poloko
Фен-
Мнения
33 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно poloko
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 5.10.1978
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Женски
-
Място
София
-
Колеги,Имам Хонда Сивик, англичанка, D15Z3, 1.5 Vtec-e. Моторът и винаги е бил много тих, но от известно време имам следния проблем. Когато включа фаровете, започва да се чува едно допълнително фучене и тракане. Като при износен ремък. Моторът става доста по шумен. Някой има ли идея какво е това?
-
Карам същата англичанка и при мен е много твърдо. Предполагам знаеш, че тези коли по принцип се произвеждат с газови амортьори, което оправдава твърдото возене. При мен също задницата много пружинира, но и отзад се чува някакво скърцане. Не е кора със сигурност. След като смених задните амортисьори (разбира се първо минах през шоков тест) остана (мисля, 4е и преди си го имаше, но не мога да кажа със сигурност) това скърцане, което се появява и при малките неравности. Някой има ли идея откъде може да е? Писна ми от некадърници, а майстора, на който вярвам, в момента няма сервиз. Не ми се иска да я водя при поредния "специалист по хондите", който да ми е "дооправи".
-
Колега, имай впредвид, че на колкото повече майстори ходиш, толкова повече грижи ще си създадеш. Бултрако не са мошеници. Ако са ти казали, че колата е опасна, значи наистина е така. Не слушай какво ти обесняват бясните колеги, частите на старо са поредния риск. Много е важно и кой ще работи по колата, особено окачване. НЕ я води при случайни хора, особено такива дето много са доволни от тях. В Сф има само двама майстори, които наистина разбират от Хонди. Влади (Вип Хонда сервиз) и Омбре. За съжаление Влади в момента не работи, така че ти остава Омбре. Аз се излъгах да мина през доста майстори ( все хондаджии и все препоръчани горещо) и в момента имам болтове от други коли по окачването. Опитаха се да ми сменят пружините и амортисьорите и да ми сложат нови, на старо, щото старите японски разбираш ли, били по-добри, а проблемът беше, че колата тупа на дупките. След като и аз като теб се усетих, минах на тест за амортисьори и се оказа, 4е само единия от тях си заминава, а хората искаха да ми сменят комплекта пружини плюс амортисьори. А лично имам доверие само на Влади. НЕ е важно само какви части ше купиш, а и кой ще ти ги смени. Ако нямаш финансова възможност, недей да правиш от нищо нещо. ПО-добре я продай или ако ще я оправяш, напрви го в Бултрако или при Омбре, защото евтиното излиза скъпо.Хондите са сериозни коли и изискват сериозни хора да ги обслужват!Желая успех и не се отчайвай!
-
Е, ако ти е клекнала отдясно, много вероятно е да от сменения тампон.
-
На знам при какъв майстор си ходил, но на мен щяха да ми сменят цялото окачване (пружини и амортисьори), ей така, без тест за амортисьори, защото се чува тупане отзад. Изглупях дотам, че дадох да ми го сменят, и след като видях отчайващия резултат, върнах старото окачване, на което се оказа, че му куцат засега само задните амортисьори. Моят съвет е да не пипаш окачването, освен ако наистина си сигурен в майстора. Аз също карам англичанка, и при мен има нещо като скърцане отзад.
-
НАй-добре върви при Влади (Vip Honda) да ти погледне окачването. Пишеше, че си сменял заден тампон. Да не би при смяната да е станал някой гаф или някой да си е оставил ръцете? Не може да клекне колата просто ей така. Има си тест за амортисьори, който се прави за 5 минути и струва 10 лв. Аз правих такъв. Но това едва ли е от амортисьор. При мен, задните са тръгнали да си заминават, но колата не е увиснала, а по скоро тупа на дупките. Едва ли пружината ей така изведнъж ще омекне.
-
Сега и аз да се включа. Поздравления колега, добър избор! Моят съвет е да не вземаш англичанка. Аз такава карам и смятам, че по-лесно се поддържа японската хонда. И при двата случая частите са по-скъпи от европейските коли, и по-евтини от Тoyota и Mazda. Но при англичанките поддръжката е по-сложна, по-малък е избора, а и точно сглобката им не е толкова здрава, колкото на японските коли. Например след една година каране по българските улици, вече ми са разбити амортисьорите, които са си оригиналните Delphi. Освен това англичанките sa по-ниски и возят по-твърдо, защото са с газови амортисьори. Определено смятам, че не са за българските пътища. Ако имаш възможност, си купи кола от Европа, не от тук.
-
Ако ти е твърдо окачването, се усещат не само дупките, но и грапавата настилка, както и всякакви неравности на пътя . Англичанките са така. Един съвет от мен. Не давай на случайни хора или майстори да ти пипат или сменят окачването. Ако тупа на дупките, най-вероятно е от амортисьор.
-
Прав сте колега, за спортни пружини само газови амортиьори! Благодаря за съвета! Оказа се, че англиийския Сивик го правят фабрично с газови Delphi, защото е нисък.
-
Колко време си карал с тях? Защото и аз такива смятам да взема., но проблемът е, че за английския Сивик, Токико правят само предни. А за задни досега за този модел намерих само Монро, които се оплюват масово по форумите. Доколкото знам Монро се водят отлични амортисьори, но не и тези, които се предлагат на нашия пазар.
-
Хубаво нови, ама не всички амортисьори са съвместими с такива спортни пружини, предполагам. Да не говорим, че колата е и смъкната. Ако сложа стандартни амортисьори на тези ниски пружини, няма ли да ги прецакам много бързо?
-
С англичанка съм. В момента на нея има газови - Delphi и спортни пружини - Eibach. Не искам да сменям пружините, харесва ми твърдото окачване, макар да не е подходящо за нашите пътища. Ти искаш да кажеш, че Delphi си вървят с този модел на Хонда?
-
КОлеги; Трябва да сменям амортисьори, но след като изчетох доста форуми и мнения, съвсем се обърках какви да купя. Не ми се иска да са на старо. Истината е, че пробвах да купя на старо и колегата ми донесе 4 от 3 различни коли. Уж говорим за комплект...уж са от една кола..... Затова и се чудя. Майсторът,който се опита да ми смени окачването, ме убеждава, че новите амортисьори не били толкова качествени и здрави, както оригиналните на Хонда (Schowa). От друга страна при този моргаджийски пазар как може да си сигурен какви амортисьори си купуваш и за какъв модел. Явно трябва да си нося под мишница каталозите, за да не се подхлъзна. От друга страна, какви нови амортисьори да купя при положение, че пружините ми са спортни?