mctailer
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно mctailer
-
Ранг
Начинаещ
-
Няма да им падна до тяхното ниво. Нека се радват, че са ме преебали... рано или късно ще им се върне...
-
В крайна сметка ми отказаха, макар че съм абсолютно сигурен, че това е прищявка на Булграко и както отказаха така можеха и да я оправят.... ако колата беше купена от тях, а не от друга фирма! Между другото за което са си виновни самите те, защото аз като им се обадих преди 2 години, имаха 4 автомобила всичко на всичко в цяла българия, 1 година след пускането на автомобила в продажба, като 1 беше във варна и един в пловдив. Предложиха ми евентуално да ми доставят след 6 месеца.... може и в другия живот, след като се преродя в жаба.В крайна сметка е факт, че колата има производствен дефект и не аз съм причината колата да се повреди и е редно да се поеме повредата от гаранцията. Също така е факт и че маслото макар и на двигателя, който няма нищо общо е сменено в срок от километри, но със закъснение във времето и макар колата да е била в гараж с постоянна стайна температура, официалния документ казва че имат право да я откажат.Във всички случаи за мен бултрако не са достойни за представители дори на трабант за българия, с извинение на всички почитатели на този автомобил. Пожелавам Ви никога да не стигате до подобни ситуации...
-
Колата е с автоматична скоростна кутия i-shift.Иначе за немарливостта, както казах бях там на 10-тия месец. Като пише 12 месеца не значи според мен че трябва да се изтипосам там точно на деня. Освен това като ми кажат недей идва до 20 000 км от сервиза, какво да ида в друг сервиз така ли? Ами ако си нямаме доверие взаимно, то по-добре да няма гаранция. Иначе не им пречи да ми сменят софтуера без да има проблем, макар това да е официално гаранционно обслужване. И нека малко влезем в подробности:Вкаравам колата в сервиза в събота, във четвъртък на следващата седмица ми се обаждат от бултрако пловдив и ми казват - отказваме Ви гаранциата. Аз се обаждам в Юбико София и те казват, говори с Манолов, той е единствения човек в БГ който има право да отказва гаранции. Звъня му в петък, той казва че не знае за случая и ще ми се обади в понеделник. В понеделник не се обажда, аз му звваня пак, той казва, че ще се запознае със случая и ще ми каже във вторник. До момента единствения човек уж който отказва гаранции, вобще не знае за какво става дума. Във вторник казва, че ще отнесе случая към Хонда Япония???? тук незнам дали е излъгал или трябва да се обърне към японците, при условие, че става въпрос за Европейската версия на сивика. След една седмица пак му званя, той казва, че хонда са в почивка и ще има отговор след 2 седмици, но той ще почива тогава и след още 2 да се обадя.. с други думи след 1 месец....В крайна сметка казва, че няма да стане след 1 месец, но за мен има много гнили неща в цялата история. Писах писма на хонда, надявам се те да ми отговорят.Разбрах се със сервиза на Омбре и той ще я оправи, но честно казано не искам да чувам за бултрако повече... да не говорим че искаха и 8 часа труд да им платя ... за диагностика на автомобила...
-
Бултрако са най-големите измамници в България. Преди 2 години си купих нова хонда Сивик екзекютив 5 врати. Трябваше да замина за германия и на 10-тия месец отидох в близкия сервиз на Юбико. Там като ми видяха километража, казаха, че колата е на много малко - 8000 км и да я закарам на 20. Вобще не споменаха за 12 месечния срок.Сега ми изгърмя скоростната кутия и отказват да ми изпълнят гаранцията, защото съм бил закаснял не с километрите (колата е стояла страшно дълго в гараж) ами с месеците.. с 3 месеца. Сега трябва да търсля 5000 лв за да оправя скоростната кутия... и това е втория случай в който имам проблем с техния сервиз.Нека само да спомена и за първия:Колата е ударена и заведена щета предна решетка поправка. Отивам при тях и казват 1-во.. най-рано ще има място след 3 седмици, 2-ро ще я оправим за 1 седмица и 3-то ще ви коригираме решетката ама ще е с различен цвят от оригинала, защото е пластмасова и няма да стане същата.Питам ги - е добре нали плащам каско 2500 лв/ година, как така ще е с различен цвят.. ами така било това е пластмаса. Питам добре колко струва поправка, сички други неща, боядисване.. отговарят - 500 лв, колко струва нова решетка... 108 лв... е добре защо не ми сложите нова решетка и да си пишете, че сте ми оправили тази и да си получа същия цвят... така или иначе колата е застрахована и ще бъде покрито от застраховката... АМИ НЕМОЖЕ, НИЕ ЩЕ ОПРАВИМ ТАЗИ И ЩЕ Е РАЗЛИЧЕН ЦВЕТА, ТАКИВА ПАЗАРЕНЕТА НЕМОЖЕ ДА ИМА НИЕ СМЕ СЕРИОЗНА ФИРМА.......Искам да им пожелая на тези отрепки от бултрако дано да останат без никакви клиенти. Мен ме изгубиха, а щях да купувам още един сивик....
-
Здравейте!Бихте ли ми казали какви възможности имам за покачване на конете на хондата ми. Моделът е този от 2007-ма със целия фар, 1.8 бензин с автоматичната скоростна кутия i-shift. 140 коня се води. Какво мога да направя за да покача мощността.Благодаря предварително.Поздрави,Илиян