Jump to content

Nask

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Nask

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord Tuarer 2.0 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    ....
  1. Привет, Интересува ме резервната джанта, за гумата не съм сигурен /в момента съм с 205/55/16/. Няма проблеми да платя исканите 50 лв + транспорта до София, но вие ме посъветвайте дали мога да карам с тази гума или трябва да я сменя, за да съм по-спокоен ако се случи да спукам гума на дълъг път? Поздрави
  2. Привет и честитоЗа алармата аз съм със същото дистанционно, но имах допълнително ключе с което включвах алармата/GEMINI/ от сирената.
  3. Едно голямо БЛАГОДАРЯ от мен. Вчера имах абсолютно същия проблем със същия автомобил. Днес със смяната на термостата стрелката на температурата пак си е закотвена на 1/3. Още веднъж специални благодарности на комбимен , модераторите и на всички заради които форумът е на такова страхотно ниво
  4. Благодаря на всички още веднъж. Днес пак се случи ама бях подготвен и като ударих стартера завъртя. В тъмнината съм удрял по алтернатор.За жалост стартера на хондата ми е Валео а не японски и това обяснява проблема за мен. Мразя я тази марка от както бях с френски автомобили. С хондата бях много щастлив и доволен 3 години, но пак проблема идва от европейското качество на Валео.
  5. Двигателя е Д14А8 бензин 90 коня, не е слагана газова уредбаСъмнявам се да е релето защото се чува бензиновата помпа и всичко работи, но не върти стартера. Колата не гасне в движение. Разгледах доста теми за релето и имобилайзера и стартера но при всички проблема е постоянен, а не случайно появяващ се. Възможно ли е да има проблем с имобилайзер след като гасне зеления ключ или с компа без да се отчита на таблото. Или стартера си заминава или релето на стартера ако го има при мен. Станаха много възможности, но благодаря на всички отзовали се.
  6. Двигателя е Д14А8 бензин 90 коня, не е слагана газова уредба
  7. Здравейте,Моля някой ако е преживявал нещо подобно да помогне. Значи колата е 1998 г. от три години без проблеми но сега няколко пъти отказва при палене. Ток има защото работят вентилатор, климатик и т.н. Но след даване на контакт не завърта и не пали, все едно е от имобилайзера, но зеленият ключ на таблото си гасне нормално, както и останалите лампи, без тези на акумулатора и на маслото. Предишният път преди 10-на дни ми направи този номер на топло време и 2 часа не тръгна, докато не ме посъветваха да я бутна както е на скорост няколко сантиметра и да дам контакт. Запали от веднъж. Днес на студа работеше без проблем до детската градина, но като взех детето пак същия номер и никакво бутане не помогна. След половин час си запали все едно не е имало проблем. От сега ме е страх за утре, но незнам дали могат да ми помогнат при Омбре, ако проблема се появява инцидентно и в сервиза го няма.
  8. Ето ти линк на американците: http://www.caranddriver.com/features/09q4/...a_accord_page_6Да описанието е за нов модел, но в увода е добре посочено, че от 28 издания на 10те най-добри коли, Акорда е в 24 от тях. И според редакторите някъде в света около 300 японски инженери се чудят къде са сгрешили 4-ри пъти. Общо взето за здравина и надеждност я сравняват с револвер.А ето и на англичаните класация по надеждност: http://www.whatcar.com/car-news/reliabilit...---honda/236323според тях Хонда като производител са краля на надеждността.А ако не ти се четат хвалебствия за хонда германците ще посочат много недостатъци за тях.Например по-висок шум, по-ниска ергономичност за водача, сложни бутони и къса предна опора на седалките, но за качество не говорят.
×
×
  • Създай нов...