Jump to content

velinski

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно velinski

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Здрвейте, Карам Сивик 2012 2.2 iDTEC 150 кс - новото купе със стария мотор вече 4 ри години. Относно дизайна - за мен е по-малко скандален от предходната генерация, но еднакво дълго актуален. Отвътре е доста просторна за хечбек, има място за три жени отзад, много голям багажник >400л. Идеална е за семейна кола, като дизаин и като поведение на пътя. Материалите на дамаската и таблото са качествени, нямам паразитни шумове. Моята си има запалка но няма пепелник. Седалките са много удобни. Някои казваха, че има малко място над главата. Аз не го усещам, но седалката ми е най- ниско възможно (така карам "от малък"), висок съм 178см, нямам люк. Много е тиха. Добра шумоизолация. Неинтуитивни са светлините и чистачките. С другото свикнах. Вози по-меко от vw, но някак си, се залепя по гънките и неравностите на пътя. Кормилната уредба за мен е достатъчно информативна, по-малко от колите на VAG но достатъчно. Реакциите като за несъстезател са отлични и ти предават сигурност. Мотор и скоростна кутия: мен ме разочарова. Звучи странно, но очаквах повече. 1и2ра са къси, 6та е съвсем без тяга. Набира добре, но плавно от 1800-3000 оборота, със забелижима турбо дупка. За спокойно шофиране върви перфектно. Когато ми се налага да и давам жега, трябва да сменям енергично скорости и все не намира най-оптималните обороти и предавка. Имам и еди стар Сеат тди 140кс помпа-дюза. При него като го настъпиш, веднага усещаш тягата, на която и да е предавка, която нараства прогресивно. Усещаш усилието на мотора, усещаш и къде му е границата и трябва да смениш на следваща скорост. При Хондата моторът шуми и ускорява много плавно и без да усетиш, влизаш в червената зона и компютърът се намесва.. Смесено ми гори около 5-5,5 без да имам за цел икономии. Еко бутон има - не го употребявам. Има някой електронни глезотии - на наклон можеш да тръгваш без ръчна, сенсор дъжд, огледалата се сгъват автоматично при заключване, камера за задно виждане и други дреболии. Има и старт-стоп, смятам, че не функционира идеално. Ако искам да тръгна бързо, угасва. При тръгване го изключвам по правило. Смятам, че зад един актуален дизайн е скрит перфектен семеен автомобил. Надявам се да ви е полезно.
×
×
  • Създай нов...