Basaev
Фен-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Basaev
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 22.07.1977
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Мерси за отговора колега. Ама понеже са нови свещите, и не е видял, че тази гарнитурка е заминала, сега новите плуват в масло. Та исках да ги свалим и с един обезмаслител да отстраним маслото.
-
Да - тези О пръстени, защото свещите му плуват в масло.
-
Здравейте колеги. Друг един приятел ме помоли да му помогна през уикенда да сменим О-пръстените на свещите. Може ли да ми споделите какъв ключ ще ни трябва да отвием самите свещи?. Хонда Сивик 4-та генерация, хечбег, 3 врати. Благодаря предварително.
-
Преди пак бях писал за въпросната Хонда. Но да напиша пак - Сивик 97г, хечбег 1.4I - 75 коня.(Японка). Харчи много масло - та минахме през пълна синтетика, после полу - 10В40, сега е на 15В40 и пак щеката е суха на 4-5.000 км. Ходил моя приятел при майстори и му казали, че не е от сегменти, а гумички на клапаните. Искат му за смяна около 160лв. Даже имало масло по крайното гърне. Мисълта ми е как са разбрали и са категорични, че е от гумички а не от сегменти?. Благодаря предварително.
-
Питам за компресията защото ако са заминали сегменти не би трябвало да има добра компресия.
-
Да, грешката е моя - имах предвид всички голфове - 2-ойки и 3-ойки.
-
Интересува ме горе - долу за колко пари става въпрос - само за частите например ? А защо и биелите да се сменят ?
-
Колега Данчо - Благодаря ти за отговора. А колко пари горе - долу ще излезне ремонта - т.е смяната на сегментите и т.н. Значи да разбирам, че преди това е хубаво да се измери и компресията нали ? Май най - добре ако може при изстинал мотор. Или се лъжа ?П.С - Другото което пропуснах да кажа е, че освен сериозната загуба на масло за тези 2.000км - маслото става катранено черно - като на дизел.
-
А аз в момента карам един Нисан Алмера 143 коня и най - обичам голф да сритам. Бия всички версии на ГТИ от - до !
-
Сивик - 6-та генерация. 1.4i - 75 коня ( Японската сглобка - хечбек ). Сляд смяна на масло ( Mobil1 5W50 Rally Formula ) колата е минала пробег точно 2.000км. А нивото на маслото е на минимума. Същия проблем го е имала и преди с друго масло - Кастрол Магнетек 10W40. Откъде може да е проблема колеги ? Благодаря предварително.