитах тук. По принцип ми е ясно, че колкото са по-леки железата в мотора ми, толкова е по-пъргав, но когато нямаш пари да го направиш както трябва, си готов на компромиси. Иначе се продават за 900$ и бутала за още толкова, но малко се обезмисля проекта! В карайна сметка, ако всичко е както си мисля ще стигна макс. 200 коня, което не е много повече от 140. Ако ще инвестирам сериозна сума, по-добре да е за турбо конверсия!
  6. Ще съм ти благодарен ако постнеш някакви линкове, колега!
  7. Здравейте колеги, За пръв път пиша във вашия форум, но от доста време го следя. Аз самият съм имал 2 хонди(Civic и Accord) в братска Америка, но по настоящем карам БМВ Е36 318IS. Преди да започнете да пишете, че не ми е мястото тук искам да отбележа, че съм убеден в качествата на Хонда и не случайно се обръщам към вас за съвет. Не съм болен сектант, който не признава друга марка освен БМВ и не искам да дразня никого, нито да влизам в излишни спорове "на кой му е по-голям". От чужди форуми разбрах, че има модели на Хонда с 138 см ковани биели, които са съвместими с М42(моят двигател) като единствената разлика е в пина на буталото който при Хонда е 21 мм, а при М42 е 22 мм. Така или иначе, за целите, които съм си поставил ще ми трябват бутала от LET двигател на Опел а там пина е също 21 мм. Ако се чудите какво ще е това животно, става дума за увеличаване на обема на двигателя ми от 1.8 до 2.1 със смяна на колянов вал, бутала и биели, и още куп други глупости, но няма да влизам в подробности. Интересува ме кои модели на Хонда имат такива биели и къде мога да ги намеря? Благодаря предварително на отзовалите се!После ще има да се говори за един двигател на БМВ, който станал много корав с бутала от Опел и биели от Хонда!
×
×
  • Създай нов...