Jump to content

Niho

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Niho

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Колеги, малко късно по темата, но все пак.......сега нямам мотор, но имах 4, като 3 от тях бяха HONDA...... Honda Dominator 650 1993g., Honda Transalp 600 1999g и Honda VF 500 1989g..
  2. Колега, имам същия модел, със същия двигател, моята също похарчва и отделно от това, което колегата DDimitrov даде съвет, ако си решил наистина да ремонтираш, виж в Balkanparts ( http://balkanparts.bg/ ) каква цена ще ти дадат! Имат и скайп на сайта. Преди време закупени от него лагер NSK японски го проверихме в представителството на NSK (имам контакти-:)) и се оказа техен лагера, истински с две думи. Така, че разчитай, но основно на нещата с доставка, а не на това, което е в магазина. Взимал съм оттам задна главина, съединител EXEDY, 2-та ремъка на SUN, водна помпа GMB и лагери Koyo. Като цяло рискът е основно да ти объркат частите, защото уж всичко е по рама, но да кажем задната главина ми я объркаха. Иначе за 70 лева главина + лагер тайвански беше много добра цена. Още съм с тази главина от 2 години. За ремъци обаче Dayco е по-добър вариант, според мен. Относно харченето на масло, лично аз да ти кажа, съм решил да пробвам руския продукт SUPROTEC, продава го NikAuto, който е срещу магазина на Balkanparts, на ъгъла на Цар Симеон и Опълченска, НИК АУТО ул. Цар Симеон № 141, тел: 02 423 33 37 // 0888 506 321. Това е мое мнение разбира се. Мисля, че е по-добро от Хадо, но това ще ти кажа след като го пробвам, сумати неща изчетох и видях по форуми и интернет за тези 2 продукта. http://suprotec.bg/home/dealers/israel/ Това са адресите на дилърите на този продукт. Ето как работи тази технология: https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/KtbxLxGvbZdJDfHhzJqjRqKTMqsdvsrwRg?projector=1 Пробвал съм и Polytron, които са уникални продукти, но ще ти намалят драстично износването и триенето, но няма да ти намалят горенето на масло. При мен така стана. Успех!
  3. Аз също съм много доволен от работата на Дидо. Адресът му е УЛ. 738; КВ. МОДЕРНО ПРЕДГРАДИЕ, мисля някъде тук се пада--> http://www.bgmaps.com/services/links/links...c179318adf18d50тел. 0878 710 207Адресът е ул.Суходол 13, http://avtoservizi.com/diksi_04-details-e7...7ff942f119.html
  4. Малко и от мен.... Наистина препоръчвам този сервиз на всички, които са в района на Люлин, Света Троица, Надежда и т.н. Според мен добрите думи за този сервиз няма да намалят клиентите на Влади и Омбре. Аз съм общо взето един от най-големите почитатели на Влади, тъй като го познавам добре и си правя колата само при него. Случайно попаднах на сервиза на Дидо и останах доволен. Нека спомена все пак, че живея на 10 минути пеша от него и ми е много удобен от тази гледна точка. Освен всичко това и Дидо според мен си разбира от работата и отношението му е също впечатляващо. Нека не забравяме, че се е учил и работил при Омбре. Моето мнение е, че има работа за всички и понякога нашите любими хонди, не могат да се поберат едновременно в малкото сервизи, в които хората разбират от тази марка. И добре, че има такива хора, че сме го закъсали иначе от пишман "разбирачи". Важно е да има приемственост и фенове. А за моя радост хондите от година на година стават все повече, хората започнаха да се усещат какво да карат и мита за скъпите за поддръжка японки отдавна умря.. !
  5. Сигурен ли си в това, което казваш, че Влади е при Омбре?
  6. Saaron, намира се на Цариградско шосе под моста на колелото на 4-ти километър. Представи си, че идваш от Орлов мост посока - младост, слизаш вдясно по колелото на 4-ти километър, правиш пълен кръг и без да се качваш по локалното обратно към Плиска, продължаваш по кръга и точно под моста влизаш вдясно където има автомивка. Влизаш вътре като се движиш точно под шосето и караш до края, като подминаваш всички мивки кафета и други. В дъното е сервиза "VIP HONDA". Успех, ще останеш доволен!
  7. Ще си позволя и аз да кажа нещо за Влади и сервиз "VIP Honda"Познавам Влади от мой приятел, който от 12 години кара само Honda и си прави колата само при него, той ми го препоръча.В началото не знаех нищо за Влади, освен това, че е взимал награди в Русия за монтьор на HONDA, за което обаче той от скромност не обича да говори.Тогава Влади работеше в сервиза на официалния вносител на HONDA ( Бултрако ).След запознанството ни Влади създаде у мен още по-голям респект към марката HONDA, с начина, по-който говореше за автомобилите.Препоръчвам Ви поне веднъж да ползвате услугите му.Доволен съм от него не само като професионалист, а и като човек и приятел, какъвто станах с него.Много е готин и винаги ще Ви свърши работа и то по най-добрия начин без излишно да Ви товари с части или труд.Когато разбрах, че се отделя и прави свой сервиз си казах, ей това ми трябваше.Не давам вече на никой друг да ми пипа колата.Бих го препоръчал дори и на колеги с други японски коли заради знанията му, отношението му към клиентите и отговорността му.В момента с него работят много свестни момчета, от които също съм много доволен, работят с опит и са съвестни.Така, както Влади ме ентусиазира на тема HONDA, така и аз искам да Ви предам тази положителна енергия и любов към марката.Преди време запалих TASS на тема HONDA и той ме попита, ако си купи HONDA къде ще я прави.Радвам се, че има хора като Влади, за да съм сигурен, че като препоръчам сервиз, няма да подведа никого.Успех, Влади
  8. Всички казахте доста верни неща и ако трябва да обобщим ще си позволя да кажа, че накратко при по-малко съпротивление на газовете ( без катализатор, без някое гърне или други ) облекчавате работата на двигателя, но от гледна точка на сондата тя не работи в режима, за който е сметната и оттам се получават две неща, първо подава по-богата смес и оттам малко се повишава мощността, но не толкова колкото се вдига разхода и второ - не работи така стабилно и равномерно както се спомена, поради по-неравномерното излизане на газовете. Аз лично съм настъпвал успоредно с доста колеги с ревящи коли и да Ви кажа, те май повече реват отколкото да вървят. Разбира се обаче, ако е запушено гърне или катализатор аз лично бих предпочел да съм без него, макар и малко по-шумен, отколкото да си тормозя двигателя. Все пак ако имах катализатор и средно гърне, щах да пробвам варианта без задно гърне. Готов съм винаги да пробвам, но като видя, че няма ефект, връщам обратно. Кажи ако пробваш! Аз съм за!
  9. Благодаря NPN и Radeon4o!Става дума за София, все пак ми казаха, че ако си сложа катализатор ситуацията ще се промени, тъй като в момента сондата отчита бедна смес заради по-бързото излизане на газовете и оттам я прави съответно по-богата. Има логика и вероятно е така. Оттам ще загубя малко кончета обаче, че тя сега поне добре си набира, въпреки, че ако ритна по рязко педала има един момент на пригльхване преди да поеме, но като поеме вече набира добре. Е няма пълно щастие, но при тези цени на бензина......а газ не искам да слагам да не правя други ремонти после -!
  10. колега, сервиз ЮВЕ, търси Веско, намира се на Сименовско шосе 102, виж го w BGmaps.Ако не - отиди да ти я погледне Влади, сервиза му е под моста на колелото на 4 -ти километър, влизащ отдолу след пълен кръг ако идваш от Орлов мост и караш до дъното минавайки през една автомивка. Спираш накрая всервиза му, прави ХОНДИ откакто се помни Успех! Не давам на никой друг да ми пипа хондата освен на Влади що се отнася до някакви ремонти без гърнета и ауспуси. Преди това той беше в сервиза на Бултрако ( официалния вносител на хонда ), след което се отдели и сега работи сам и на по-добри цени.
  11. Здравейте всички! Искам да отворя тази тема, тъй като отдавна ме тормози а не видях да е коментирана някъде!Всичко започна с това, че на преглед на колата ми казаха, че газовете ми са много вредни ( 500-600 единици и нагоре ). Да нямам катализатор, но нормално трябва да са до 100-200 доколкото ми е известно.Отодох в сервиза на Юве на Сименовско шосе при Веско. Момчето явно си разбира от работата. Нулира компютъра нагласи празния ход и оттам всичко си определя компютъра. За уточнение ще кажа, че карам Civic 5g 1996 англичанка с мотор D15Z3 V-tec E ( economic ). Това е един от най-икономичните мотори а мен ми дава в градски условия около 10 ако не я пържа, извън градско - 7, 7-5. Веско каза да си направя реглаж на клапаните да не би оттам на празен ход да са вредни газовете ако не затварят добре. Направих го, върнах се при него, колата не се чува как работи, но пак така - на празен ход 600 единици при по-високи обороти ( 200,3000 ) отива на 260 например. Питах го да не би да е от това, че все пак махнах катализатора. Според него пак са високи независимо от това. И аз си мисля, че това има връзка и с по-високия разход. Моля някой да каже ако се сеща какъв може да е проблема. Нямам грешки в компютъра и би трябвало ламбда сондата да е ок, може ли да е от нея или от свещи. Според Веско имало проблем с леглата на клапаните и не затваряли добре и това се проявавало най-вече в празния ход! Хммм....
×
×
  • Създай нов...