Е това за горивния филтър е проблем при всички дизелови автомобили. Но по-добре филтър, отколкото дюзи. Дори на Галанта го смяням на 15-20000км, понеже като се запуши и намалява дебита и колата започва да не върви. А най-честите проблеми, досега за които прочетох ако могат да се нарекат проблеми, са бързото свършване на течността на чистачките, понеже и системата за измиването на фароветер е свързана наедно с тази на чистачките. Автоматично се вдига и сваля само шофьорското стъкло, АБС'а се включва твърде рано и това затруднява спирането на заснежен път. Малко твърдото окачване и лошата шумоизолация на купето. Като последните две причини са понеже са с 17" джанти и гуми и от това, че гумата е близо до калника се увеличава шума,а и като е нископрофилна е нормално да не вози като лимузина. Друг "основен" недостатък е липсата на мп3 плеър, иначе си има СД такъв. За седан версията също, че багажника няма амортисьори и като го отвориш зимно време може доста да се изцапаш. Общо взето това са големите проблеми на този автомобил, като не срещнах едно мнение за вроден дефект или често посещаване на сервизи.