Nask
Фен-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Nask
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord Tuarer 2.0 2005
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
....
-
Привет, Интересува ме резервната джанта, за гумата не съм сигурен /в момента съм с 205/55/16/. Няма проблеми да платя исканите 50 лв + транспорта до София, но вие ме посъветвайте дали мога да карам с тази гума или трябва да я сменя, за да съм по-спокоен ако се случи да спукам гума на дълъг път? Поздрави
-
Привет и честитоЗа алармата аз съм със същото дистанционно, но имах допълнително ключе с което включвах алармата/GEMINI/ от сирената.
-
Едно голямо БЛАГОДАРЯ от мен. Вчера имах абсолютно същия проблем със същия автомобил. Днес със смяната на термостата стрелката на температурата пак си е закотвена на 1/3. Още веднъж специални благодарности на комбимен , модераторите и на всички заради които форумът е на такова страхотно ниво
-
Благодаря на всички още веднъж. Днес пак се случи ама бях подготвен и като ударих стартера завъртя. В тъмнината съм удрял по алтернатор.За жалост стартера на хондата ми е Валео а не японски и това обяснява проблема за мен. Мразя я тази марка от както бях с френски автомобили. С хондата бях много щастлив и доволен 3 години, но пак проблема идва от европейското качество на Валео.
-
Двигателя е Д14А8 бензин 90 коня, не е слагана газова уредбаСъмнявам се да е релето защото се чува бензиновата помпа и всичко работи, но не върти стартера. Колата не гасне в движение. Разгледах доста теми за релето и имобилайзера и стартера но при всички проблема е постоянен, а не случайно появяващ се. Възможно ли е да има проблем с имобилайзер след като гасне зеления ключ или с компа без да се отчита на таблото. Или стартера си заминава или релето на стартера ако го има при мен. Станаха много възможности, но благодаря на всички отзовали се.
-
Двигателя е Д14А8 бензин 90 коня, не е слагана газова уредба
-
Здравейте,Моля някой ако е преживявал нещо подобно да помогне. Значи колата е 1998 г. от три години без проблеми но сега няколко пъти отказва при палене. Ток има защото работят вентилатор, климатик и т.н. Но след даване на контакт не завърта и не пали, все едно е от имобилайзера, но зеленият ключ на таблото си гасне нормално, както и останалите лампи, без тези на акумулатора и на маслото. Предишният път преди 10-на дни ми направи този номер на топло време и 2 часа не тръгна, докато не ме посъветваха да я бутна както е на скорост няколко сантиметра и да дам контакт. Запали от веднъж. Днес на студа работеше без проблем до детската градина, но като взех детето пак същия номер и никакво бутане не помогна. След половин час си запали все едно не е имало проблем. От сега ме е страх за утре, но незнам дали могат да ми помогнат при Омбре, ако проблема се появява инцидентно и в сервиза го няма.
-
Ето ти линк на американците: http://www.caranddriver.com/features/09q4/...a_accord_page_6Да описанието е за нов модел, но в увода е добре посочено, че от 28 издания на 10те най-добри коли, Акорда е в 24 от тях. И според редакторите някъде в света около 300 японски инженери се чудят къде са сгрешили 4-ри пъти. Общо взето за здравина и надеждност я сравняват с револвер.А ето и на англичаните класация по надеждност: http://www.whatcar.com/car-news/reliabilit...---honda/236323според тях Хонда като производител са краля на надеждността.А ако не ти се четат хвалебствия за хонда германците ще посочат много недостатъци за тях.Например по-висок шум, по-ниска ергономичност за водача, сложни бутони и къса предна опора на седалките, но за качество не говорят.