-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Чистача
-
Ранг
Начинаещ
-
Да ти кажа и аз проверих и нищо по-добро не можах да видя на такава цена, с такива размери и екстри. Мотора изобщо няма смисъл да се коментира. Щом е на Хонда е повече от ясно за какво става на въпрос. Направиха ми лошо впечатления пласмасовите дръжки на вратите и средната спица на волана. Много евтинджоско изглеждат. Също така няма пластмасов капак на двигателя. Всички съвременни автомобили го имат, за да пази мотора от мръсотия, вода, кал и др., а най-вече автомобилите от този клас, които се предполага, че няма да се карат само на асфалт. Прекалено очевадни са тези нещица, които пораждат в мен съмнение да не са спестени и други работи по колата, които не се виждат от пръв поглед. Седалката на шофьора също не е от най-удобните, а на скоростният лост ми се струва, че мястото му не е там където са го сложили. Ако държиш волана с 2 ръце е удобно понеже е близко до него, но ако обичаш едната ръка да е на облегалката, то тогава лоста се оказва доста далеч и трябва да се протягаш. До сега всичките японки които съм имал са били ПРОИЗВЕДЕНИ В ЯПОНИЯ, а тази е английска сглобка, което малко не ми допада.За сега това са нещата, които са ми направили впечатление.
-
Преди време мислех да вземам Сивик, но узрях така де се каже и сега ще вземам CR-V 2.0 i-VTEC Executive. Колата вече е спазарена и запазена, но винаги мога да се откажа преди да съм дал парите. Другата седмица ще правя пробно каране.Бих желал някой ако има някакви впечатления от въпросният автомобил или някъде или нещо е чул, прочел да сподели. Все ще е от полза за добиването на представа какво вземам. То ясно, че щом е Хонда лошо нема, но все пак инфото за този автомобил е доста оскъдно в нета. ;)
-
Хех, Тайп Ар-а е голяма лудница. Кефи от всякъде, но е с 3 врати и това е единствената причина да не се метна на него. Карал съм предният модел, който е 160 коня, ако не ме лъже памета и удоволствието е голямо, а при тези 201 кончета колата направо ще лети. Само не мога да разбера защо в Япония Тайп Ар-а е 225 к.с., а за другите държави се предлага скопена версия? За мен тази политика на фирмата е много обиждаща. Феновете по целия свят обичат марката и би трябвало продукта за всички да е един и същ, а не както в случая-те да карат по-мощният вариант, а останалите да го духат....
-
Аз сменям на около 50 000 км-ремък+ролки и не съм имал проблеми до сега. По принцип на различните марки ремъци им дават различен живот. От 70 000 до 120 000 мисля, че беше. Възможно е колегата да е попаднал на голямо менте ремък или да не е сменял ролките иначе нямам друго обяснение как може да се скъса на 44 000 км.
-
Тук започна да ми става интересно. Кажи за кой модел и година!Имал съм Корса 1,2 модел 1993 г и Корса 1,4 1996 г. На никоя от двете ръчно не се е настройвала работата на двигатела. ЕКУ-то само си го прави.
-
Какъв модел е този Опел? За първи път чувам за нагласяне с куплунзи и кабели? Този твоя авер да не те е избъзикал нещо? Колегата tinki е прав, че ЕКУ-то само си прави корекциите според октана. И аз съм забелязал както колегата chopper1969, че като налея по-високо октанов бензин някой коли горят повече на други в ниските обороти двигателя все едно не е същият. Най-добре е да се кара с бензина препоръчан от производителя. Личен опит.
-
Правилно си ме разбрал, че ще купувам нов автомобил и още по-правилно, че едва ли ще чакам 10 години, за да разбера дали е добър този дизел. Точно за това съм във форума, за да разбера впечатленията на хора имали възможността да се запознаят по-от близо с въпросният модел и интересуващите ме агрегати.
-
Става въпрос за закупуване на Хонда Сивик, но ми е трудно да преценя кой от двата двигателя е за предпочитане.Някой има ли преки впечатления за въпросният автомобил?Изобщо всичко свързано с 8-мата генерация Сивик ще ми е интересно да го чуя.